Irtoseksiä harrastaneet! Tiedättekö kaikkien näiden 'kumppaneiden' nimet? Jos ette niin homma on aika riskaabelia jos tulee raskaaksi. Itse
Irtoseksiä harrastaneet! Tiedättekö kaikkien näiden 'kumppaneiden' nimet? Jos ette niin homma on aika riskaabelia jos tulee raskaaksi. Itse mietin kuinka monta kertaa olisin tämmöseen päätynyt ja todellakin inhottaa ja paljon. Yksikin kertakin on liikaa... Luin näes että ennen vanhaan sellaisen makaamisen tultua ilmi raskauden muodossa jossa isä tuntematon nainen joutui puhutteluun koska tämä on rikoksen tasoinen. Sitten hän sai merkinnän itselleen että ryvettänyt ja liannut itsensä ja roska silmässä... roska silmässä = ei ole edes 'nähnyt' kenen kanssa maannut...
Minä todella tunnen että olen ryvettänyt itseni ja roska ollut silmässä.
Onks joku törmännyt tämmöseen omassa sukututkimuksessaan?
Kommentit (61)
Elämä on vaarallista. Seksielämä varsinkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi tietää kaikkien niiden nimet, joiden kanssa olen joskus harrastanut seksiä, jos nyt tulisin raskaaksi? Kummiksiko entisiä panoja pitäisi pyytää vai häh?
Eikö kummeja saa olla korkeintaan 2-4? Ei 150?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi tietää kaikkien niiden nimet, joiden kanssa olen joskus harrastanut seksiä, jos nyt tulisin raskaaksi? Kummiksiko entisiä panoja pitäisi pyytää vai häh?
Onko tuo joku kirkon sääntö? Jos et kuulu kirkkoon saat varmaan vaikka kaikki 150 panoa pyytää kummiksi, mutta kuka niin haluaisi tehdä.
Olen harrastanut irtoseksiä, mutta en noin tuntemattomien kanssa. Ylipäätään olisi hyvä pitää periaate että a) harrasta seksiä vain sellaisen ihmisen kanssa, jonka hyväksyisit lapsesi isäksi ja b) yksi pano per kuukausikierto, niin ei tarvitse soitella koko kylää dna-testeihin.
Kaveri joutui isyystesteihin. Siinä heitä oli neljä äijää odottamassa vuoroaan. Arpa ei osunut hänen kohdalleen.
Harrastan vain anaaliseksiä joten who cares
Olen miettinyt että jos mies käyttää jotain lääkettä, esim Trexania tai jotain muuta ei tavanomaista, niin saako nainen sperman kautta näistä jotain haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo joku kirkon sääntö? Jos et kuulu kirkkoon saat varmaan vaikka kaikki 150 panoa pyytää kummiksi, mutta kuka niin haluaisi tehdä.
Olis kyllä mahtava tilanne kirkossa. 150 random jamppaa kummeina🤣
Olen pannut useampia naisia jotka eivät saaneet nimeäni tai puhelin numeroani. Ei se tuntunut heitä haittaavan.
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut useampia naisia jotka eivät saaneet nimeäni tai puhelin numeroani. Ei se tuntunut heitä haittaavan.
Miten tällaiseen tilanteeseen päädytään? Eikö olisi ihan normaalia käytöstä ensin kertoa edes etunimensä ennen sänkyyn menoa?
Irtopanojeni nimet:
Sanna
Tiina
Katja
Laura
Päivi
Irina
Johanna
Sanna
Minna
Soile
Minna
Sari
Maarit
Sanna
Maria
Päivi
Anniina
Sanna
Marika
Marjo
Minna
Susanna
Muistin kaikki. Vielä en ole tullut raskaaksi.
M
Vierailija kirjoitti:
Kaveri joutui isyystesteihin. Siinä heitä oli neljä äijää odottamassa vuoroaan. Arpa ei osunut hänen kohdalleen.
Erikoista. Samaan paikkaan ja samaan aikaan oli varattu ajat koko konkkaronkalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tällaiseen tilanteeseen päädytään? Eikö olisi ihan normaalia käytöstä ensin kertoa edes etunimensä ennen sänkyyn menoa?
Tai vaikka kertoa väärän nimen sensijaan että inttää en kerro nimeäni, en kerro nimeäni. Tosin tämä kyseinen panijaksi itseään väittävä ei ole koskaan ketään pannut. Tai no kättään.
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut irtoseksiä, mutta en noin tuntemattomien kanssa. Ylipäätään olisi hyvä pitää periaate että a) harrasta seksiä vain sellaisen ihmisen kanssa, jonka hyväksyisit lapsesi isäksi ja b) yksi pano per kuukausikierto, niin ei tarvitse soitella koko kylää dna-testeihin.
Suosittelen lämpimästi kaikille homoseksuaalisuutta <3
Seksitaudeilta suojautuminen, myös suuseksissä, ja tarvittaessa kattava testaus ovat myös hyvä tapa, jos tykkää seksistä vaihtuvien kumppanien kanssa.
Moralisoinnista sen sijaan ei saa mitään terveyshyötyjä.
No en tiedä. Ja ehkäisystä olen huolehtinut itse aina kun miehiä se ei tunnu kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Harrastan vain anaaliseksiä joten who cares
Pronominit he/HIV
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän kaverien antamaa lempinimeä. Sillä he puhuttelevat minua ja kuulostaa ihan tavalliselta etunimeltä. Jos koko nimeä kysytään, niin laitan sukunimeksi jonkun Virtasen tai Korhosen.
M
Vierailija kirjoitti:
Irtopanojeni nimet:
Sanna
Tiina
Katja
Laura
Päivi
Irina
Johanna
Sanna
Minna
Soile
Minna
Sari
Maarit
Sanna
Maria
Päivi
Anniina
Sanna
Marika
Marjo
Minna
Susanna
Muistin kaikki. Vielä en ole tullut raskaaksi.
M
Nimien perusteella olet syntynyt 1978-1984 ja irtosuhteesi ovat tapahtuneet 2000-2015
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista. Samaan paikkaan ja samaan aikaan oli varattu ajat koko konkkaronkalle?
Tarina lienee tapahtunut ns. kaverille Seuran tai Apu-lehden hauskalla witsipalstalla.