Onko teille tapailuvaiheessa ok, että sovitaan vain tapaaminen, mutta ei viestitellä välissä?
Olen tavannut ihan mukavan oloisen miehen, jonka kanssa ollut muutamat treffit. Ollaan kumpikin superkiireisiä (lapset, työ, harrastukset) ja ihan yhteisymmärryksessä todettu, että pystytään tapaamaan harvakseltaan, varsinkin, kun kesälomatkin sovittu jo täyteen ja eri aikaan, koska tosiaan vasta tavattiin.
Itse kuitenkin nyt hajoilen hieman siitä, että olen ainoa joka viestittelee tapaamisten välissä. Mies kyllä vastaa iloisesti ja tulee ihan kiinnostuneita ja flirttaileviakin vastauksia, mutta yhtään viestiä ei ole laittanut oma-aloitteisesti.
Tapaamisten sopiminen on sujunut helposti ja ennakkoon.
Mielestäni kuitenkin viestittely on osoitus kiinnostuksesta ja minulle tärkeää. Mietinkin nyt, että olenko nyt neuroottinen tms kun ajattelen, ettei mies ole kiinnostunut, kun ei halua jakaa minulle mitään tapaamisten välissä tai kysyä kuulumisia.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Siis jos vasta tavattu ja kemiat ei kohtaa,miksi jatkaa? En mä ainakaan jaksais jos elämässä on super kiireistä. Ehkä silloin tällöin vaan pikaset panot ja paineet pois ilman kummempia.
Kemia siis just kohtaa. Se kemiahan on just se juttu, joka ei ole käytäntöä. Ja sen kerran kun kemiat kerrankin kohtaa, niin oon kyllä jonkin verran valmis etsimään ratkaisuja niihin tökkiviin käytännön asioihin.
Ja mieluummin tapaan vaik kerran kuussa tyyppiä, jonka kanssa kemiat kohtaa kun jotain tylsimystä usein.
Nyt kun lapset tehty yms, niin mennään kemia edellä - viisasta tai ei.
Siis jos vasta tavattu ja kemiat ei kohtaa,miksi jatkaa? En mä ainakaan jaksais jos elämässä on super kiireistä. Ehkä silloin tällöin vaan pikaset panot ja paineet pois ilman kummempia.