Minkä takia miehet eivät tule iskemään mua baareissa jne.?
Ja syy ei ole mikään metoo, koska kaverini kimpussa on jatkuvasti joku ukko. Itse saan istua ihan rauhassa.
Kommentit (57)
Minäkin veikkaan resting bitch facea. Itse olen läski, enkä mikään missi naamastakaan, mutta olen iloisen ja herttaisen näköinen, ja muodokas, nauran ja hymyilen paljon, olen paljon äänessä. Miehet lähestyvät minua enemmän kuin monia kauniimpia kavereitani. Sinun ei tarvitse siis hymyillä ja naureskella niille tuntemattomille miehille, vaan nämä seuraavat vuorovaikutustasi ihan niiden kavereidesi kanssa. Jos erotut kavereidesi seurasta eloisana ja valoisana, niin miehet lähestyvät helpommin.
Koska olet tyly etkä tyrkky. Tyrkkyä naista tullaan heti iskemään. Annat kuvan että pakit tulee koska olet tavis ja et halua tavis miesten lähestyvän.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin veikkaan resting bitch facea. Itse olen läski, enkä mikään missi naamastakaan, mutta olen iloisen ja herttaisen näköinen, ja muodokas, nauran ja hymyilen paljon, olen paljon äänessä. Miehet lähestyvät minua enemmän kuin monia kauniimpia kavereitani. Sinun ei tarvitse siis hymyillä ja naureskella niille tuntemattomille miehille, vaan nämä seuraavat vuorovaikutustasi ihan niiden kavereidesi kanssa. Jos erotut kavereidesi seurasta eloisana ja valoisana, niin miehet lähestyvät helpommin.
Rentoa ja iloista naista ei ole niin pelottavaa lähestyä, tilanne ei yleensä mene hirvittävän kiusalliseksi, vaikka nainen ei olisi kiinnostunut. Normaalilla pelisilmällä ja tilanteenlukutaidolla varustettu mies saa säilyttää kasvonsa, vaikka tulisi pakit.
Suurin osa miehistä ei käy baareissa. Siellä käy paljon alkoholisteja.
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko peiliin ennen kuin lähdit ulos? Sieltä voisi löytyä joku vihje.
Tätä mä vähän pelkään, että syy on vain ja ainoastaan mun rumassa naamassa :(
Ap
Baarissa käyminen ja alkoholin juominen alkaa olla aikansa elänyttä toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä ole pakko alkoholia juoda.
Minkä ikäisten miesten odotat lähestyvän sinua baarissa? Itse kävin baareissa silloin tällöin 18-21-vuotiaana. Nykyisin viimeinen asia olisi baariin lähtö, mikä tulee työviikon jälkeen mieleen perjantai-iltana.
Vierailija kirjoitti:
miksei mua tulla hakemaan kotoa?
Tätä minäkin oon vuosikaudet ihmetellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä ole pakko alkoholia juoda.
Sitä touhuahan kestääkin selvin päin ihan loistavasti. Paljon parempiakin paikkoja on ainoat vapaat iltansa viettää kuin baari.
Kaksi vaihtoehtoa, miksi ei lähestytä: olet liian kaunis tai liian ruma. Molemmat ovat huonoja vaihtoehtoja.
Baareissa ei kovin moni aikuinen mies käy. Ja ne jotka käyvät ja iskevät siellä naisia, niin he ovat ehtineet iskeä jonkun toisen sinun sijastasi. Näitä miehiä ei kovin paljoa ole, vaan sinun pitää itse tehdä lähestymisesi.
Lähesty miehiä vaikka ruokakaupassa.
Jos olet ystävän seurassa etkä hymyile tai ota katsekontaktia, miehellä on suuri kynnys lähteä jutulle, vaikka olisit miten viehättävä.
Voit lähestyä miehiä myös itse.
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko peiliin ennen kuin lähdit ulos? Sieltä voisi löytyä joku vihje.
Entä sinä, tursake? 🤭
Olet varmaan taviksen näköinen joten ei miehet halua tavissta vaan kaunista naista.
Naisia ei saa lähestyä. Se on ahdistelua.
Luultavasti olet vielä hapannaama
Ei nykyisin uskalla oikein jutella, osoittaa kiinnostusta tai lähestyä. Jos ei ole varma miten toinen kokee asian.
Niin olenkin, tottakai. Mutta ei se nykyään ole mikään este ettei miehet iske, matala kynnys vaan.
Ap