Jokainen jolla on varaa, on mielummin kesällä etelässä 25 asteen lämmössä kuin 12 asteen räntäsateessa
Kukaan ei vapaaehtoisesti vietä kesää kylmässä rännässä viikkotolkulla.
Kommentit (39)
Tiiäkkö, minulla on vara matkustaa, en matkusta. Minulle riittää kotimaa!
Vierailija kirjoitti:
Viikkotolkulla ei ole ollut kylmää ja sateista, on ollut paljon lämpimiä ja aurinkoisia päiviäkin.
Ai paljon? Kas kun sattuu olemaan Garmin joka tallentaa lämpötilan ja säätiedot. Toki jos 14 astetta pitää lämpimänä niin sitten tietysti, muuten on vähän vaikea pitää totena,
Näytä minulle etelänkohde, jossa +25 lämmintä. Sen vielä jotenkin sietäisi, mutta kun siellä on lähes +40 asteen tappohelteet. Paljon mukavammat kelit on meillä täällä.
Tätä se ilmastonmuutos teettää eikä siitä ja sen aiheuttajista ja seurauksista turhaan puhuta.
Loma alkoi juuri. Ei harmita yhtään. On kivaa tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
vauvapalstalla sen sijaan on kiva spämmiä koko kesä vai mitä ap
Olen rahaton joten ei ole muutakaan.
Kyllä minäkin olisin. Mutta en välitä 35 asteen lämpötiloista, mitä etelässä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Missä on satanut räntää viikkokaupalla?
Ei nyt ole, mutta lokakuussa varmaan sataa. Siksi sitten etelän lämpöön, jos vaan rahaa on.
No ei tosiaankaan :D En lähtisi 25C vaikka maksettaisiin.
Tykkään käydä Islannissa kesäisin. Siellä tuulee ja on aina mukava lämpötila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on satanut räntää viikkokaupalla?
Sääennuste on sitä pk-seudulla seuraavat 10 pv
Koskas ne sääennustukset on pitäneet paikkaansa?
Voit haikailla sen etelän +25 perään, kun siellä on +39.
Vierailija kirjoitti:
Näytä minulle etelänkohde, jossa +25 lämmintä. Sen vielä jotenkin sietäisi, mutta kun siellä on lähes +40 asteen tappohelteet. Paljon mukavammat kelit on meillä täällä.
Missö löhes +40 tappohelteet? Esim Malagassa +28, joka on oikein hyvä lomakeli.
Vierailija kirjoitti:
Voit haikailla sen etelän +25 perään, kun siellä on +39.
On 26
Talvella voin matkustaa, mutta Suomen kesä on sen verran lyhyt, etten tuhlaa sitä ulkomailla.
Matkustaminen on liian rasittavaa, en jaksa. Inhoan ihmisjoukkoja sitä paitsi.
Oma koti kullan kallis satoi tai paistoi. Muualla hyvä, kotona paras. Täällä saa hyvää ruokaa. On rauhallista ja turvallista jne.
Olen sairastanut melanooman ja nautin nykyään viileydestä öisin. Eli en halua aurinkoon.
Harmi vaan kun etelässä on yli 30 astetta mikä on liikaa.