Onko 6 keksiä ja 2 korvapuustia ja pari lasia sokerilimsaa viikossa mielestäsi liikaa herkkuja?
Kommentit (64)
Ei mun mielestä mutta tykkäänkin nauttia elämästä rennosti.
Ei. Anna mennä vaikka kolmas puusti!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sokeri on liikaa, itse syön vain yhden konvehdin jouluaattona.
Eihä yksi rasia säily kymmeniä vuosia!!!!
No ei. Moni syö paljon pahempia asioita ja enemmän. Ellei ole tarjolla muita jälkiruokia.
Itsehän sinä sen päätät, sopivan määrän.
Ap syö mitä syöt.
Ei se meille kuulu.
Viikossa? Tuo annoshan menee useamman kerran päivässä.
Mitä väliä, kun yhteiskunta maksaa terveydenhuoltomenosi?
limsa on lihottavin elintarvike mitä on ja kahdesti viikossa on paljon. Se on hampaille myös aivan myrkkyä
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, kun yhteiskunta maksaa terveydenhuoltomenosi?
Niinhän se maksaa myös sinun mt-hoitosi.
Ruokavalio on kokonaisuus. Toi otsikko kertoo vasta murto-osan siitä mitä syöt. Sokeria voi olla yllättävissä paikoissa ja esimerkiksi suolakeksit on yhtälailla epäterveellistä vaikka ei ole sokerisia
Minulla ei ole taipumusta ylipainoon, mutta tuolla määrällä jopa minä lihoisin. Pari pientä korvapuustia voisin ottaa, muut pois.
Sopivasti on minun mielestä. Tänään olen syönyt palan täytekakkua, neljä keksiä, pullan, 11 konvehtia ja yhden tikkarin. Olen normaalipainoinen.
Nyt ap lopetat välittömästi tuollaisen mässäilyn. Tuo on suorastaan sikamaista ja painat varmaan 200kg
Vierailija kirjoitti:
Ruokavalio on kokonaisuus. Toi otsikko kertoo vasta murto-osan siitä mitä syöt. Sokeria voi olla yllättävissä paikoissa ja esimerkiksi suolakeksit on yhtälailla epäterveellistä vaikka ei ole sokerisia
Suolakeksit tyyppiä Tuc ovatkin varsinaisia rasvapommeja. Korvapuusti on superterveellinen yhteen Tuciin verrattuna ja niitähän menee aina monta kerralla.
Kaikki sokeri on liikaa, itse syön vain yhden konvehdin jouluaattona.