en ymmärrä miten jollain on varaa ostaa useita isoja suklaamunia,
Kommentit (21)
Olisipa minunkin elämäni noin helppoa, että ainoa ei-ymmärrettävä asia on ihmisten ostamien pääsiäismunien koko.
kun taas kinderissä saattaa olla sellainen koottava turha kapistus joka ei edes pysy kasassa kun liimalla!
eli minä ainakin ostan mielummin isoja munia muutaman kun monta kinderiä...
Työssäkäyvillä ihmisillä ON kyllä varaa.
Maksavathan ne paljon. Sisällä järkiään turhaa krääsää,jota joka paikka jo pursuaa. Suklaa on kamalan äitelän ätläkkää bulkkisontaa. Jäiks! Meillä poika on opetettu nauttimaan hyvästä tummasta suklaasta. Sitten kaikki tuovat tuliaisikis noita ällötyksiä - hyvää tarkoittaen, mutta silti...
Rakastan kalliita, laadukkaita suklaakonvehteja, mutta INHOAN tummaa suklaata. Lapseni saavat syödä juuri sellaisia karkkeja, mistä pitävät. Ja harvoin ylipäätään ostetaan karkkia.
Vierailija:
Meillä poika on opetettu nauttimaan hyvästä tummasta suklaasta. Sitten kaikki tuovat tuliaisikis noita ällötyksiä - hyvää tarkoittaen, mutta silti...
En juo, en polta, elän muuten aika säästeliäästi. Pääsiäisenä voin ostaa esikoiselleni noita hänen himoitsemiaan suklaamunia.
Tosin mä oon kerran ostanut isot suklaamunat ja lapset ei tykänneet siitä suklaasta. oon sen takia sitten ostellut pelkkiä kindereitä. siinä on parasta suklaata meidän mielestä:)
Vierailija:
Maksavathan ne paljon. Sisällä järkiään turhaa krääsää,jota joka paikka jo pursuaa. Suklaa on kamalan äitelän ätläkkää bulkkisontaa. Jäiks! Meillä poika on opetettu nauttimaan hyvästä tummasta suklaasta. Sitten kaikki tuovat tuliaisikis noita ällötyksiä - hyvää tarkoittaen, mutta silti...
Itse en ymmärrä sitä, että vaikka olisi varaa ostaa, niin miksi joku antaa lapsen syödä niin paljon suklaata kerralla!? Eipä tarvitse ihmetellä miksi uimahallit on täynnä niitä lihavia lapsia...
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
muumi muna 1.95- ei kauhean kallis
Puuha pete 2.15- no se vähän kallis kieltämättä
Kyöpelin vuori nyt on se kallis muna 3.15, mutta siinä on myös kokoa
kinder- munissa taas on ihana suklaa ja jopa laadukas lelu, ainakin jos vertaa johonkin rölli- muniin. Tuo isojen munien suklaa jää ainakin meillä järkiään syömättä, vaikka yleensä muuten meidän lapsiin uppoaa vaikka saavillinen mitä tahansa karkkia.. Suklaa siis karmean makuista ja lelu aina pettymys! Hintaansa nähden yleensä surkea ja pieni yllätys.
Kyllä kai niitä muuten voisi ostaa.
Kultuintopii:
Itse en ymmärrä sitä, että vaikka olisi varaa ostaa, niin miksi joku antaa lapsen syödä niin paljon suklaata kerralla!? Eipä tarvitse ihmetellä miksi uimahallit on täynnä niitä lihavia lapsia...
hinta 86 senttiä ja sisällä ihana nalle puh hahmo
Siihen voi suhteuttaa, jos lapsi saa pari kallista munaa vuodessa...
muna kuin muna niin pääasia taitaa se sisus olla?? eikö? ainakin lapselle! Meidän tyttö rakastaa munien avaamista ja etenkin muumi ja prinsessamunista, kun tulee kiva lelu jolla oikeasti voi leikkiäkin. Suklaata ei syö koskaan eikä ne oikein meille aikuisillekaan maistu. Eikä osteta kuin viikon ajan munia niin ei se meidän taloutta kaada
samoin joulupukkeja, suklaapupuja ja kaikkea turhaa sotkua.
Siis kiva joo, kaikki lapset haluaa omansa ja kukaan ei syö kuin pienen palan. Sitten sitä suklaata on joka paikka täynnä ja suurin osa menee roskiin.
En osta suklaamunia kun niitä tulee valitettavasti ihan liika kaikilta tutuilta ja sukulaisilta :(
eikö ihmiset osaa ajatella että ne maksaa 15mk,sillä rahalla saa jo monta kinderiä tms