Scandic alkaa periä aamiaisesta erillishinnan
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Tällä metodillahan sinne saa ne kaikki isoimmat ahmatit, ei kukaan maksa 26 euroa aamiaisesta jos aikoo syödä jonkun kohtuullisen aamiaisen.
Mulla ainakin jää väliin. 26 euroa on aika suolainen hinta kupista teetä ja puurosta, vaikka lisäisin siihen niiden ikuisten lötköjen pakastemarjojen lisäksi voisilmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti googletin Bookingin kautta huoneen Simonkentästä ja aamiainen 26 e/henkilö.
Järkyttävän kallista. Voisin itse maksaa hotelliaamiaisesta viitosen tai ehkä joskus jopa kympin, jos se olisi erityisen monipuolinen ja herkullinen.
...ja sitten palasimme taas vuoteen 2025, jolloin voi saada vitosella ehkä jonkun ärräkahvin ja pakastepullan.
Minä pidän hotelleista niiden turvallisuuden takia, puhumattakaan sellaisista missä respassa ihminen 24/7 paikalla.
Minulla ei ole mitään Airbnb:tä tai muita vastaan, mutta jos vaikka avain unohtuu huoneeseen tai vastaavaa, on kiva että henkilökunta aina paikalla.
Toki olen käyttänyt nk. huoneistohotelleja, kesäkuumalla kaupunkilomalla esimerkiksi on näppärää jos on pesukone huoneistossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole koskaan käyttäny ko. lafkan palveluja. Ja muutenkin vältän käyttämästä suomalaisten yritysten palveluja.
Jaa, Scandic on ilmeisesti sinun mielestäsi suomalainen yritys?
On, minkämaalainen se sitten on? Suomessahan nuo hotellit on
Vierailija kirjoitti:
Laskeeko siis huoneiden hinnat kun niistä poistetaan aamupala?
Heehehe..ehehehh..hahah..hahahahha!
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän hotelleista niiden turvallisuuden takia, puhumattakaan sellaisista missä respassa ihminen 24/7 paikalla.
Minulla ei ole mitään Airbnb:tä tai muita vastaan, mutta jos vaikka avain unohtuu huoneeseen tai vastaavaa, on kiva että henkilökunta aina paikalla.
Toki olen käyttänyt nk. huoneistohotelleja, kesäkuumalla kaupunkilomalla esimerkiksi on näppärää jos on pesukone huoneistossa.
Airbnb-kämpät voi myös peruuntua viime hetkellä ihan vain, jos vuokraajaa ei hotsitakaan olla tavoitettavissa. Hotellit ei pyöri yksittäisten tuuliviiripäiden varassa sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti googletin Bookingin kautta huoneen Simonkentästä ja aamiainen 26 e/henkilö.
Yhteensä 26€? Tuskin on
No on kyllä raju hinta huoneen hinnan päälle, ellei sitten huoneiden hintoja alenneta. Tuolla hinnallahan myydään aamiaista ihan muillekin kuin hotellista huoneen ottaneille.
Luulen, että se siinä ideana tulee olemaankin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se jumalauta pitää. Olen käynyt jokaisessa Euroopan maassa ja monessa tässä lähiaikoina. Suomi on Euroopan kallein maa ja jos et sitä tiedä, olet typerys.
Suomi EI ole Euroopan kallein maa ja jos et sitä tiedä, olet typerys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Air b&b voittaa tässä kisassa
Airbnb on ketun kallis nykyään, se oli ja meni
Riippuu toki mihin menee. Mutta onhan se nyt silti hotellia paljon edullisempi, jos nyt et vertaa ihan luksusluokan kämppää ja rupuhotellia keskenään.
Viimeksi olin (tänä vuonna) matkakumppanin kanssa kolmen huoneen asunnossa pääkaupungin keskustassa, yhteensä kahdelta 60e yö. Oli iso upea kylppäri, pyykinpesukone, tiskikone, nettitelkkari ja vaikka mitä.
Eipä olisi lähellekään yhtä kivaa saatu hotellista edes tuplahinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteensä 26€? Tuskin on
No on kyllä raju hinta huoneen hinnan päälle, ellei sitten huoneiden hintoja alenneta. Tuolla hinnallahan myydään aamiaista ihan muillekin kuin hotellista huoneen ottaneille.
Luulen, että se siinä ideana tulee olemaankin.
Kaikkea te ja luulette. Aamupala on aina majoittuvalle edullisempi, ja Simonkylän Scandicissa se on 15€ per yöpyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän kallista. Voisin itse maksaa hotelliaamiaisesta viitosen tai ehkä joskus jopa kympin, jos se olisi erityisen monipuolinen ja herkullinen.
...ja sitten palasimme taas vuoteen 2025, jolloin voi saada vitosella ehkä jonkun ärräkahvin ja pakastepullan.
En harrasta ärräkahveja ja pakastepullia muuten kuin hyvin harvinaisissa poikkeustapauksissa. Tavallisesta ruokakaupasta saa kelpo aamiaisen muutamalla eurolla, vaikka olisi reissussa eikä pysty/halua nähdä yhtään vaivaa ruuanlaiton eteen.
Scandic ainakin aiemmin oli POHJOISMAALAINEN hotelliketju, pääpaino Ruotsissa ja Tanskassa, mutta myös Norjassa ja Suomessa.
Ehkä muista väärin, mutta ostiko Scandic Cumulus-hotellit Suomessa?
Saksassa myös Scandic hotelleja, mutta ei niitä ole (ainuttakaan?) esim. Baltian maissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole koskaan käyttäny ko. lafkan palveluja. Ja muutenkin vältän käyttämästä suomalaisten yritysten palveluja.
On, minkämaalainen se sitten on? Suomessahan nuo hotellit on
Ei jumalauta. 🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä metodillahan sinne saa ne kaikki isoimmat ahmatit, ei kukaan maksa 26 euroa aamiaisesta jos aikoo syödä jonkun kohtuullisen aamiaisen.
Mulla ainakin jää väliin. 26 euroa on aika suolainen hinta kupista teetä ja puurosta, vaikka lisäisin siihen niiden ikuisten lötköjen pakastemarjojen lisäksi voisilmän.
Onneksi Scandicissa se aamupala ei maksamaan 26 euroa.
No kuka noita hotelleja enää nykyään air bnb-aikana käyttää?
oikeastaan yksi suurin syy, että ollaan valittu hotellimajoitus, on ollut aamiaisen kuuluminen hintaan. Luulen, että jos tuo uudistus yleistyy, niin meillä siirrytään taas yhden päivän kaupunkivierailuihin: aamulla junalla kohteeseen ja illalla pois. En usko, että ilmaisaamiaisen poistuminen alentaa huoneiden hintoja: eiköhän hotellit keksi jonkun perustelun miksi huoneiden hintoja pitää nostaa. ja 26 euroa aamiaisesta on kyllä aika tyyris hinta
Vierailija kirjoitti:
Scandic ainakin aiemmin oli POHJOISMAALAINEN hotelliketju, pääpaino Ruotsissa ja Tanskassa, mutta myös Norjassa ja Suomessa.
Saksassa myös Scandic hotelleja, mutta ei niitä ole (ainuttakaan?) esim. Baltian maissa.
Ruotsalainen ketju on. Scandic osti Cumulusketjun 2017.
Vierailija kirjoitti:
Ensin Rantasipit liitettiin Cumulksiin. Sitten säästeltiin kauheesti, että Cumulus-ketju saatiin voitolliseksi. Niin Scandic osti sen, eikä tod ole suomalainen ketju.
Vierailija kirjoitti:
No kuka noita hotelleja enää nykyään air bnb-aikana käyttää?
Tämä. Mekin ehkä nyt sitten siirrymme air bnb:hen, jos tulee hotelliyöpymistarve.