Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä/mitä olet maksanut seksillä?

Vierailija
26.06.2025 |

Esim:ite maksoin tiskikoneen asennuksen seksillä kesto vajaa 10min asennusliike olisi veloittanut 300€

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua "lipaistaan" vain ja ainoastaan vakavassa suhteessa. En saa mitään kicksejä siitä että joku nuolee minua muutaman päivän tuttavuuden jälkeen. Baareista en ole erityisemmin seuraa hakenut, kännisten ihmisten kanssa suhaaminen on aika turn Off. 

Miehet ovat tässä asiassa hieman suoraviivaisempia. Suihinotto ilmeisesti kelpaa hyvinkin matalalla kynnyksellä? 

Vaikutat olevan melkoinen siveyden sipuli, kuten sanonta kuuluu. Tämä kuitenkin sotii täysin sitä vastaan, että kerroit ottaneesi random tyypiltä suihin muutaman tunnin tuttavuuden jälkeen. Ettei vaan olisi keksitty tarina?

Saat toki uskoa miten vaan haluat, mutta siveyden sipulia minusta ei saa vaikka kuinka kuorisit.

En vaan halua saada suuseksiä keltään randomilta. Myöskään känniseksi ei inspiroi, yh

Kuinka pitkään pitää seurustella, että pääsee lipaisemaan tussuasi? Eikä siis minkään kelmun läpi, vaan ihan sitä aitoa tavaraa?

Vierailija
42/69 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten naiset ovat niin suunniltaan tuomitsemassa, että ihan vain rahalla maksetaan seksistä eikä siihen kuulu mitään muuta? Tällainen palvelusten maksaminen on kuitenkin ihan hyväksyttävää.

Miksi näistä miehistä kukaan ei parahda mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuinka pitkään pitää seurustella, että pääsee lipaisemaan tussuasi? Eikä siis minkään kelmun läpi, vaan ihan sitä aitoa tavaraa?"

No tämäpä nyt syystä tai toisesta kiinnostaa. 

Väännetään ratakiskosta. 

Itselleni suuseksin vastaanottaminen on jostain syystä asia joka vaatii ennen kaikkea luottamusta ja jonkinlaista henkistä yhteyttä. 

Sitä ei katsota kalenterista tai kellosta. 

Vierailija
44/69 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuinka pitkään pitää seurustella, että pääsee lipaisemaan tussuasi? Eikä siis minkään kelmun läpi, vaan ihan sitä aitoa tavaraa?"

Väännetään ratakiskosta. 

Itselleni suuseksin vastaanottaminen on jostain syystä asia joka vaatii ennen kaikkea luottamusta ja jonkinlaista henkistä yhteyttä. 

Älä välitä. Sedät eivät ymmärrä, että nainen voi ihan itse määritellä sen mitä, milloin ja kenen kanssa haluaa tehdä. 

Jos nainen haluaa antaa blowjobin, vaikka ihan fantasian toteutuksen vuoksi se EI automaattisesti tietenkään tarkoita, että sama nainen etsisi baariseuraa. Allekirjoitan TÄYSIN tuon, etteivät humalaiset miehet ole millään tapaa kiehtovia. Miehet eivät itse taida tietää miten onnetonta känniseksi useimmiten tuppaa olemaan? 

Myös tuo suullinen asia on itsenikin kohdalla ollut omituinen juttu. Itse annan mielelläni, mutta en erityisemmin tykkää ottaa vastaan. 

Vierailija
45/69 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ratkasu teidän naisten ongelmiin7. Oon kuullu useinkin etteivät miehet osaa sitä ja tätä sängyssä. Varsinkin nuolut on kuulemma ihan onnettomia. Teiän kannattaa pyytää toista naista hommiin kun osaatte senki kai sitte miestä paremmin? 

Vierailija
46/69 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väännetään ratakiskosta. 

Älä välitä. Sedät eivät ymmärrä, että nainen voi ihan itse määritellä sen mitä, milloin ja kenen kanssa haluaa tehdä. 

Jos nainen haluaa antaa blowjobin, vaikka ihan fantasian toteutuksen vuoksi se EI automaattisesti tietenkään tarkoita, että sama nainen etsisi baariseuraa. Allekirjoitan TÄYSIN tuon, etteivät humalaiset miehet ole millään tapaa kiehtovia. Miehet eivät itse taida tietää miten onn

Kyse onkin siitä, että kyseinen nainen flexaa korkealla moraalillaan ja kuinka pitää olla vakava seurustelusuhde, jotta on valmis tekemään sitä ja tätä. Kuitenkin hän kertoi ottaneensa suihin random facebook jannulta muutaman tunnin tuttavuuden jälkeen. Ja tämä oli maksu jannun suorittamista palveluksista, eli huoraamista. Eli jokin ei tässä korostetussa mukasiveydessä nyt oikein täsmää.

Vierailija
47/69 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteväähän se itsensä myyminen moraalittomille naisille on. Tähän perustuu kaikki nämä sugardaddy jutut. Vanha sanonta pitää ilmeisesti paikkansa, että nainen istuu pankkinsa päällä. 

Vierailija
48/69 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te pystytte elämään itsenne kanssa, kun myytte seksipalveluja puutteessa oleville miehille? Onko vanhempanne ylpeitä? Sitten kehuskellaan, kuinka hyvä diili se oli, kun otin vaan suihin tai se kesti vaan pari minuuttia, jne. Sitten tämä yksikin selittää ylikierroksilla korkeasta moraalistaan. Hankkikaa oikea työ, älkää oliko seksityöläisiä!

Vierailija
49/69 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä molemmat nauttivat, ei se ole mikään "valuutta".

Vierailija
50/69 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyse onkin siitä, että kyseinen nainen flexaa korkealla moraalillaan ja kuinka pitää olla vakava seurustelusuhde, jotta on valmis tekemään sitä ja tätä. Kuitenkin hän kertoi ottaneensa suihin random facebook jannulta muutaman tunnin tuttavuuden jälkeen. Ja tämä oli maksu jannun suorittamista palveluksista, eli huoraamista. Eli jokin ei tässä korostetussa mukasiveydessä nyt oikein täsmää."

Ei tossa mitään flexaamista mun mielestä ole. Ihminen tekee omat pelisäännöt ja rajat, ja menee niiden mukaan. 

Hänhän totesi lisäksi, että hoitoja on ollut? 

Vierailija
51/69 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, ettei ole ns valuutta? Kyllä on, johan tämäkin keskustelu sen todistaa. Vai luuletko, että nämäkin naiset ovat aidosti nauttineet, kun ovat saaneet naapurin eläkeläisukon katkarapua tai päässeet imuttamaan muoviin käärittyä random kundin meisseliä? Dont think so.

Vierailija
52/69 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut seksiä, yleensä suihinoton, renkaiden vaihdolla, palovaroittimen asennuksella ja lumitöillä. Paras oli yhtenä lumisena talvena saadut 10 suikkaria viikon välein. Viikossa paineet ja lasti kasvoi melkein sietämättömiin mittoihin, mutta laukeamisetkin oli sen mukaisesti lähes tajunnan vieviä.

Palovaroittimen asennuksen? Oikeasti? 2-3 min homma!

No ei sillä kestäny ku se puol minsaa sen katkaravun kanssa. Naapurin eläkeläisäijä kävi.

Eli jäit pari minsaa vielä voitolle

Vierailija
53/69 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käteväähän se itsensä myyminen moraalittomille naisille on. Tähän perustuu kaikki nämä sugardaddy jutut. Vanha sanonta pitää ilmeisesti paikkansa, että nainen istuu pankkinsa päällä. 

Kaikki naiset ei todellakaan ole tuollaisia. Mulle seksi on yhteinen nautinto enkä todellakaan pidä sitä maksuvälineenä. Mitään en ole maksanut seksillä enkä maksa. Kuvottava ajatuskin. 

Vierailija
54/69 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, ettei ole ns valuutta? Kyllä on, johan tämäkin keskustelu sen todistaa. Vai luuletko, että nämäkin naiset ovat aidosti nauttineet, kun ovat saaneet naapurin eläkeläisukon katkarapua tai päässeet imuttamaan muoviin käärittyä random kundin meisseliä? Dont think so.

Oletko sä oikeasti noin tyhmä? Katsos kun on meitä naisia joille seksi on nautinto eikä mikään millä maksetaan miehelle palveluksista. Että mua sitten vi tuttaa sun kaltaiset ihmiset jotka kuvittelee kaikkien naisten olevan löyhämoraalisia huo*ia. 

Vierailija
55/69 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyse onkin siitä, että kyseinen nainen flexaa korkealla moraalillaan ja kuinka pitää olla vakava seurustelusuhde, jotta on valmis tekemään sitä ja tätä. Kuitenkin hän kertoi ottaneensa suihin random facebook jannulta muutaman tunnin tuttavuuden jälkeen. Ja tämä oli maksu jannun suorittamista palveluksista, eli huoraamista. Eli jokin ei tässä korostetussa mukasiveydessä nyt oikein täsmää."

Ei tossa mitään flexaamista mun mielestä ole. Ihminen tekee omat pelisäännöt ja rajat, ja menee niiden mukaan. 

Hänhän totesi lisäksi, että hoitoja on ollut? 

Juuri näin, jokainen määrittää omat rajansa. Mutta jos ensin kerrot maksaneesi seksillä rahan sijasta (=myyt itseäsi/seksipalveluja), niin turha väittää samassa yhteydessä, että tarvitset vakavan suhteen, jotta olet ok samojen juttujen kanssa. Hieman tekopyhää, eikö?

Kukin myyköön itseään niin paljon kuin haluaa ja päättää itse omat rahansa. Sitten pitää kestää myös se, että suurin osa ei arvosta itsensä ja oman vartalonsa myyntiä kovin korkealle.

Vierailija
56/69 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä oikeasti noin tyhmä? Katsos kun on meitä naisia joille seksi on nautinto eikä mikään millä maksetaan miehelle palveluksista. Että mua sitten vi tuttaa sun kaltaiset ihmiset jotka kuvittelee kaikkien naisten olevan löyhämoraalisia huo*ia. 

Taidat käydä vähän hitaalla? Ei kai kukaan ole sinun lisäksi väittänyt, että KAIKKI naiset myyvät itseään?

Vierailija
57/69 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ratkasu teidän naisten ongelmiin7. Oon kuullu useinkin etteivät miehet osaa sitä ja tätä sängyssä. Varsinkin nuolut on kuulemma ihan onnettomia. Teiän kannattaa pyytää toista naista hommiin kun osaatte senki kai sitte miestä paremmin? 

Samalla logiikalla pillua saamattomat miehet voi nussia toisiaan, sillä miehiä on tyrkyllä paljon naisia enemmän ja seksikin kiinnostaa ihan eri lailla. Kaikki joukolla homostelemaan, miehet ja naiset!

Vierailija
58/69 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ruississa oli massit loppu ja oli hirveä nälkä. Mukava jätkä tarjoutui ostamaan lautasellisen pyttipannua ja annoin hänelle bajamajassa.

Vierailija
59/69 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran ruississa oli massit loppu ja oli hirveä nälkä. Mukava jätkä tarjoutui ostamaan lautasellisen pyttipannua ja annoin hänelle bajamajassa.

Kuulostaa tosi romanttiselta <3

Vierailija
60/69 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ajattele positiivisesti: pääsit sentään viestittelemään hänen kanssaan. Fakta on, että sulla ei vaan riittänyt ja tällä hetkellä joku isokaluinen alfa nussii häntä.