Minkä takia miehet eivät tule iskemään mua baareissa jne.?
Ja syy ei ole mikään metoo, koska kaverini kimpussa on jatkuvasti joku ukko. Itse saan istua ihan rauhassa.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyisin uskalla oikein jutella, osoittaa kiinnostusta tai lähestyä. Jos ei ole varma miten toinen kokee asian.
Kyllä ne mun kaveria uskaltaa lähestyä, joten tästä ei ole kyse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet liian pelottava.
En tee pahaa kärpäsellekkään.
Ap oletko minkä näköinen? Oletko iloinen ja hymyilevä vai sellainen ettei sinua tee mieli lähestyä?
Itse olen 192cm ja painoa 85kg, olen korkeakoulutettu komistus joten en minä jokaista naista lähesty, ainoastaan niitä kauniita naisia koska minulle riittää kyllä vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko minkä näköinen? Oletko iloinen ja hymyilevä vai sellainen ettei sinua tee mieli lähestyä?
Itse olen 192cm ja painoa 85kg, olen korkeakoulutettu komistus joten en minä jokaista naista lähesty, ainoastaan niitä kauniita naisia koska minulle riittää kyllä vientiä.
Kasvoista aika ruma. Kroppa on ihan ok, painoindeksi 20 tai vähän alle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvoista aika ruma. Kroppa on ihan ok, painoindeksi 20 tai vähän alle.
Ap
En luultavasti lähesty sinua koska olet liian huono minulle. Naiselle 20 painoindeksi on ylipainoa. Minä lähestyn vain tasoisiani naisia.
Ehkä olet liian maskuliininen tai sulla on resting bitch face.
Ei isketyksi tuleminen ja ahdistelluksi joutuminen ole mikään naisen absoluuttinen oikeus. On muillakin kuin naisilla oikeus valita ketä lähestyy ja kenen toivoo lähestyvän.
No mikset sinä voisi siirtyä passiivisesta odottamisesta itse aktiiviseksi? Siinä toki ottaa riskin, että voi tulla torjutuksi, mutta se on sinkkumiehellä ihan normisettiä ja se opettaa kummasti. Kannattaa myös pohtia sitä, että minkälaisista miehistä oikeasti pitää ja jos sen oloisen näkee baarissa tai missä ikinä nyt hänet haluaakaan kohdata niin puheen voi aloittaa jollain kepeällä tilanteeseen sopivalla kysymyksellä. Ei sen tarvitse avauksen tarvitse olla mikään ikimuistoinen tai maata järisyttävä, mutta kun sen yhteyteen liittää vaikka ystävällisen hymyn päälle niin äkkiä näet mihin suuntaan juttu lähtee?
Vierailija kirjoitti:
Tuolle pullukkakommentoijalle tiedoksi, että me lähestymme yleensä lihavia naisia siksi että teiltä irtoaa helpommin pillua, jos ei löydy hoikempaa. Siksi jo illan alkuvaiheessa tulemme jutustelemaan, että illan loppuvaiheessa on saanti varmaa- jos paremmalta ei siis heru. Sillä ei ole mitään tekemistä sun iloisen naaman tai herttaisen hymyn kanssa. Kiitos ja anteeksi.
Ja teiltä betoilta irtoaa munaa helpommin kun te niin äärimmäisen harvoin saatte niiltä kauniilta naisilta.
Kuka hölömö se nyt miesoletettua tulisi naisen seurasta iskemään?
Vierailija kirjoitti:
No mikset sinä voisi siirtyä passiivisesta odottamisesta itse aktiiviseksi? Siinä toki ottaa riskin, että voi tulla torjutuksi, mutta se on sinkkumiehellä ihan normisettiä ja se opettaa kummasti. Kannattaa myös pohtia sitä, että minkälaisista miehistä oikeasti pitää ja jos sen oloisen näkee baarissa tai missä ikinä nyt hänet haluaakaan kohdata niin puheen voi aloittaa jollain kepeällä tilanteeseen sopivalla kysymyksellä. Ei sen tarvitse avauksen tarvitse olla mikään ikimuistoinen tai maata järisyttävä, mutta kun sen yhteyteen liittää vaikka ystävällisen hymyn päälle niin äkkiä näet mihin suuntaan juttu lähtee?
Ei se tuota alkuperäistä ongelmaa muuta mihinkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tuota alkuperäistä ongelmaa muuta mihinkään.
Ap
Eli sinulle on ongelma, että miehet eivät tule sinulle juttelemaan baareissa? Pienet on murheet ihmisellä...
Vierailija kirjoitti:
Lähesty miehiä vaikka ruokakaupassa.
Se että miehet käyvät ruokakaupassa ei ole avoin kutsu tulla ehdottelemaan ja kuolaaman. Sika! Jättäkää miehet rauhaan ostoksilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarissa käyminen ja alkoholin juominen alkaa olla aikansa elänyttä toimintaa.
Ei siellä ole pakko alkoholia juoda.
Eilen kävin diskossa tanssimassa ja aika moni muukin minun lisäkseni joi vain vettä. Eli ei siellä todellakaan ole pakko alkoholia juoda jos ei halua.
Jos jostakin syystä johtuen haluaa peitellä omaa raittiuttaan niin pyytää juomaksi ginger ale joka jäiden kanssa näyttää siideriltä.
M59+
Tuolle pullukkakommentoijalle tiedoksi, että me lähestymme yleensä lihavia naisia siksi että teiltä irtoaa helpommin pillua, jos ei löydy hoikempaa. Siksi jo illan alkuvaiheessa tulemme jutustelemaan, että illan loppuvaiheessa on saanti varmaa- jos paremmalta ei siis heru. Sillä ei ole mitään tekemistä sun iloisen naaman tai herttaisen hymyn kanssa. Kiitos ja anteeksi.