Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumpi teillä haluaa..?

Vierailija
26.03.2007 |

seksiä useammain mies vai nainen ?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haluaa sitä koko ajan - ja jos mies tuntuu väsyneeltä ja vähemmän kiinnostuneelta, olen vonkaamassa joka käänteessä.

Vierailija
2/9 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä meillä on melkein päivittäin ja suhteen aikana mies ei ole vielä koskaan ehdottanut seksiä. Ei ole kerinnyt :) Kyllä se ina välillä valittaa, että voisi pitää pari päivää väliä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haluaa tasaisen harvaan tahtiin. :-(

Vierailija
4/9 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden puolella tärpännyt kerran, itse haluaisin joka päivä.

Vierailija
5/9 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30+

Vierailija
6/9 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuaikoina oli aika tasaiset halut, mutta lasten syntymien jälkeen selkeesti mies haluais enemmän kuin minä.

Tai haluanhan minäkin, mutta olen vaan niin äärimmäisen väsynyt, etten aina jaksa.

Seksiä on kuitenkin jossain muodossa ainakin kerran viikossa, joskus jopa joka ilta. Ehkä viimeisen vuoden otoksella keskimäärin 2x vkossa.

Olen ajatellut, että se on kuitenkin suht hyvin, kun talossa on 4 lasta, joista vanhin 8v ja nuorin 1v. Miehen mielestä hän elää jatkuvassa puutteessa, mutta toisaalta uskoo, että laatu korvaa määrän ja on suht tyytyväinen (meillä on tosi monipuolista ja nautinnollista seksiä)

Vierailija
7/9 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja lapsia on neljä niin asiat ovat kyllä oikein hyvin.

Meillä lasketaan kertoja vuodessa ja lapsia on kolme. Asiat eivät ole hyvin, vaikka muuten kaikki on päällisin puolin hyvin.

Asiasta on puhuttu ja sitä on vatkattu vuosikausia, tuloksettomasti.

En jaksa enää, tämä suhde kaatuu tähän vielä muutaman kuukauden sisällä. Vaimoni ei ole tainnut sitä tajuta.

Vierailija
8/9 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tuota miestäkään ole. eikö täällä todellakaan ole muita eronneita/sinkkuja liikenteessä?

himot ne on yksinäiselläkin vanhemmalla...

Vierailija
9/9 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekee mieli päivällä kun olen virkeä ja illalla kun siihen vasta on mahdollisuus, olen väsy. Väsyneenä kutian niin paljon, että mies ei saa paljonkaan hyväillä. ihan kamalaa.

Viduttaa, kun muut saa lapset mummolaan joka toinen viikonloppu ja meidän ei oo ikinä hoidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi