Voiko olla kaunis jos on lihava ylipainoinen?
Kommentit (27)
Tietysti ylipainoisellakin voi olla kauniit kasvonpiirteet. Ja usein vanhempana hieman pulleat näyttävät kasvoista nuoremmilta ja hehkeämmiltä kuin hoikat ja rasvattomat.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleen tuosta Martinan äidistä kun on todella kaunis mutta on ylipainoinen...
Kaunis nainen ei muutu rumaksi lihottuaan hieman. Ja tuossa iässä sopiva pyöreys näyttää paremmalta kuin liika laihuus.
Onko Kaija Koo teistä kaunis? On ylipainoinen
Todellakin voi olla. Olen nähnyt monta ylipainoista, joilla on poikkeuksellisen kauniit kasvot. Itse olen hoikka ja ruma.
Kyllä voi olla. Kauniitkin voi lihota.
Kasvot ja elämänarvot pelastavat. Voi olla kaunis jos on käytökseltään kunnollinen. Voi kyllä olla kaunis tavallisen näköisenäkin. Ei tarvi murehtia onko "pöytään tuomista" jos kelpaa minun neuvo mitä pyydän tuomaan siihen vitsin pöytään. En ole kohtuuton, enkä orjapiiskuri, ja sinullahan on fiksut aivosolut, hoksaat kyllä jos olen kohtuuton.
-Miehenmöllykkä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Kaija Koo teistä kaunis? On ylipainoinen
Teennäinen hymy näyttää feikiltä, uskoisin että veemäinen luonne. Se rumentaa kaunistakin naamaa.
Kasvoista voi olla tosi kaunis, vaikka kroppa sitten olisi mitä sattuu. Katsopa vaikka tinderissä. Ne kuvat missä ei vartaloa näy (ovat läskejä), moni näyttää naamasta ihan kivalta.
Ylipaino on suhteellista. Esim. 5 kiloa ei näy juuri missään.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Ovat sairaalloisia.
Itse olet sairas - päästäsi.
Itse olen normaalipainoinen, mutta ihailen muutamia plusmalleja, ovat todella kauniita, kasvot JA vartalo. Sitäpä en sitten tiedä, miten sellainen tiimalasivartalo on hankittu, kun ei kauheasti kiinnostele sellaiset asiat.
Tiettyyn lihavuuden asteeseen saakka kasvot voivat olla kauniit, mutta lihava vartalo ei ole oikeastaan koskaan kaunis.
Itse en ole koskaan nähnyt lihavaa kaunista/komeaa ihmistä, koska se ylipaino näkyy aina kasvoissa. Joistakin kyllä näkee, että voisivat olla hyvännäköisiä hoikkana.
Voi tietenkin olla. Osalla vielä vartalokin muuttuu siten, että vyötörä säilyy ja muodot on naisellisesti ns. oikeissa paikoissa.
Millainen on sellainen lihava, joka EI ole ylipainoinen?
Entä millainen ylipainoinen on se, joka EI ole lihava?
Tuli vaan mieleen tuosta Martinan äidistä kun on todella kaunis mutta on ylipainoinen...