Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun piti joka päivä käydä ulkona ja harrastaa liikuntaa....

Vierailija
23.06.2025 |

...olla poissa vauva foorumista, elää terveellisemmin...mutta mutta... nyt tuli minun elämässäni huonoiten osunut sääennusta ikinä! Minä uskon että tämä kurjuus koskettaa meitä kaikkia. Tämä kurjuus on kauheeta mutta se lämmittää vähän että se koskee meitä kaikkia

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No muilla oli sama suunnitelma. Tai ainakin pysyä poissa netin pahoista paikoista. Ja mopata lattiaa tai siivota vähän pienin askelin eri päivinä.

TODELLA PAHOISTA PAIKOISTA

Vierailija
22/33 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota uikkari ja pyyhe ja kävele lähimmälle uimapaikalle. Nyt kesällä on kiva uida luonnonvesissä ja kastut joka tapauksessa, satoi tai paistoi.

Hesarissa on just juttu miten joku nainen sai jonkun jäätymiskohtauksen kun meni uimaan. Nyt on ihan liian kylmät vedet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota uikkari ja pyyhe ja kävele lähimmälle uimapaikalle. Nyt kesällä on kiva uida luonnonvesissä ja kastut joka tapauksessa, satoi tai paistoi.

Kommenttisi on kyllä hyvää luettavaa. Sain nyt energiaa iltalääkityksellä tai lääkitykselläni jonka söin nyt illalla/yöllä. Minun unelma olisi nyt jos joku uimishenkinen kysyisi minulta läpällä että mennäänkö minun kyydillä uimaan, menisin.... En taatusti mene nyt pyörällä lähimpää uintipaikkaan

Vierailija
24/33 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesarissa on just juttu miten joku nainen sai jonkun jäätymiskohtauksen kun meni uimaan. Nyt on ihan liian kylmät vedet.

Kannattaa tuon kylmänkin kanssa olla varovainen.

Vierailija
25/33 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nykyisin on niin hyviä ulkoiluvaatteita, ettei liikuntaa estä sen enempää pakkanen tai vesisade, helteestä puhumattakaan.

Ennemminkin se on luonne- ja tottumiskysymys, jos ei ole vaikkapa jotain sairautta.

Muutoin samaa mieltä, mutta silmälasit on sateella ja pakkasella ärsyttävät. En näe juuri mitään ilman ja piilarit ei sovi. 

Vierailija
26/33 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nykyisin on niin hyviä ulkoiluvaatteita, ettei liikuntaa estä sen enempää pakkanen tai vesisade, helteestä puhumattakaan.

Ennemminkin se on luonne- ja tottumiskysymys, jos ei ole vaikkapa jotain sairautta.

Et ilmeisesti käytä silmälaseja.

Vierailija
27/33 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wtf? Johonkin lätäkköön uimaan kun lämpötila on jotain +12? On varmasti todellinen nautinto. Ja toisekseen, ei kaikki voi noin vain kävellä lähimmälle uimapaikalle. Mulla sellaiseen on lähes 20km. Yhteen suuntaan.

Vierailija
28/33 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha yleistää meihin muihin itsesi saamattomuutta.

Tulee mieleen kansakunta, joka kysyy raunioiden keskellä, miksi meille kävi näin, kun ovat ensin vuosikymmeniä hyökkäilleet tunnustetun valtion muita kansalaisia vastaan, 

Niin, miksiköhän ap. 

Sade ei tapa. Nyt on hyvä sää kuntoiluun

Rauha saavutetaan periaatteella elä ja anna toistenkin elää. 

Vierailija
29/33 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon helteellä on paljon raskaampaa harrastaa liikuntaa kuin raikkaassa vesisateessa. 

Vesisateessa ei ole MITÄÄN raikasta.

Ei se sade sinällään haittaa, pukeutumis kysymys. Valitettavasti suomessa sen kanssa kulkee käsikädessä kolea ilma tai tänä kesänä suorastaan kylmä. Sekin on toki pukeutumiskysymys mutta kyllä tuossa on jo aika paljon syitä miksi ei hirvästi huvita lähteä jos ei ole pakko. 

Vierailija
30/33 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä että luonto on mahtavempi kuin yksikään maapallon ihminen, varsinkin mahtavempi kuin tämän ketjun sade-positiiviset ja aktiiviset ihmiset. Minä olen myös sitä mieltä että minä olen osa luontoa

Vierailija
31/33 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas masentava keli. Tekisi mieli syödä uunivihaneksia mutta olen niin saamaton että en jaksa. Minulla oli noin 3-4tunnin rankat yöunet, nukahtaisimpa pian uudestaan nyt

Ap

Vierailija
32/33 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha yleistää meihin muihin itsesi saamattomuutta.

Tulee mieleen kansakunta, joka kysyy raunioiden keskellä, miksi meille kävi näin, kun ovat ensin vuosikymmeniä hyökkäilleet tunnustetun valtion muita kansalaisia vastaan, 

Niin, miksiköhän ap. 

Sade ei tapa. Nyt on hyvä sää kuntoiluun

Rauha saavutetaan periaatteella elä ja anna toistenkin elää. 

En minä ole yleistänyt muihin minun saamattomuutta. Turha turhuuksista huomioida

Vierailija
33/33 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti kans harrastaa nyt reilusti liikuntaa, mutta sen päätöksen vesitti sitten kesäflunssa. Viime viikko meni kokonaan urheilematta, tällä viikolla on pieniä toiveita päästä ehkä kohta salille. Juoksulenkille ei uskalla vielä, muta ehkä kävelylle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän