Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen lapsen yritys yli 35-vuotiaana

Vierailija
25.06.2025 |

Onko täällä muita yli 35-vuotiaita, joilla on toinen lapsi työn alla tai olette saaneet kakkosen 35-39-vuotiaana.

Täytän pian 36 ja nyt olisi toisen aika. Esikoiseni olen tehnyt 29-vuotiaana ja tulin raskaaksi heti ensimmäisestä kierrosta. Olin kuukautta ennen lopettanut pillerit. Luulin, että lopetuksen jälkeen menisi kauemmin, että hormonitasapaino palautuu.

Pillerit lopetin taas pari viikkoa sitten ja jännittyneenä kuumeillaan, koska tärppää. Myös miehellä ikää 43 vuotta

Miten muilla on onnistunut?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuukauden päästä tiedät. Miksi teet tästä vauvapalstan asian? Eikö se ole oma asianne?

Vierailija
2/7 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

35vnä kävi viime vuonna vahinko joka päättyi keskenmenoon ja syksyllä tärppäsi uudestaan ns yrityksen jälkeen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä yritettiin luomuna pari vuotta, tuli sitten hedelmöityshoitojen kanssa ollessani 33v. Pillereitä olin syönyt teinistä kolmekymppiseksi asti.

Toisen lapsen kohdalla mentiin suoraan hoitoihin, kaksoset syntyi ollessani 36v.

Vierailija
4/7 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen sain 17 vuotiaana, toinen 36 vuotiaana. Ensimmäinen tuli pillereiden läpi, toinen onnistui 2. kierrosta. Kolmannen sain 38 vuotiaana 1. Kierto synnytyksen jälkeen. 4. Syntyi kun olin 41v, tätä yritettiin 5-6 kiertoa.

N44

Vierailija
5/7 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-vuotiaana ensimmäisestä yrityksestä. Mutta turhaan vertailet omaa tilannettasi muihin kun eihän ne muut sinun hedelmällisyyteesi vaikuta millään tavalla. 

Vierailija
6/7 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lapsi syntyi, kun olin 34v ( raskaaksi 33v). Tämän jälkeen uudelleen raskaaksi 35v ja kaksoset syntyivät just ennen 36v synttäreitä. Miehellä ja mulla 4kk ikäeroa.

Molemmilla kerroilla tärpännyt tokasta kierrosta pillereiden lopetuksen jälkeen. Sitä ennen hormonaalinen ehkäisy ollut käytössä 21-33v. Epäilen myös että ekalla kerralla tulin raskaaksi jo ekasta kierrosta, mutta se meni kesken jo ennen kuin ehdin tehdä testiä. Ainakin oireiden perusteella.

Vierailija
7/7 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lapsi 32-vuotiaana tokasta kierrosta ja toinen lapsi 37-vuotiaana neljännestä kierrosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi