Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

monta kertaa viikossa rakastelette?

Vierailija
26.03.2007 |

meillä n3 kertaa

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs mulla menkat, ei rakastella. Jos ollaan koko ajan yhdessä, niin määrä voi olla sitten 5-10 viikossa (kerran illassa, joskus myös pikaiset aamuisin).

Vierailija
2/60 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin monesti illalla, aamulla ja päivällä ja taas illalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksittömiä kuukausia on jo liikaa mittarissa, mutta toivottavasti tänä vuonna tulee kaksinumeroinen luku jos oikein irrotellaan.

Syvä huokaus.

m36

Vierailija
4/60 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa... viikossa.

Vierailija
5/60 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa tänä vuonna odotellessa. Viime vuonna total oli 5 kertaa. Helppo laskea, koska paljaalla ei saa vetää... Tulipahan pakkaus sentään käytettyä " parasta ennen" -päivämäärää.

mies (kohtalontoveri)

Vierailija
6/60 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies valittaa aika monesti, kun ei saa useemmin. Vaikkakin nautin seksistä tosi paljon, niin en silti halua / jaksa joka ilta.

N 27

Vierailija
7/60 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kerrakuussa. Mä haluaisin enemmän, mutta mieheni ei.. :( Mikä siihen auttaa!! Joskus tuntuu että lähtiskö vieraisiin.. N30

Vierailija
8/60 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä harrastetaan joka päivä ja välillä useamman kerran päivässä, joten olisiko joku 7-12

Vierailija
9/60 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä seksiä harrastetaan keskimäärin 3 kertaa viikossa. Riippuu kuitenkin... Jos menkat, ei ollenkaan (viikon aikana). Joskus taas parikin kertaa päivässä, monena päivänä peräkkäin ja varsinkin krapulassa! Yleensä aamuseksiä, kun kaks vuotias leikkimässä olkkarissa tai kattomassa telkkua ;)

Yhessä oltu n.kaks ja puol vuotta.

Kuin kauan te ihmiset ootte olleet yhessä, jotka harrastatte joka päivä moneen kertaan?? Onko teillä ees lapsia??

Ihmettelen vaan, miten vaikka vuodesta toiseen enää viittii ees olla ihan niin aktiivinen...? :) Varmaan ootte tuoreita pariskuntia... Luulisin!

Vierailija
10/60 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen yksi mies ja noin kerran kuussa. Olen menossa vieraisiin jos ei meno muutu. Tarve ois joka toinen päivä mut riittäs 2 kert viikos.

Vierailija
11/60 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa viikossa. Mies varmaan haluaisi useamminkin, mutta en jaksa valvoa joka päivä kun täytyy ensin odottaa että lapset nukkuvat ja 21-22 tulee aina joku hyvä sarja ;)

Vierailija
12/60 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naidaan 7-10 kertaa viikossa

Vierailija
13/60 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 1-2 kertaa viikossa. Kumpikin tekee aikasta työvuoroa ja kotona on kohta 3 vuotias vesseli. Tuntuu, että hyvä kun jaksaa pysyä hereillä siihen asti et saa lapsukaisen nukkumaan. Sen jälkeen ei oo muuta toivetta ku kaatua sänkyyn. Joskus kun ollaan kahdestaan, lapsen ollessa yökylässä mummolla, saattaa mennä 2-3 kertaa päivässä. Ei oo kuitenkaan valittamista. Lapset kasvaa ja on taas enemmän aikaa parisuhteelle, kun vaan jaksaa odottaa. Ollaan keskusteltu siipan kans asiasta, mut tilanne tuntuu tällä hetkellä sopivan kummallekin.

Vierailija
14/60 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa odotellessa. Viime vuonna 1 kerta.

Vierailija
15/60 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastetaan seksiä 5-20 kertaa viikossa. Myös menkkojen aikana. Oonhan mä sentään 3 reikänen golfrata, joten varajärjestelmät on käytössä silloin :)

N33 M35

Vierailija
16/60 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä menolla noin 5 kertaa vuodessa, haluaisin itse vaikka joka päivä mutta kun ei. Kuinka kauan tätä pitää jaksaa, olen jo menettämässä elämänhaluani tämän asian takia..

Vierailija
17/60 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset on siis jo isoja ja aikaa olisi. Vuosia olen jo odotellut että joskos tää tästä parantuisi, kaikkea on koitettu mutta ei. Onko ero ainoa vaihtoehto ?

Vierailija
18/60 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniä lapsia 3, rakastelua 1-3xvkossa, painottuu viikonloppuihin. ei riitä mulle (nainen).

Vierailija
19/60 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikkiä vaan saisi olla enemmän.

Vierailija
20/60 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naidaan 10 kertaa viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän