Minun piti joka päivä käydä ulkona ja harrastaa liikuntaa....
...olla poissa vauva foorumista, elää terveellisemmin...mutta mutta... nyt tuli minun elämässäni huonoiten osunut sääennusta ikinä! Minä uskon että tämä kurjuus koskettaa meitä kaikkia. Tämä kurjuus on kauheeta mutta se lämmittää vähän että se koskee meitä kaikkia
Kommentit (33)
Kunnon helteellä on paljon raskaampaa harrastaa liikuntaa kuin raikkaassa vesisateessa.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon helteellä on paljon raskaampaa harrastaa liikuntaa kuin raikkaassa vesisateessa.
Ei minun mielestä
Vierailija kirjoitti:
No muilla oli sama suunnitelma. Tai ainakin pysyä poissa netin pahoista paikoista. Ja mopata lattiaa tai siivota vähän pienin askelin eri päivinä.
Kuulostaa mahtavalta lomalta tuo joka päivä siivoaminen. M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun mielestä
Jaa, voihan se niinkin olla, että kaikki eivät läkähdykään kolmen juoksuaskeleen jälkeen, jos lämpötila ylittää 20 C.
Älä ole niin ankara itsellesi. Lähdet ulkoilemaan edes pienen lenkin, siitä se pikkuhiljaa lisääntyy, kun totut ulkoiluun säällä kuin säällä. Ja samaa mieltä tuon yhden kanssa, raikkaan ilman jälkeen on myös raikkaampi olo, helle vaan nuuduttaa.
Mä kävin just sateessa lenkillä. Aivan ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vesisateessa ei ole MITÄÄN raikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun mielestä
Jaa, voihan se niinkin olla, että kaikki eivät läkähdykään kolmen juoksuaskeleen jälkeen, jos lämpötila ylittää 20 C.
Ei tarvii juosta, kävely on ihan tehokas liikuntamuoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No muilla oli sama suunnitelma. Tai ainakin pysyä poissa netin pahoista paikoista. Ja mopata lattiaa tai siivota vähän pienin askelin eri päivinä.
Kuulostaa mahtavalta lomalta tuo joka päivä siivoaminen. M
Ajattelen että jos vähemmän sälää toisi mielenrauhaa.
Mä kävin just ostamassa sadetakin, ettei sade ole edes syy olla lähtemättä ulos. Ei onnistu siltikään, täällä lämpimässä peiton alla on vaan niin mukavaa😅.
Minusta nykyisin on niin hyviä ulkoiluvaatteita, ettei liikuntaa estä sen enempää pakkanen tai vesisade, helteestä puhumattakaan.
Ennemminkin se on luonne- ja tottumiskysymys, jos ei ole vaikkapa jotain sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesisateessa ei ole MITÄÄN raikasta.
Ei niin. Sisältäkin loppuu happi. Eikä pyykit kuivu.
Niin piti minunkin. Odotin kevättä, että tulee lämpimämmät säät ulkoiluun mutta niin vaan se on jäänyt kun on kylmä, tuulee ja sataa melkein joka päivä.
Ihan on mennyt fiilikset ja nyt vaan makaan kotona täkin alla ja syön suklaata. Tarvitsen aurinkoa ja lämpöä, että jaksan motivoitua.
Ehkä sitten ensi vuonna uusi yritys.
Vierailija kirjoitti:
Niin piti minunkin. Odotin kevättä, että tulee lämpimämmät säät ulkoiluun mutta niin vaan se on jäänyt kun on kylmä, tuulee ja sataa melkein joka päivä.
Ihan on mennyt fiilikset ja nyt vaan makaan kotona täkin alla ja syön suklaata. Tarvitsen aurinkoa ja lämpöä, että jaksan motivoitua.
Ehkä sitten ensi vuonna uusi yritys.
Minun piti tehdä lihaskunto harjoittelua sisätiloissa mutta tämä ruma sää oikein tuli silmille ihan kuin joku kusipää kuin menin aamu tupakalle.
Tärkeintä että syön terveellisesti, minulla on kyllä tunne että minulle tulee viellä parempi mieli. Hetken päästä syön superruokaa jokapäiväisenä rutiiniina lääkkeen kanssa.
Norjassa mainostetaan nyt viileitä lomakohteita. Lomakohteen tarjoaja sanoi että ainakin olemme rehellisiä, nostan hattua lomakohteen tarjoajalle hyvästä kommentista epärehellisestä maailmantilanteesta
Haha, mulla sama. Vihaan tätä kylmyyttä, vihaan vesisadetta, vihaan harmautta, vihaan tätä "kesää". Askelmittarista huomaa hyvin millainen keli on ollut; esimerkiksi toissapäivänä satoi vettä koko päivän=3070 askelta eli 2049 metriä. Vautsi vau. Eilen paistoi aurinko täydeltä terältä= 12705 askelta elikäs 8867 metriä. Antoi jo toivoa, mutta ei, tänään taas percepäivä. Ei huvita liikkua sateessa, ei sitten yhtään. Jos huomennakin sataa, ryhdyn juomaan viinaa ja sitten tanssin kotona yksikseni. Liikuntaa se on sekin.
Söin lääkkeeni, olen aloituksen kirjoittaja, aion pysyä rutiinissani. Minä tiedän että minä pystyn parempaan. Muistakaa hyvät ihmiset että musiikki tulee pelastamaan meidät. Ilkeät ihmiset vihaavat kaikkea, jopa musiikkia. Älkää olkoo katkeria toisillemme
Ota uikkari ja pyyhe ja kävele lähimmälle uimapaikalle. Nyt kesällä on kiva uida luonnonvesissä ja kastut joka tapauksessa, satoi tai paistoi.