Nykyaikaiset vessanpöntöt ovat surkeita
Nämä nykyiset vessanpöntöt joissa kaksi painiketta isomalle ja pienemmälle hädälle ovat aivan onnettomia. Tätä isomman hädän painikitta pitäisi olla painamassa vähän väliä kakalla ollessa ellei halua, että pönttö menee tukkoon. Raavas mies, kuten minä, voi vääntää kakkaa viisikin kiloa kerralla.
Pönttö menee jo pelkästä kakasta tukkoon jos sitä ei vedä pökäleiden välillä saati sitten että koittaisi vetää papereiden kera sen. Todella ärsyttävää kun ei sitä pökäleiden tuloa aina pysty katkaisemaan jos pökäleet tulee ns. sarjatulena kerralla kaikki. Tulee ikävä entisajan Ido59 pönttöjä, ne imaisivat kerralla minkälaiset jöötit tahansa papereiden kera. Kuluttivat yhdellä kertaa enemmän vettä, mutta ei nämä nykyiset pöntöt vettä säästä kun pitää vetää monta kertaa.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ota toki kuva viiden kilon kakasta. Saat sillä Guinnesin ennätyksen.
Hän on virtahepo.
Vierailija kirjoitti:
No rakenna itse parempi niin ei tarvitse valittaa.
Sellainenhan on jo olemassa ido59 vai taidat olla niin untuvikko että jyskyttelit vielä faijasi kasseissa silloin kun niitä oli😂
Välillä iso hätä -painike toiminut huonommin kuin pikku hätä. Testaa molempia.
-Kokenut käyttäjä-
Vierailija kirjoitti:
Jospa koettaisi syödä vähän vähemmän, niin helpottaisi kakkan määrän vähenemisenä.
Sitten on riski suolistosyövälle. Keskiverto afrikkalainen pacckoo kuulemma puoli kiloa kerralla, tätä on jossain tutkittu joskus.
Eihän se ole kuin pitää vaan nappia pohjassa. Ja saattaa olla se pienempi puoli josta tulee paremmin vettä
Vierailija kirjoitti:
Kertaisokaan huuhtelu ei usein riitä. Minulla on monesti ollut nolo tilanne kun on ollut vieraita. Ovat nähneet pökäleen vessaan mennessään. Ai mistä tiedän? He ovat huuhdellut heti sisään mentyään.
Siisti ihminen toki tarkistaa jälkensä, eikä sitä seuraaville...
Vierailija kirjoitti:
IDO59 paras !
TEHO yläsäiliöllä on legendaarinen.
Vierailija kirjoitti:
Kertaisokaan huuhtelu ei usein riitä. Minulla on monesti ollut nolo tilanne kun on ollut vieraita. Ovat nähneet pökäleen vessaan mennessään. Ai mistä tiedän? He ovat huuhdellut heti sisään mentyään.
Ovatko näyttäneet nyrpeää naamaa vessasta tullessaan? Voin kuvitella että pilaa tunnelman aika hyvin varsinkin jos joku hieno naisihminen menee vessaan ja sieltä pöntöstä kurkistaa ruskea pökäle toivottomassa tervetulleeksi
Päästä bideestä lisää vettä pönttöön samalla kun vedät.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole kuin pitää vaan nappia pohjassa. Ja saattaa olla se pienempi puoli josta tulee paremmin vettä
Valitettavasti tuolla tavalla saa mekanismin myös rikki.
Vierailija kirjoitti:
Syö paskas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota toki kuva viiden kilon kakasta. Saat sillä Guinnesin ennätyksen.
Bono on isoin kakka.
Vaatii niin ISON hädän huuhtelun että tammerkosken padossakin vesi laskee pari senttiä kun huuhtelee pytyn.
Yksi kokenut putkireiska kertoi, että omaan taloonsa ei kuuna päivänä asentaisi mitään vesisäästömallin pyttyjä.