Mistä/mitä olet maksanut seksillä?
Esim:ite maksoin tiskikoneen asennuksen seksillä kesto vajaa 10min asennusliike olisi veloittanut 300€
Kommentit (69)
Asunnon sisustus suunnittelun 😂.
Olin ostanut asunnon ja se piti pistää uusiksi. Soitin stailaajalle. Hän kertoi et tulee käymään mutta on ruuhkaa niin kestää muutaman viikon saada suunnitelma. Neito tuli käymään ja lähti n klo 10.00 pois. Toimistolle.
Illalla istuskelin kotona kello n21.00. puhelin soi. Sisustussuunnittelija tässä moi. Tää sun kämpän muutos suunnitelma olis valmis. Olen tässä sun lähistöllä haluatko et tulen näyttämään heti. No neito tuli hammasharja mukana. Kysyin laskua niin hän sanoi et tää meni firman piikkiin.
Tyhmä kysymys, kaikki naiset maksaa lähes kaiken seksillä.
Etkö ole ymmärtänyt tätä tosiasiaa?
Aviomies maksaa seksistä ja seksittömyydestä koko avioliiton ajan!
Idiootit ei ymmärtänyt aloituksen pointtia
Nuorena ( 20 v) miehenä olin bileissä lähikaupungissa.
Ilta venyi aika pitkäksi, eikä millään huvittanut kotiutua - varsinkin kun junia meni suhteellisen huonosti, eikä itseäni huvittanut maksaa kotikaupungissa taksista.
Olin jutellut aiemmin illalla kymmenen vuotta vanhemman daamin kanssa. Olin hehkuttanut eräitä läheisessä kaupassa näkemiäni kenkiä. Hän tarjoutui ostamaan ne seuraavana päivänä, jos tulisin yövieraaksi ja painaisin häntä kunnolla.
Järjestely sopi. Sain 200 egen kengät, muutaman vinyylilevyn, laadukkaan aamiaisen ja erittäin hyvää seksiä ( 4x yön ja aamun aikana).
Kenkien lisäksi opiskelujen loppuvaiheessa tehtiin yhden gimman kanssa niin, että vastineeksi mun opinnäytetyön tarkastuksesta ja pienien korjausten teosta hieroin häntä.
Ei välttämättä ihan varsinaista seksiä, mutta tyttö oli puolialaston koko hieronnan ajan, ja hyväilin hänet loppuun saakka.
Tämä lähti ihan läpällä heitetystä ajatuksesta, joka tytölle sopi varsin hyvin.
Olen 19v poika ja kuittaan vuokrani antamalla peppua vuokraisännälle
Maksoin taksimatkan Kaivohuone - Munkkiniemi. Menimme panemaan.
Olen ostanut seksiä, yleensä suihinoton, renkaiden vaihdolla, palovaroittimen asennuksella ja lumitöillä. Paras oli yhtenä lumisena talvena saadut 10 suikkaria viikon välein. Viikossa paineet ja lasti kasvoi melkein sietämättömiin mittoihin, mutta laukeamisetkin oli sen mukaisesti lähes tajunnan vieviä.
Ap, missä tiskikoneen asennus maksaa 300€? Ota yksi nolla pois, niin on realistisempaa. Luulit kai tehneeksi hyvän diilin, mutta asentaja olikin viekas kettu ja pani sua käytännössä ilmaiseksi!
En yhtään mistään. En halua tauteja.
Olen ostanut seksillä rauhaa pariksi päiväksi. Eksän kanssa seksistä kieltäytyminen aiheutti mantrumin, mieskiukun. Mykkyyttä, esineiden paiskomista, sohvakoomaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut seksillä rauhaa pariksi päiväksi. Eksän kanssa seksistä kieltäytyminen aiheutti mantrumin, mieskiukun. Mykkyyttä, esineiden paiskomista, sohvakoomaa.
Mieskiukku on se, mikä suurinta osaa heteroparisuhteista pyörittää. Harva nainen jaksaa jatkuvaa kiukuttelua.
Erosin poikaystävästäni muutama vuosi sitten. Muutin omilleni, eikä hirveästi ollut tarjolla muuttoapua, muutto kun tuli todella nopealla syklillä. Suurin osa vähäisistä tavaroista meni dösäkyydillä. Sohvan, sängyn ja telkkarin vieminen oli vaikeampaa.
Löysin Facesta muuttoapua yhden jätkän muodossa, hänellä oli myös paku.
Tiesin, ettei mulla ole kauheasti ylimääräistä rahaa, mutta sovittiin että keksitään jotain.
Otin häneltä sitten suihin päivän päätteeksi. Asiaa edesauttoi se, että jätkä oli aika söpö.
Ihan ok juttu 6 tunnin jeesistä ( roudaus, lamppujen kiinnilaittaminen, kaupassa käyttäminen).
Oon antanut vuokraisännälle römpsää ja ottanut suihin kun oli aikanaan vaikea rahatilanne. Jälkikäteen harmittaa, että annoin niin halvalla, mutta silloin tuntui, että ei ollut mitään neuvotteluvaraa.
En olen maksanut, mutta minulle maksettiin. Tästä jo aikaa. Kävin exäni luona kiinnittämässä opiskelijakämppäänsä peilin. Oltiin oltu pari-kolme kk erossa ja kävi ilmi, ettei exä ollut sinä aikana ollut kenenkään kanssa.
Piti porata ja propata muistaakseni yksi tai kaksi ruuvia. Suht helppo homma, mutta vaati työkaluja, porakoneen ja proput. Palkkio kuitattiin vaakatasossa. Suhde ei kyllä siitä jatkunut, mutta peili seinään ja hetken helpotusta hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Talvirenkaiden vaihdon, 25 euroa.
Aika halvalla menee. Vai onko hupi tårkeämpää?
Mitä itse?