Loma päällä...en tiedä onko tamä kesä vai talviloma.
Mittari näyttää 12..vettä tulee kuin aisaa.
Ens vuonna Kreikkaan
Kommentit (32)
Jospa sitä talvilomalla on enemmän asteita.
Tämä on kuin syysloma. Ai, paitsi viime syksynä oli lämpimämpää.
Viime kesänä valitit että on niin saatanan kuuma. Suosittelen matkaa New Yorkiin. Siellä on 38 astetta ja hätätila.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kuin syysloma. Ai, paitsi viime syksynä oli lämpimämpää.
Montako päivää olet ollut lomalla ?
Sinähän voit pitää tämän talvilomana, jos se tuntuu paremmalta. Loma kuin loma.
Voit pitää ihan minä lomana tahansa.
Mulle tää sopii. En jaksa helteillä tehdä mitään. Vaikka villasukat jalassa tässä oltu koko alkukesä. Äsken tulin kotiin koiralenkiltä ja katoin mittaria, +13. Helsingissä. Keskustassa kun mereltä tuulee lienee nippanappa +10. Ei tälle voi kuin nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tää sopii. En jaksa helteillä tehdä mitään. Vaikka villasukat jalassa tässä oltu koko alkukesä. Äsken tulin kotiin koiralenkiltä ja katoin mittaria, +13. Helsingissä. Keskustassa kun mereltä tuulee lienee nippanappa +10. Ei tälle voi kuin nauraa.
Perjantaina on jo 20 ja ensi viikolla 22.
ja hymyssä suin maksetaan yhä lisää rikkaalle rahastavalle EU eliitille ilmastomaksuja ilman yhtäkään lukua siitä mitä suomalaisten maksamilla ilmastomaksuilla on saatu aikaan ilmaston näkökulmasta, kun mitään tunnuslukuja ei ole, mutta ko. eliitti on rikastunut valtavasti rahoilla
Jos lämpö ja auringonpaiste on tärkentä kesälomassa, se kannattaa aina viettää vaikka Välimerellä, eikä missään päin Suomea. Jotkut ne eivät ikinä opi edellisistä vuosista.
Säässä ei ole mitään vikaa, loma on lomaa säästä riippumatta, saa olla poissa työpaikalta. Yhtään en valita säästä. T. Toinen lomalainen
Oli mulla laitimmainen kerta kun vietän kesälomani Suomen " suvessa"
Ei tämä viileys. Mutta kun tämä taukoamaton sade! Märkää joka ikisessä paikassa. Ei tätä vaan enempää halua.
Vierailija kirjoitti:
ja hymyssä suin maksetaan yhä lisää rikkaalle rahastavalle EU eliitille ilmastomaksuja ilman yhtäkään lukua siitä mitä suomalaisten maksamilla ilmastomaksuilla on saatu aikaan ilmaston näkökulmasta, kun mitään tunnuslukuja ei ole, mutta ko. eliitti on rikastunut valtavasti rahoilla
Paljollako sinä olet maksanut ilmastomaksuja ? Tekikö kipeetä ?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lähde esim. italiaan?
Kreikassa on parhaat hiekkarannat, horiatiki, retsina ja ouzo.
Niin ne lomarahat taas viedään ulkomaille. Ei kiitä ilmasto eikä kotimaan yrittäjät, mutta ei täällä viitsi kesälomaa pilata.
Pitää vaan katsoa missä aurinko paistaa ja olisi lämmintä joku 25 astetta. Ei enempää, eli Välimeri poissuljettu tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Sama sää ollut joulukuusta saakka
Vierailija kirjoitti:
Niin ne lomarahat taas viedään ulkomaille. Ei kiitä ilmasto eikä kotimaan yrittäjät, mutta ei täällä viitsi kesälomaa pilata.
Pitää vaan katsoa missä aurinko paistaa ja olisi lämmintä joku 25 astetta. Ei enempää, eli Välimeri poissuljettu tällä hetkellä.
Madeira, Atlantin kelluva puutarha, ympäri vuoden kesäkelit.
No, itseäsi syyttää tästä saat. Miksi et varannut sitä reissua nyt sinne Kreikkaan.