Lue keskustelun säännöt.
Miten otan puheeksi aisurifantasian?
23.06.2025 |
Ei haluisi loukata tai jopa järkyttääkään.
Naiseni oikeen näyttävä;)
Vientiä taatusti olisi, vanhempi herra ajatuksena.
Kommentit (63)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Aisurifantasia otetaan puheeksi ensitreffeillä, niinkuin kaikki ulostepierukusi-fantasiatkin.
Ulostepierukusifantasiat täytyy saada käytännön rutiiniasteelle ennen aisurifantasioiden puheeksiottoa.
Itse ehdotin asiaa varovasti aluksi, koska kyseessä oli oma fantasiani. Ja kyselin varovasti aika ajoin uudestaan. Vuosia tämän jälkeen vaimoni kertoi pettäneensä minua työpaikalla. Ei häpeillyt tai paloitellut asiaa, kertoi vain että niin kävi. Se kiihotti silloin minua suunnattomasti. Välissä tapahtui kaikenlaista, mutta nykyään autan häntä valmistautumaan toisia miehiä varten. Ja toimimaan kuskina hänelle. Fantasiani takia suostuin siihen, että laitoimme minulle siveysvyön. Se oli virhe, vaikka hän sanoi, että se on itsetyydytystäni varten. Ja niin se aluksi olikin, seksiä oli. Nykyään hän nauttii siitä, että voi kiusoitella minua, nauttia seksistä miesten kanssa jne. En nauti tilanteesta, mutta on yhä kiihottavaa käskystä siivota kotona, kun toinen pitää hauskaa. Pääsen kyllä nykyäänkin vapaaksi kerran kuussa.