Loma päällä...en tiedä onko tamä kesä vai talviloma.
Mittari näyttää 12..vettä tulee kuin aisaa.
Ens vuonna Kreikkaan
Kommentit (32)
eikä missään maailmassa ole rikottu helle-ennätyksiä 2025, yhtään linkkejä ei löydy
ilmasto kylmeni kun ihmisten ostovoima tuhoutui kaikkialla maailmassa 2020-2025 ja mm. kulkeminen ja matkustaminen romahtivat
Joo, keskikesä ja päivälläkin oltava valot päällä sisällä. Illat ihan pimeitä. Ei ole paljon auringonlaskuista ja valoisista illoista saanut nauttia. Ja kohta alkaa jo illat ja yöt pimentyä ja siinä se valoisa aika taas meni.
en ymmärrä perseensä paistajia, vaan ei hekään minua.
Loma on lomaa;
Kesäloman tulee olla kesän mittainen, vuosiloman vuoden mittainen.
Hyvää kesää, vaikka vettä paistaakin.
Onko eka kesäloma, ei tämä niin ihmeelinen ole. Samanlaisia vuosia on ollut ennenkin, jopa sateisempiakin
Aika hyvin on tullut jo ryypättyä jos et tiedä oletko kesä- vai talvilomalla
Autistinen homo poika pisti taas jankutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Onko eka kesäloma, ei tämä niin ihmeelinen ole. Samanlaisia vuosia on ollut ennenkin, jopa sateisempiakin
autistinen homo jankuttaja hyväilee pientä penistä kun vastailette.
Toivottavasti sinut saadaan laitokseen tämän vuoden puolella.
Laittakaa hyvää ruokaa tai tilatkaa sitä. Katsokaa Netflixiä, nettiä ym. Ottakaa ihania ylimääräisiä päiväunia. Menkää kuntosalille tai jumpatkaa kotona. Uimahalliin tms. Onhan se ihanaa, kun on loma joka tapauksessa.
Miten olis äkkilähtö, jos on lomaa vielä jäljellä?
Samat vaatteet olivat minulla päällä kuin helteelläkin. Hyvin tarkeni. Sadekin lakkas
Ihan sama, kunhan on loma! Itellä alkaa viikon päästä. Yleensä olen aloittanut pesemällä ja huoltamalla talvivarusteet ja laittamalla ne varastoon, nyt saa levätä ja vain käyttää niitä.