2 kierroksella liian liukasta
Usein n. tunnin päästä otettavalla toisella kierroksella jo yhdet lastit vastaanottanut naiseni pimppi on niin liukas että tuntuma kärsii. Vaikka huuhtelisikin välissä. Eka kerrallakin sisään on vaan lauettava, on se niin ihanaa, mutta.. mikäs neuvoksi?
M45
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli nelikymppisenä saman ikäinen naisystävä joka valui reisille jo pannessa ennen kuin edes laukesin. Hän squirttasi nesteitä pillusta niin että alavatsanikin oli aivan märkä. Siihen kun vielä spermat sisään, ei ollut minkäänlaista tuntoa seuraavaan varviin ellei pyyhkinyt limoja pois. Oli se niin sotkuista että piti laittaa pyyhe alle joka kerta. Ja niitä kertoja oli, oli hän niin uskomaton kone. Muuten oli aika tempukas ihminen.
Kiihotuin tästä. Oispa minulla tuollainen nainen.
En tajua. Kaikki liukkaushan on hyvästä! Eihän kuivaa pillua voi pannakaan. Ja kiihottunut pillu tiukkenee, kyllä se ottaa kalun tiukkaan syleilyynsä liukkaanakin. Ehkä kiihotat tokalla varvilla ensin lähelle laukeamista suulla tai sormella, ja alat panna vasta sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli nelikymppisenä saman ikäinen naisystävä joka valui reisille jo pannessa ennen kuin edes laukesin. Hän squirttasi nesteitä pillusta niin että alavatsanikin oli aivan märkä. Siihen kun vielä spermat sisään, ei ollut minkäänlaista tuntoa seuraavaan varviin ellei pyyhkinyt limoja pois. Oli se niin sotkuista että piti laittaa pyyhe alle joka kerta. Ja niitä kertoja oli, oli hän niin uskomaton kone. Muuten oli aika tempukas ihminen.
Kiihotuin tästä. Oispa minulla tuollainen nainen.
Kuten sanoin. Aivan mahtava nussittava, mutta normaalielämässä sellainen ette olisi sinäkään sietänyt.
Vedä toinen kierros kakkoseen?