Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä ok, jos mies lähtisi kaverinsa polttareihin kahdeksi viikoksi ulkomaille?

Vierailija
25.06.2025 |

Ilmoitti eilen, että liput ja majoitukset ja muut on jo varattu, eikä ole enää mahdollista peruuttaa. Oli myös kysynyt töistä vapaata jo tuota reissua varten. Toki olen sitä mieltä, että miehellä pitää olla kavereita ja omaa elämää, mutta tuollaisen ratkaisun tekeminen minulta kysymättä tuntuu oudolta silti.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viikon polttarit? Melkoista.

Vierailija
2/100 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi? Kai nyt aikuinen ihminen saa itse päättää menemisistään. Et ole hänen äiti, eikä hän ole viisivuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on ok.

Vierailija
4/100 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olisi ok jos haluaisi lähteä. Tosin en osaa edes kuvitella sellaista vaihtoehtoa, että kertoisi minulle asiasta vasta tuossa vaiheessa. Tai oikeastaan edes sitä, että lähtisi tuollaiselle reissulle noin pitkäksi aikaa.

Vierailija
5/100 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/100 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok lähteä polttareihin, mutta kahden viikon reissu juttelematta ensin sinun kanssasi kuvastaa mieheltä välinpitämättömyyttä teidän välistä dynamiikkaa ja keskinäistä avoimuutta kohtaan. Ja miten matka vaikuttaa teidän yhteistä lomaanne kohtaan?

Asutteko jo yhdessä? Onko takana pitkä suhde? Nekin vaikuttavat, miten vakavasti mies sinut haluaa ottaa. Kannattaa siis miettiä tarkkaan itsekin onko mies ihan sinun elämäsi mies, jos teitä ei vielä sido yhteinen asunto, lapset yms.

Vierailija
7/100 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuka tuollaista edes tekee?

Olisiko ok? 

Ei mun puoliso tekisi tuollaista. Ei tuolla lailla salailisi meille molemmille kuuluvaa asiaa. Ollaan avioPARI.

Hän puhuisi ennakkoon. Mitä ne polttarit tarkoitaa tässä tapauksessa?

Vierailija
8/100 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On OK

Vierailija
9/100 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa ja seksiä, siinä kahden viikon polttarit. Menevätkö Aasiaan?

Vierailija
10/100 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtevät naisiin. 

Vierailija
11/100 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ok.

Paitsi jos olisi lapsia niin sitten tuollainen puhumattomuus ei olisi ok. Onneksi ei ole.

Vierailija
12/100 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä inhottava asia, että ei ole kertonut ja on noin pitkään. Viikon matkan nyt ymmärtäisi mutta kaksi viikkoa ihan vain polttareiden takia.

Onko siis ihan palkattomalla vapaalla vai lomalla töistä? Ilmeisesti varaa kuitenki on ja omistaan maksaa. 

Vierailija
13/100 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin olisi ok. Tällaiset asiat ovat meidän perheessä ilmoitusasioita, eikä niihin tarvitse aikuisen ihmisen kysyä keneltäkään lupaa. Asiasta toki ilmoitetaan tarpeeksi etukäteen, jotta toinen aikuinen voi sumplia mahdolliset lastenhoitokuviot yms. 

Lähtisin itsekin mielelläni ulkomaille kahden viikon polttareihin kaveriporukassa.

Vierailija
14/100 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi? Kai nyt aikuinen ihminen saa itse päättää menemisistään. Et ole hänen äiti, eikä hän ole viisivuotias.

No sanotaan nyt näin, että silloin kun meillä oli 5v, 3v ja vauva ja mies olisi päättänyt ihan vaan omatoimisesti viettää kaksi viikkoa neljän viikon kesälomastaan kaverinsa pottareissa, asiasta olisi saattanut tulla aikamoinen ongelma. En ole äiti en, mutta jos yhdessä eletään ja esim kulut maksetaan puoliksi, onhan toi nyt asia josta jutellaan ensin ja sitten ostetaan liput. Ja kaksi viikkoa?! Pitkä viikonloppu olisi ollut vähän eri asia. 

Vierailija
15/100 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen satu tänään 🥱

Vierailija
16/100 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ok, jos siitä puhutaan ennakkoon. Tarkoittaahan se, että yhteisiä lomia on sitten vähemmän. Mut joo, ei noin et vaan varataan kaikki. 

Toisaalta meillä on pikkulapsia. Puoliso kyllä tietää, ettei voisikaan noin vaan lähteä.

Vierailija
17/100 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, tulevaisuudessa vastaavia tilaisuuksia tulee paljon!

Vierailija
18/100 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies? Onko teillä lapsia? Oletteko naimisissa? Asutteko yhdessä? Poikaystävä? Tapailumies? 

Aika monessa skenaariossa noista tulisi itse todettua, että mennä voi, mutta takaisin ei ole tulemista, jos noin viimetinkaan vaan ilmoittaa minulle asiasta :D Meillähän on yhteisiä suunnitelmia, ja miehellä omat vastuunsa yhteisistä asioista. Minua ei kiinnostaisi panostaa tuollaiseen henkilöön

Vierailija
19/100 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on ok.

miehen on päästävä ulkomaille OLEMAAN MIES..kahdessa viikossa ehtii juhlimaan,ja nussimaan montaa ulkomaalaista...saa mukavia muistoja ..

Vierailija
20/100 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ok lähteä tuolla tavoin sopimatta, jos asutaan yhteistä taloutta. Tuskin olisi oikeasti kenellekään, vaikka täällä on helppo öyhöttää omista elämistä. Eri asia, jos molemmilla on omat asunnot yms, mutta en kyllä koe silloinkaan koe toista kunnioittavaksi kertoa asiasta vasta tuossa vaiheessa.

Onneksi omassa parisuhteessa ei kumpikaan koskaan käyttäytyisi noin, kun on lapsiakin. Ihan päiväreissuistakin sovitaan, vaikka kumpikaan ei ole koskaan kieltänyt toista minnekään menemästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi