Käytättekö 2-osaisia välikausipukuja taaperopojilla...
ja jos käytätte niin mitä teette niille sitten kun eivät mahdu enää päälle?
Olen yrittänyt metsästää jotain kivaa pukua käytettynä, mutta ainakaan kaipaani kokoa (86 cm) ei meinaa millään löytyä. Ihmettelenkin, että eikö niitä käytetä vai mistä tämä johtuu. Eikös nyt pitäisi olla paras aika niitä käytettyjäkin kevätvaatteita myydä? Uutta en raaskisi ostaa, kun tulisi kuitenkin ihan oikeaan ulkoilu- ja leikkikäyttöön.
Kommentit (10)
Siis ihan peruslassiekin kelpaisi, mutta kun ei löydy!
ja siksi käytettyjä ei ole markkinoilla.
Stine:
ja siksi käytettyjä ei ole markkinoilla.
No ei tosiaankaan kulu, pojan Jonathanin puvussa ei ollut minkäänlaisia käytön jälkiä. Puvut alkaa kulua käyttökelvottomiksi vasta tuosta koosta 98-104 alkaen, vesselistä riippuen. Koko 86 (ja myös 92) on vielä melkein vauvakoko, kun peppumäkeäkään ei vielä lasketa.
ainakin täällä Helsingin seudulla on jo niin lämmin että hyvä, ettei haalaria tullut hankittua, sillä nyt siihen läkähtyisi.
En tiedä missä nuo käytetyt piilevät, mutta käyttöikä on aika pitkä - ainakin 92 cm rtec-takkia käytettiin 2 kevättä ja housujakin aiankin tuo sama aika. Nytkin vastaava satsi on toista kauttaan alkamassa. Itse kyllä aina myyn kirpparilla vanhat, mutta ehkä se vaan on niin että haalarit kiertävät paremmin, kun niitä näemmä enemmän ostetaan.
Jos sinulle kelpaa uusi, niin aiankin voin kokemuksella sanoa, että sillä on pitkä käyttöikä.
pojalle 2-osaisen Remun puvun (86cm) kirpparipalstan kautta ja myös Huuto.Netin kautta olen tehnyt onnistuneita kauppoja.
ja vastauksia ei ole tullut ainuttakaan. Ja huutonetistäkin olen etsiskellyt (sieltä on pari suht kiinnostavaa löytynytkin)
Noita kosteusssuojattuja näyttäisi olevan enemmän tarjolla, mutta kun haussa on nimen omaan kuivan kelin puku. Minusta on mukavampaa käyttää kuivalla kelillä kosteusuojatonta asua, kun ne kalvokäsittelyt tekevät vaatteista kuitenkin hieman hiostavia.
tosiaan se että 2-osaisten pukejen käyttöikä on paljon pidempi kuin haalarien. Meillä vajaa 90-cm lapselle menee vieläkin 80-cm lennen puku, joka on hänellä ollut käytössä alle vuoden ikäisestä eli pian 2 vuotta. (Tietysti vain keväät ja syksyt.)
Toinen syy miksi veikkaan pukuja olevan vähemmän myynnissä on se että usein jompi kumpi jää ensin pieneksi, joko takki tai housut, ja näin ollen ne eivät tule myyntiin samaan aikaan.
Itse ajattelin säästää puvun lapsen tuleville serkuille tai voi olla että myyn pois. Pientä vaatetta on kuitenkin helpompi säilyttää kuin isoja.
niitä tosiaan pidettiin kevät, syksy ja vielä yksi kevät. Sellaiseen kuntoon meni molemmilla, ettei niitä kehtaa myydä, edes eurolla.
Takki on sammaleenvihreä ja beigeä hihoissa ja housut ovat mustat. Takki on erinomaisessa kunnossa, mutta housujen toisessa lahkeen käänteessä vähän kulumaa. Molemmat ovat kosteussuojattuja. Jos pk-seutulaista (nouto) kiinnostaa niin ota yhteyttä hattivattihatti@luukku.com
Käytin 2-osaista Jonathania omalla pojallani koossa 86 ja myin sen eteenpäin jo monta kuukautta sitten...Oli vähintään yhtä vaikea löytää uutta samanlaista käytettynä koossa 92. Joku panttaa niitä 92-senttisiä viimevuotisia Jonathaneja ; )
Ostin lopulta aletangosta Travallen housut ja käytetyn Reimatecin takin, kun en millään löytänyt sopivaa settiä käytettynä.