Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, milloin viimeksi pidit kädessä

Vierailija
23.06.2025 |

seisovaa kalua? T: m 26 v

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime yönä ap, kun halusit että otan kalusi syvälle nieluuni, vaikka olen vanhempi karvainen mies. Uikutit kuin lammas, kun laukesit suuhuni ja sen jälkeen vaadit kaluni peppuusi.

Sinulla on vilkas mielikuvitus. Saat toki haaveilla kaikenlaisesta mutta tämä ketju on naisille. T: m 26 v 

Pikkukikkeli poju ei määrittele ketä kirjoitta ja kuka ei.

Olet kaiken lisäksi kaappihomo, kun tällainen pippeli juttu kiihoittaa sinua.

Opettele ensin kirjoittamaan. Sinä nämä homojutut otit puheeksi että sinä olet ainakin umpihomo ja se on okei, mutta käytä unelmiisi muita ketjuja. Ja kyllä, minä päätän kun minä tämän ketjun aloitin. T: ap

Vierailija
22/47 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime yönä ap, kun halusit että otan kalusi syvälle nieluuni, vaikka olen vanhempi karvainen mies. Uikutit kuin lammas, kun laukesit suuhuni ja sen jälkeen vaadit kaluni peppuusi.

Sinulla on vilkas mielikuvitus. Saat toki haaveilla kaikenlaisesta mutta tämä ketju on naisille. T: m 26 v 

Pikkukikkeli poju ei määrittele ketä kirjoitta ja kuka ei.

Olet kaiken lisäksi kaappihomo, kun tällainen pippeli juttu kiihoittaa sinua.

Opettele ensin kirjoittamaan. Sinä nämä homojutut otit puheeksi että sinä olet ainakin umpihomo ja se on okei, mutta käytä unelmiisi muita ketjuja. Ja kyllä, minä päätän kun minä tämän ketjun aloitin. T: ap

Mikäs moderaattori susta ap on tullut? Ja saatko muuten näistä kommenteista hyvää runkkumatskua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moderaattori vaikka tämä palsta sellaista kaipaisi. Koitan vain pitää aiheen ohi kirjoittelijat poissa. En saa runkkumatskua kiitos kysymästä. ap 

Vierailija
24/47 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole moderaattori vaikka tämä palsta sellaista kaipaisi. Koitan vain pitää aiheen ohi kirjoittelijat poissa. En saa runkkumatskua kiitos kysymästä. ap 

Olet aika pimeä mieleltäsi, mutta mikäs siinä. Omituinen aloitus

Vierailija
25/47 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sain laittaa kortsun upean uuden miehen seisokin päälle.

Vierailija
26/47 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aika pimeä mieleltäsi, mutta mikäs siinä. Omituinen aloitus

Hahahaa..ai tämä omituinen. Olet varmaan se joka tekee niitä aloituksia perseen hajusta ym. Ja että minä pimeä jos kysyn seksiin ja seksuaalisuuteen liittyvän normaalin kysymyksen. Ehkä se kieroutuneelle on omituinen kysymys. T: m 26 v

Vierailija
27/47 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never

Vierailija
28/47 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/47 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt: Mulla on toisessa kädessä kännykkä ja toisessa mieheni kookas kalu.Istuu nimittäin tuossa vieressä.

Vierailija
30/47 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri nyt: Mulla on toisessa kädessä kännykkä ja toisessa mieheni kookas kalu.Istuu nimittäin tuossa vieressä.

Otitko oma-aloitteisesti kalun käteen vai tarjosiko mies sitä? T: ap 

Vierailija
31/47 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 19

Vierailija
32/47 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesko mies oli, oletko vielä laskuissa mukana ?

Vierailija
33/47 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se karvainen mies, en ole kirjoittanut noita muita kommentteja, niin kuin ap huomaat kirjoitustaidostani, kirjoitin vain sen jutun meidän yhteisestä yöstä, älä  välitä noista heittereistä.

Vierailija
34/47 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma-aloitteisesti otin kalun käteeni. Annoin sille kunnon käsittelyn, jonka jälkeen se löysi tiensä sinne, minne sen kuuluu löytääkin.

Vierailija
35/47 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa. Monelta naiselta kondomin laittaminen kovan kullin päälle ei onnistu. Eräs ihana nainen laittoi aikoinaan suullaan kondomin kullini päälle. Siksi hänestä tulikin vaimoni.

Vierailija
36/47 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli otettua ensin käteen ja sitten suuhun. Mies teki yllärit ja oli ajellut 

vehkeensä täysin sileäksi! Nyt aamulla oli uusinta, ja varmaan myöhemmin toinen kierros, sillä sanoi että ajelee minutkin puhtaaksi. Jee!

Vierailija
37/47 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen tuli otettua ensin käteen ja sitten suuhun. Mies teki yllärit ja oli ajellut 

vehkeensä täysin sileäksi! Nyt aamulla oli uusinta, ja varmaan myöhemmin toinen kierros, sillä sanoi että ajelee minutkin puhtaaksi. Jee!

Hienoa ja kivaa kun on yhteisiä harrastuksia kuten karvojen ajelu! T: m 26 v

Vierailija
38/47 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma-aloitteisesti otin kalun käteeni. Annoin sille kunnon käsittelyn, jonka jälkeen se löysi tiensä sinne, minne sen kuuluu löytääkin.

Upeaa...miehesi on varmasti onnellinen! ap 

Vierailija
39/47 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
40/47 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla kun otin mieheltäni suihin hääpäivän kunniaksi. N49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan