Mitä "tule tuoksutta" kyltit tk:ssa ym käytännössä tarkoittaa? Että dödön pitää olla hajuton? Ettei kesällä saa käyttää aurinkorasvaa koska
Kommentit (33)
Jännä muuten että sairaalan pihassa on tupakkakoppeja,luulisi sen tupakanhajun vaatteissa ja hiuksissa häiritsevän myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tk hammaslääkäriä avustin kerran joka sai potilaan partavesi/tupakka yhdistelmästä niin pahat astmaoireet että joutui lopettamaan hommat kesken ja varaamaan uuden ajan. Potilas haisi aulasta asti 6-7m päähän Vastaanottajan huoneeseen.
Tavallinen dödö tuskin tuollaista aiheuttaa
Voi kyynel 😢
No kyllä se saattaa vähän harmittaa kun seuraava aika menee 4kk päähän että voi kyynel nimenomaan. Ohjeistettiin tulemaan seuraavalla kerralla ilman hajusteita
Ei tuoksuja, mitkä haisevat kahden metrin päähän. Sama toimii joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tk hammaslääkäriä avustin kerran joka sai potilaan partavesi/tupakka yhdistelmästä niin pahat astmaoireet että joutui lopettamaan hommat kesken ja varaamaan uuden ajan. Potilas haisi aulasta asti 6-7m päähän Vastaanottajan huoneeseen.
Tavallinen dödö tuskin tuollaista aiheuttaa
Voi kyynel 😢
No kyllä se saattaa vähän harmittaa kun seuraava aika menee 4kk päähän että voi kyynel nimenomaan. Ohjeistettiin tulemaan seuraavalla kerralla ilman hajusteita
Sieluni itkee verta 😣
Ostakaa hajusteettomia voiteita. Jos ei löydy laittakaa palautetta.
Sitä että menet tk:hon ilman hajusteita. Ettet löyhkää kuin kemikaaliokaupan myyjä/kauppa.
AP on turbovammainen, jonka kannattaa pysyä kotona ja vaikka lakata hengittämästä.
Aurinkorasvaa kuten dödöjä saa hajuttomanakin.
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa hajusteettomia voiteita. Jos ei löydy laittakaa palautetta.
Voiteiden haju on sieltä miedoimmasta päästä
Sitä, että et haise kemikaaleille. On muuten helvetin vaikea saada joitain m aa ha nmu uttaja ryhmiä tajuamaan että töihin, eikä vierailemaan hoitolaitoksiin, tulla löyhkäten hajusteille.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi,kun kävinhammaslääkärissä, odotusaulaan tuli ilmeisesti venäläinen nainen, joka haisi hajuvelle kuin olisi kaatanut koko pullollisen yhdellä kertaa. Vaikeaa astmaa sairastavana minun piti poistua samasta tilasta.
Koska hajusteallergia ja hengityselinsairaudet ovat melko yleisiä, onoletettavaa, että myös terveydenhuoltoalan henkilössö on niitä sairastavia. Aika kamalaa heille, jos asiakkaat eivät ymmärrä/halua olla tuoksuttamatta itseään.
Minullekin on pari kertaa käynyt niin, että odotustilaan viereeni on tullut vaikka joku röökille löyhkäävä tai hajuvesiä liika käyttänyt potilas. Aika nopeasti alkaa hengitystiet turvota ja sehän on kiva, kun pitää odotella siinä samassa aulassa.
Olen noina kertoina sitten mennyt kertomaan jollekin henkilökuntaan kuuluvalle, että en kykene olemaan odotustilassa, koska siellä haisee ja se laukaisi minulle astmakohtauksen.
Olen myös kertonut mihin menen odottamaan, jos he ystävällisesti voisivat vaikka soittaa tai laittaa tekstiviestiä, kun vuoroni tulee. Kerran olen pääsyt odottamaan tyhjään vastaanottotilaan ja sinne sitten hammaslääkäri tuli. Se oli ihan kiva ratkaisu siihen verrattuna, että menen jonnekin toiseen kerrokseen istumaan. Kerran minut otettiin muita potilaita ennen, sain siis etuiluoikeuden siitä, että joku oli kaatanut hajuvettä pullollisen päälleen.
Käytä mieluummin aurinkovoidetta. Ei siinä rasvaa tarvita.
Joo kyllä akat esittää osaa ja draamaa saada aikaan 😆