En saanut kutsua mieheni pojan rippijuhliin.
Olisin kyllä mennyt, mutta poika pyysi vain isäänsä.
Kommentit (28)
Ilmeisesti isä on ollut aika vähän poikansa elämässä. Ja sinä sen myötä myös. Niin makaa kuin petaa.
Rippilapsi halusi ilmeisesti äitinsä ja isänsä suureen juhlaansa. En sinuna suuttuisi tuosta.
Taisit tehdä saman aloituksen naistenhuoneelle. Siellähän sulle jo kerrottiin miten asia on
Miksi pitäisi? Miehen lapsi. Et ole sukua.
Täällä todetaan usein että mies hoitakoon sukunsa, vaimon turha mennä edes kylään. Tällä mennään.
Se on kuten hautajaisisa, kunnioitetaan henkilön toivetta.
Kuka ne juhlat järjestää? Eikö juhlien järjestäjä lähetä kutsuja?
Oletko itse kasvanut ydinperheessä vai tuliko isäsi puoliso sinun rippijuhliisi?
Ette ilmeisesti ole kovin läheisiä edes miehesi kanssa jos hänelle on ihan ok että kumppania ei kutsuta??
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse kasvanut ydinperheessä vai tuliko isäsi puoliso sinun rippijuhliisi?
Mä olen eroperheestä ja kummatkin vanhemmat olivat mun rippijuhlissa ja ylppäreissä uusien kumppaneidensa kanssa. Ilman muuta. Musta olisi ollut todella outoa jättää puolisot ulkopuolelle.
ohis
Nitä luulet kumpi ei halunnut sinun tulevan niihin juhliin, rippilapsi, äitinsä vai molemmat?
Ja toivottavasti myös olet menemättä.
Poikani juhlat menivät pilalle, kun oli kutsunut vain isän, ei hänen uutta puolisoa. No mitä tapahtui. Uusi avopuoliso tuli ja poika kertoi hänelle, että kutsu oli vain isälle. Isä suuttui eikä tullut juhliin ollenkaan ja katkaisi välit lähes vuodeksi poikaansa.
Miksi pitäisi kutsua? Sinä saatat olla täysin vieras pojalle.
Vierailija kirjoitti:
Ette ilmeisesti ole kovin läheisiä edes miehesi kanssa jos hänelle on ihan ok että kumppania ei kutsuta??
Miten niin? Mitä miehen muka tuossa pitäisi tehdä?
Miksi mies kutsutaan mukaan, eikä ole itse järjestämässä?
Liian vähän informaatiota tilanteen arvioimiseksi. Jos olet pojalle läheinen, totta kai hän olisi kutsunut sinut. Jos hän pitää sinua epämiellyttävänä tyyppinä, ei tietenkään kutsu. Kuinka usein yleensä olet tavannut hänet? Jouluna edes? Ja sekin vaikuttaa, olitko se, joka rikkoi pojan lapsuudenperheen. Minusta on liikaa vaadittu lapselta, että isän hylättyä äidin uusi nainen pitäisi ottaa syleillen vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies kutsutaan mukaan, eikä ole itse järjestämässä?
Tämä mietitytti minuakin? Kai pojan idä on isäntäväkeä eikä vieras? On osallistunut kuluihin, siivoamiseen, valmisteluihin, kaupassakäyntiin, mahdollisten pitkänmatkan vieraiden hakuun junalta, lentokentältä ja näiden majoitukseen?
Loistava trolli. Täysin eleetön ja kiihkoton sanoma. Asia vain todetaan.
Luetaanpa ekaa sivua kuinka monta johtopäätöstä onkaan tehty ja sen mukaan vastattu. :D
Niin?