Mikä kaljuissa miehissä viehättää?
Kun esim kävelen kaupungilla tyttöystäväni kanssa niin kyllä se jokaisen kaljun miehen perään katsoo ja sanoo vaan että, kyllä noi on seksikkäitä ja niin sanoo monet sen kaveritkin. Varsinkin jos mies yhtään reenattu ja eikä ole väliä onko pitkä vai pätkä. Ja kun telkusta tulee Shield niin ai ai sitä kuolaamista oikeen rupee ärsyttää. Pitääkö tässä nyt vetää ittes kaljuks ja juosta salille niin sitten on hyvä. Mun mielestä kalju on törkeän näköinen, miehellä pitää olla hiukset päässä.
Vai mitä mieltä naiset on, onko kalju tosiaan seksikäs?
Kommentit (32)
Mun mies kaljuuntui 3-kymppisenä. Kun sitä hiusta ei sitten enää päälaella paljon ollut, hän päätti ajella loputkin pois. Mieheni olisi mieluummin pitänyt kaikki hiukset päässä, joten ei todellakaan ole mikään muotijuttu hänelle. Hän ei myöskään halunnut jättää mitään sivu- tai takatukkaa, koska näyttää typerältä hånellä. Hänelle kalju sopii todella hyvin.
Hyvähän se on, että kaljuista miehistä tykätään, sillä kaljuksi on helppo heittäytyä! Itse taidan olla poikkeus, kun tykkään paksuhiuksisista, parrakkaista miehistä - mieluiten harmaana, kiitos. Sellainen kunnon silverfox mulla kyllä jo onneksi onkin...
Ei sitten yhtään mikään. Paksu, hyvin leikattu ja mieluiten blondi tukka on ihana!
En tiedä, mutta silti tänäänkin annoin naapurin kaljulle miehelle 😍
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta silti tänäänkin annoin naapurin kaljulle miehelle 😍
Oliko toisen oma?
Vierailija kirjoitti:
ja hyppää salilla.
Testosteroni kalju joka käy salilla ei liikaa ja on monen mielestä ruma saa pillua minulta ja monelta muualta naiselta koska vaan.
Muutama kaappilesbo vastailemassa näköjään...
Kaljuilla ei ole 15 senttistä minikullia omien kokemuksieni mukaan.
Minä tykkäsin aina miehistä, joilla oli paksut ja mikä jottei pitkätkin hiukset, jos puhtaasti ulkonäköseikkoja mietti. Sitten tapasin nykyisen mieheni, joka kaljuuntui näkyvästi jo ennen kolmeakymppiä ja on siitä asti ajanut loputkin pois. Oli siis kaljulookissa jo silloin kun tavattiin. Parta kyllä on, kuten taitaa olla muillakin tuntemillani kaljuilla miehillä.
Vaikka mulla se hiusfiksaatio oli/on, ei tuolla asialla oikeasti ole merkitystä. Ainakin mun miehelle tuo kalju/partayhdistelmä sopii ja näyttää hyvältä. Tosin kuvien perusteella on näyttänyt hyvältä hiustenkin kanssa :)
mitä vikaa kaljuissa miehissä on itse olen kalju ajelen pääni joka toinen päivä höylällä ja kaverit ainaki tykkää ja sitä paitsi ei tarvi kammata hiuksia ja muutenki kalju on ok toisille kalju sopii toisille ei