Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2 kierroksella liian liukasta

Vierailija
25.06.2025 |

Usein n. tunnin päästä otettavalla toisella kierroksella jo yhdet lastit vastaanottanut naiseni pimppi on niin liukas että tuntuma kärsii. Vaikka huuhtelisikin välissä. Eka kerrallakin sisään on vaan lauettava, on se niin ihanaa, mutta.. mikäs neuvoksi?

M45

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä toinen kierros kakkoseen?

Vierailija
22/24 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli nelikymppisenä saman ikäinen naisystävä joka valui reisille jo pannessa ennen kuin edes laukesin. Hän squirttasi nesteitä pillusta niin että alavatsanikin oli aivan märkä. Siihen kun vielä spermat sisään, ei ollut minkäänlaista tuntoa seuraavaan varviin ellei pyyhkinyt limoja pois. Oli se niin sotkuista että piti laittaa pyyhe alle joka kerta. Ja niitä kertoja oli, oli hän niin uskomaton kone. Muuten oli aika tempukas ihminen.

Kiihotuin tästä. Oispa minulla tuollainen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Kaikki liukkaushan on hyvästä! Eihän kuivaa pillua voi pannakaan. Ja kiihottunut pillu tiukkenee, kyllä se ottaa kalun tiukkaan syleilyynsä liukkaanakin. Ehkä kiihotat tokalla varvilla ensin lähelle laukeamista suulla tai sormella, ja alat panna vasta sitten?

Vierailija
24/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli nelikymppisenä saman ikäinen naisystävä joka valui reisille jo pannessa ennen kuin edes laukesin. Hän squirttasi nesteitä pillusta niin että alavatsanikin oli aivan märkä. Siihen kun vielä spermat sisään, ei ollut minkäänlaista tuntoa seuraavaan varviin ellei pyyhkinyt limoja pois. Oli se niin sotkuista että piti laittaa pyyhe alle joka kerta. Ja niitä kertoja oli, oli hän niin uskomaton kone. Muuten oli aika tempukas ihminen.

Kiihotuin tästä. Oispa minulla tuollainen nainen.

Kuten sanoin. Aivan mahtava nussittava, mutta normaalielämässä sellainen ette olisi sinäkään sietänyt.