Miten teillä on sujunut pienten lasten kanssa mökillä olo? Tarkoitan nyt alle neljävuotiaita.
Kommentit (28)
Tietäähän sen, että vahtia pitää ja perästä juosta. Jos ranta, niin vahtia etteivät huku.Ei se nyt ainakaan itselle mitään lepolomaa ole. Huilia voi, kun ovat päikkäreillä.
-lapseton
Vierailija kirjoitti:
Onpa tiellä omituisia pelkoja :O Ei ole koskaan käynyt mielessäkään, että lapset lähtis ovista tuosta vaan kirmailemaan keskellä yötä :D
Eräät 2v kaksoset hukkuivat juhannusaamuna mökkirantaan vanhempien nukkuessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tiellä omituisia pelkoja :O Ei ole koskaan käynyt mielessäkään, että lapset lähtis ovista tuosta vaan kirmailemaan keskellä yötä :D
Kotoa ne ei voi päästä karkuun, vain mökiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotoa ne ei voi päästä karkuun, vain mökiltä?
Kotona ei ole rantaa ja oven saa takalukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskellä yötä, eli aamuviideltä, jolloin lapseni usein heräsivät, ja jolloin itse en tosiaan olisi luontaisesti hereillä. Repaleisten öiden takia univelkaa oli niin, että en välttämättä aina tosiaan herännyt lasten alkaessa nousta. Kotona meillä oli ovissa hyvin vaikea lukitus (niin vaikea, että lukko sittemmin vaihdettiin paloturvallisuussyistä), joten siellä en ollut huolissani ulos pääsystä, ja kotona lapsilla myös oli vahva rutiini tulla makuuhuoneeseen kainalooni herättyään. Mökillä vain heti oli vauhti päällä ja haluttiin paikkoja tutkimaan ja ulkoilemaan vaikka pyjamassa.
Vaikka totta myös se, että lasten ollessa pieniä olin varsin huolissani kaikenlaisesta, epätodennäköisestäkin :)
Symppis. :) Ymmärrän, koska oon itse vähän samanlainen. Varmaan sulla vaikutti tuokin mitä oli käynyt. Itse en osannut ulos lähtemistä pelätä. En kotonakaan, vaikka maalla asutaan. Kaikkea muuta on kyllä mielessä käynyt ja käy edelleen, vaikka nuorinkin on jo teini.
Hyvin. Meillä on mökillä kaikki mukavuudet, se oli itse asiassa ehto että minä suostuin edes lasten kanssa mökkeilemään, että sisävessa, astianpesukone, ilmastointi pitää olla. Mökki on myös kuivanmaan, ihan siitä syystä kun kumpikaan ei kaivata veneilyä eikä luonnonvesissä uimista, ja on lapsille turvallisempaa. Terassiin upotettu uima-allas meillä on, mutta kun ei aikuiset ole valvomassa, sen päällä pysyy suojakansi, jota lapset ei saa itse auki. Allas on 120 cm syvä ilman matalaa päätyä, joten lapsia ei voi sinne valvomatta päästää.