Värjäsin mustat hiukseni lähelle omaa värini. Näytän idiotiilta
Kaiken ikääni olen värjännyt hiuksiani ja kai tämä oli joku 50 kriisi, koska halusin kokeilla miltä näytän niissä "oman värisissäni" hiuksissa. Eli kuukausien työ oli saada mustista vehnänvaaleat. Ensinnäkin, varmaan puolet hiuksistani on lähtenyt. Sitten toiseksi, vaikka on jo sentin verran juurikasvuakin, niin näytän aivan "päättömältä". En saa näitä mitenkään hyvin, vaan liruna roikkuvat. Aina näytän kuin hiuksia ei olisi ollenkaan. Naama näytän punakalta, multa toisaalta harmaalta. Mustassa en huomannut punakkaa naamaani, vaan se näytti kuulaalta. Ihan hirveää, sillä ei tätä tästä noin vaan mustaksi värjätä. Hyvä jos uskallan pestä, kun hius on niin kuivannut ja ohentunut. Ei ole blondina hauskempaa.
N.49
Kommentit (44)
Minä olin syntyessä punapää. Nykyään osittain harmaantunut oma väri joka ei sovi mulle yhtään, värjään punaiseksi ilman ammoniakkia Elea hiusvärillä, riittää peittävyys mun hiuksiin kun on huokoiset hiukset.
Minulla oli vaaleat maantienväriset hiukset ja tyhmyyttäni värjäytin niitä kampaajalla vuosikymmeniä. Kun jäin eläkkeelle, lopetin väejäämisen, ja suureksi hämmästyksekseni oma housten väri on hyvin tasainen vaalea väri. Ei platina, vaan vähän lämpimämpi väri. Kaikki kehuvat hiuksiani. Kadun valtavasti valtavia kampaamolaskuja, värien aiheuttamaa vesistöjen saastumista ja ajan tuhlausta.
Älkää värjätkö hiuksianne. Oma väri on paras, ei mikään värikypärä.
Suomessa oli luomuvärejä kotikäyttöön, mutta nyt pitäisi tilata USA:sta tjtk. Ei ole järkeä. Oma väri saa kelvata. Leikkaus on tärkein asia.
MIKSI ihmeessä' värjäätte mustaksi, kamalan näköinen!