Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kaljuissa miehissä viehättää?

Vierailija
26.03.2007 |

Kun esim kävelen kaupungilla tyttöystäväni kanssa niin kyllä se jokaisen kaljun miehen perään katsoo ja sanoo vaan että, kyllä noi on seksikkäitä ja niin sanoo monet sen kaveritkin. Varsinkin jos mies yhtään reenattu ja eikä ole väliä onko pitkä vai pätkä. Ja kun telkusta tulee Shield niin ai ai sitä kuolaamista oikeen rupee ärsyttää. Pitääkö tässä nyt vetää ittes kaljuks ja juosta salille niin sitten on hyvä. Mun mielestä kalju on törkeän näköinen, miehellä pitää olla hiukset päässä.

Vai mitä mieltä naiset on, onko kalju tosiaan seksikäs?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos viellä reenattuja niin nam, ei siitä pääse yli eikä ympäri :)

Ja jos viellä naama kirveellä veistetty niin :)

Vierailija
2/32 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyppää salilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi löytyy kotoa =)

Vierailija
4/32 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin perhanan seksikäs, että toivottavasti ei hiuksia ihan heti kasvata takaisin.

Vierailija
5/32 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on muista seikoista kiinni...

Vierailija
6/32 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on sopivat kasvonpiirteet. Ei-hyvistä kaljuista tulee mieleen se jonkun la-illan laulujutun juontaja. Siinä mies, joka on niin nilkin näköinen... Olisi varmaan kyllä hiuksellisenakin.

Vierailija
7/32 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikakaveri oli kalju ja aika peto sängyssä ym ja sitten aviomies oli kalju myös ja tukka oli siis molemmilta harventunut päältä, joten päättivät ajaa sen kokonaan pois. Seksikkäitähän nuo oli..nyt olen kyllästynyt kaljuihin. Mutta oikeesti sillä ei ole väliä, onko tukkaa vai ei, ihminen siellä sisällä on tärkein.

Vierailija
8/32 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on ollut miltei aina kalju, siis ajaa itse pois hiukset. Sopii hänelle tosi hyvin. En tiedä yhtään kaljua (siis itse ajellutta, joka ei olisi edes vähän seksikäs.

Vierailija
9/32 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä tulee mieleen 2 asiaa. Joko pää on alkanut kaljuuntua joten ajellaan loputkin pois. Tai sitten joku maastohousuinen " isänmaanystävä" pikku natsi. ei kauhean seksikästä kumpikaan mutta tämäpä vaan yksi

tällainen miesnäkökulma

Vierailija
10/32 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi haluaa kaljun miehen, toinen pitkätukkaisen, kolmas trendikkäällä lookilla varustetun äijän jne...En siis usko, että kaljut miehet ovat mitenkään keskimääräistä suositumpia, itse en ottaisi mistään hinnasta.

Vierailija
11/32 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö taas vetää kaljuksi, ehkä vaimo viimein innostuisi taas. Aikoinaan vedin kaiken pois, ja kyllä se kieltämättä reaktioita aiheutti.

Tosin vaatetuksen pitää myös olla kohdallaan, ettei skiniksi pidetä sillä se taitaa taas olla kova turn-off.

Vierailija
12/32 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä joku, jolla tosi hyvät kasvonpiirteetki ja pitää olla ehdottomasti sellanen " nahkapää" ... ei missään nimessä sellanen, jolla pää alkaa kaljuuntua ja sitten mies yrittää säälittävästi pönkittää egoansa ja ajelee loputkin hiukset koneella... plää.

Vierailija
13/32 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nuoret miehet ole kaljuja huvikseen. He ovat pälvikaljuja, eli tukka on lähtenyt päälaelta. Se on tosi tyhmän näköistä. He ajelevat päänsä täyskaljuksi, koska se on trenkikästäkin. jokainen mies pitäisi mielellään vahvaa taipuisaa tukkaa, pitkää tai lyhyttä.

Vierailija
14/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2011 klo 23:05"]

soittaa kitaraa ja suutelee..hrrr..terveisiä Hämeeseen=)

[/quote]

Tää on mun mies. Ja kuuma. Toivottavasti ei ketään muuta suutele.

Vierailija
15/32 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei kaljut rumat miehet sytytä sitten pätkääkään, mutta tiedän naisia jotka haluavat kaljun ruman miehen itselleen näyttääkseen itse kauniimmilta näiden rumilusten rinnalla.

Vierailija
16/32 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KALJUT MIEHET NE TAAS TÄÄLLÄ ITSEÄÄN OVAT KEHUMASSA, kun naiset eivät sitä tee.

Vierailija
17/32 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/32 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2011 klo 23:05"]

Kyllä muuten suutelee ja panee kans. Hän kyllä osaa virittää muutakin kuin kitaran...ainkain meidän tyttöjen mielestä jotka häntä fanitamme. Terveisiä tosiaan Hämeeseen, seuraavaan sessioon saakka.

Tää on mun mies. Ja kuuma. Toivottavasti ei ketään muuta suutele.

[/quote]

Vierailija
19/32 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tarkoitetaan kaljulla miehellä jotain Veeti Kallio -tyyppejä.

Entä jos on kalju ja laihempi esim. Tuomas Enbuske tai vaikka jos Arto Nyberg olisi kalju. Olisiko se seksikästä?

Vierailija
20/32 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pierce on subliikki muttei kalju, eikä ooo  muutkaan näyttelijät paitsi willis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi