Ensi viikonloppuna meno bensalenkkarihäihin Pohjanmaalle. Miten selviän?
Vastasin kutsuun myöntävästi, koska en kehdannut kieltäytyä. Lapsuuden ajan luokkakaveripari menee naimisiin monen sadannen mutkan kautta ja kutsussa ei ollut edes mainintaa pukukoodista. Kuulin kauttarantain että leipovat hääkakun itse ja juhliin on tulossa lahjapöytä. Toivovat rahaa tai tavaraa lahjapöydälle. Häät pidetään kirkossa ja sieltä jatkojuhlat paikallisella metsästyseuran mökillä korvessa, jossa on tod näk julmetun paljon hyttysiä.
Kommentit (38)
Miten ja mistä sä bensalenkkarit tähän keksit? Luulin, että jonnekin ABSille vihkimisen jälkeen. Mutta metsästysmajalle. Saappaitahan siellä käytetään, kumpparit.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla sillä tavoin varuillaan ettet vahingossa löydä sieltä puolisoa itsellesi 🧐
Sitä pelkoa ei ole, koska olen jo naimisissa mutta häihin olen menossa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Olit tyhmä ja nyt sitten valitat ja syytät omasta tyhmyydestäsi muita? Oikea järjen jättiläinen keskuudessamme. Not.
Hyviin käytöstapoihin kuuluu vastata hääkutsuun ja niin tein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit tyhmä ja nyt sitten valitat ja syytät omasta tyhmyydestäsi muita? Oikea järjen jättiläinen keskuudessamme. Not.
Siihen voi myös vastata kielteisesti eikä mennä paikalle pilaamaan muiden juhlia.
Vierailija kirjoitti:
Jos et olisi tyhmä niin et tarvitse erikseen mainintaa puku koodista hää kutsussa. Minulla on myös kutsu häihin, eikä ole mainintaa puku koodista, toki hääpari tietää että ihmiset osaa juhliin pukeutua
Mikä niissä yhdyssanoissa on niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen voi myös vastata kielteisesti eikä mennä paikalle pilaamaan muiden juhlia.
Miten olen pilaamassa muiden juhlat? Osaan käyttäytyä.
Hääpari pyytää rahaa lahjaksi = en mene kyseisiin häihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuuluu. Mutta kenenkään ei ole pakko vastata myöntävästi.
Onko Unelmahäiden Jorma Portin menossa jälleen naimisiin?
https://www.seiska.fi/kotimaa/unelmahaiden-kohupari-karsi-sarjasta-saim…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olen pilaamassa muiden juhlat? Osaan käyttäytyä.
Mutta valitat täällä jo valmiiksi kuinka karmeaa se tulee olemaan ja arvostelet. Joten varmaan juhlissakin naama mutrussa ja arvostelet kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit mennyt oikeisiin bensalenkkarihäihin, niin Greensmithin häät nimittäin kyllä meni jo ja olivat Jyväskylän seudulla.
Jyväskylä ei sijaitse Pohjanmaalla.
No shit, Sherlock.
Elementary, Sherlock.
Et vielä tässä vaiheessa tiedäkään, että paikalle on tulossa myös sulhasen sinkku laatikkoleukainen lentäjä-kirurgi-veli. Ei ku menoksi 😌
Vierailija kirjoitti:
Hääpari pyytää rahaa lahjaksi = en mene kyseisiin häihin.
Bensalenkkarihäihin kuuluukin viedä piilopullossa viinaa ja lahjaksi kanisteri löpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyttysiä ei saa kritisoida?
Vierailija kirjoitti:
Et vielä tässä vaiheessa tiedäkään, että paikalle on tulossa myös sulhasen sinkku laatikkoleukainen lentäjä-kirurgi-veli. Ei ku menoksi 😌
iso joukko rehevii ja rotevii muijii ollaan tulossa jotennii komeita uroita sais niis vissiin olla enemmän ku yks tai kaks.
Puukkoo o vyäs lonkalla, eikä mihinää taskus! 🤠