Mistä hiustenväristä miehet mielestäsi tykkää enemmän naisilla, tummasta vai vaaleasta?
Kommentit (45)
Kun minä olin nuori niin kyllä ne blondit oli selkeästi suosituimpia.Ei haitannut olihan niitä pieni joukko,jotka tykkäsivät bruneteista ( ja ruskeasilmäisistä).En myöskään ole koskaan oikein jaksanut miettiä tykkääkö miehet minusta vai vaikka ihan hetero olen. Nim.Harppu1971
Mulla sama. Kaikilla miehillä joita tiedän, sukulaiset, työkaverit jne on brunetti nainen. Ei yhtään blondia. Tiedän noin 20 miestä. Hiusvärimieltymykset ovat todella paljon muuttuneet nykyaikana Kun ennen kauniin naisen tunnusmerkki oli vaaleat hiukset, niin nyt on ihan päinvastainen.
Blondien suosio perustuu vaaleista hiuksista tulevaan nuoruuden mielikuvaan. Monilla on lapsina vaaleammat hiukset jotka muuttuvat tummemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondeista, sehän nyt on ihan selvä. Fakta nyt on kuitenkin se, ettei pelkällä hiustenvärillä pitkälle pötkitä.
Tämä on kyllä niin väärin kuin olla jo voi. En tiedä yhtään miestä, joka tykkäisi blondeista. Melkein kaikkien suosikki on tummahiuksinen nainen. Itse olen vaalea ja naisellinen nainen ja yksin olen saanut olla melkein koko elämäni. Parasta on se,kun aina toitotetaan miten välimeren alueen ja esim pohjois-afrikan miehet ovat hulluina vaaleisiin naisiin, mutta minä tietenkin "hyvällä" tuurillani tapasin kerran arabimiehen, joka inhosi vaaleita hiuksia naisilla ja piti tummaveriköistä.
Sellainen tarina.
Mitä väliä? Olettaisin kuitenkin, että kirkkaan pinkit ja mustat, sellainen kiva raidallinen look. RÄVÄKKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!11!!!!
Jos on kaunis nainen, niin ei mitään väliä onko tumma, vaalea vai punatukkainen. Jos taas ei ole kaunis, niin eipä se hiusväri mitään muuta tai tilannetta "pelasta".
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Kaikilla miehillä joita tiedän, sukulaiset, työkaverit jne on brunetti nainen. Ei yhtään blondia. Tiedän noin 20 miestä. Hiusvärimieltymykset ovat todella paljon muuttuneet nykyaikana Kun ennen kauniin naisen tunnusmerkki oli vaaleat hiukset, niin nyt on ihan päinvastainen.
Ei mies tai nainenkaan mene (pääse) ihanteensa kanssa kimppaan välttämättä. Se kenet saa suhteeseen ei välttämättä ole se fyysisesti tai henkisesti miellyttävin ihminen. Moni tyytyy siihen mitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät blondit hiukset.
Mies haluaa maksaa 120-180e kampaamolaskua 5-8 viikon välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondeista, sehän nyt on ihan selvä. Fakta nyt on kuitenkin se, ettei pelkällä hiustenvärillä pitkälle pötkitä.
Tämä on kyllä niin väärin kuin olla jo voi. En tiedä yhtään miestä, joka tykkäisi blondeista. Melkein kaikkien suosikki on tummahiuksinen nainen. Itse olen vaalea ja naisellinen nainen ja yksin olen saanut olla melkein koko elämäni. Parasta on se,kun aina toitotetaan miten välimeren alueen ja esim pohjois-afrikan miehet ovat hulluina vaaleisiin naisiin, mutta minä tietenkin "hyvällä" tuurillani tapasin kerran arabimiehen, joka inhosi vaaleita hiuksia naisilla ja piti tummaveriköistä.
Sellainen tarina.
Niin onkin, minun tarinani ja elämäni. Sinulla voi olla sitten ihan joku muu tarina.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä väliä. Kokonaisuus ratkaisee.
t: mies 53v
Näin minunkin mieheni ajattelee, 59v. Kuitenki muilla naisystävillä ollu blondit. Mulla ruskeat silmät ja hiukset. Muuan vuosikymmen oltu naimisissa.
Olen itse blondi ja sanoisin miesten tykkäävät enemmän tummista hiuksista. Olen siis aito blondi ja kyllä minuakin miehet lähestyvät. Jotkut ovat kyllä sanoneet, että tykkäävät enemmän bruneteista, mutta minussa on jotakin, joten "tekevät poikkeuksen." Aidossa blondissa on se vika, että myös kulmakarvat yms. on vaaleita. Kulmat on pakko värjätä, jos haluaa kasvoihin kehystä. Eri asian on tietenkin värjätty.
En usko, että värillä on väliä, kunhan kokonaisuus on nätti ja ihmiselle sopiva. Esimerkiksi itse olen puolibrune ja mulle menee ruskea tukka värjättynä hyvin. Sitten taas tytär on ollut teini-ikään asti ihan valkotukkainen ja on erittäin vaalea vieläkin. Värjää nykyään raidoilla platinaa ja se sopii hänelle erinomaisesti. Uskon, että useimmille sopii se värisuunta, jota on luonnostaan.
Riippuu paljon ihon värisävystäkin. Enemmän olen ollut brunettien perään, mutta nyt olen hullaantunut blondista. On aito blondi, mutta ei kalmankalpea iho kuitenkaan.
Ihminen loppuunsa ratkaisee eikä hiusten värillä ole mitään väliä. Soisin kuitenkin olevan pitkä tukka.
Riippuu varmaan myös mistä maasta mies on. Suomalaiset miehet ovat hulluina brunetteihin ja esim. italialaiset miehet tykkää ehkä enemmän vaaleista, mutta ei aina.
Minulla on ainakin ollut kokemuksia siitä, etten vaaleana naisena ole ollut miehille minkään arvoinen. Aina katsotaan brunettejen perään ja haikaillaan heitä. Tai sitten olen vain niin ruma, etten kelpaa kenellekään.
Meillä exän kanssa etäsuhde loppui, mutta nähtiin ja n. Oli tapa, et soitin aina, kun olen/pääsin kotiin, kaikki ok. Kysyi, et oliko bussissa paljon (muita) matkustajia, vastasin, eipä juuri. Joltain pysäkiltä tuli nuori nainen, jolla polkka ja blondi. Vertasin häntä kuin kuningatar Kleopatra, mutta blondi. Ex kilahti ihan täysin: blondit on tyhmiä ja hp. :) Seuraavan kerran kun nähtiin, niin arvannette minkälaiset hiukset hänellä oli? :)
Tuo oli ehkä pahin virhe mitä tein. Siis, että kerroin miehenä, et ihastuin jonkun (toisen naisen) hiuksiin. Ajattelin vaan (tai siis en ajatellut), kun me ei olla enää yhdessä, niin mitä väliä sillä on?