Miten suostutella mies
Haluaisin uusia huonekalun kotona mutta mies ei oikein innostu. Huonekalu on miehen edellisestä suhteesta ja se on huono ja epäkäytännöllinen
Kommentit (36)
Moottorisahalla huonekalu viipaleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ois kiikarisss edullinen käytetty huonekalu mutten uskalla ehdotella kun suuttuu jos hän joutuu luopumaan ja kuulemma haluan hävittää entisen elämän. Ap
Edullinen ja käytetty? Juuei.
Siis miehellä on jonkun hänelle tärkeän ihmisen (ei ex) itse tekemä huonekalu, joka on miehelle tärkeä, ja sinä haluaisit vaihtaa sen johonkin random huonekaluun, vielä käytettyyn? Ei todellakaan. Miehen puolella tässä. Ex ei ole nyt tärkeä, vaan se, joka huonekalun on tehnyt. Käsityö on arvokasta. Älä ole mustasukkainen.
Muttakun se on epäkäytännöllinen enka jaksa olla kokoajan siivoamassa sitä!!! Kyseessä 5 lankkuinen ruokapöytä. Voitte kuvitella kuinka hankala se on pitää siistinä ja mies ei ikinä luutua!!! On kyllä niin ite tehyn näköinen ja vaarallisen terävät reunat. Ja ei, kysyin lasia ja se maksaisi 200 euroa, ei varaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla ois kiikarisss edullinen käytetty huonekalu mutten uskalla ehdotella kun suuttuu jos hän joutuu luopumaan ja kuulemma haluan hävittää entisen elämän. Ap
No toi on jo vähän kummallista horista entisestä elämästä kun kyseessä on nimenomaan ex-puolison aikainen huonekalu. Rakastunut mies yleensä haluaa aloittaa puhtaalta pöydältä uuden partnerin kanssa jos entinen ei enää kummittele mielessä. Oma mieheni oli innosta puhkuen heittämässä ihan kunnollista ex-vaimon ostamaa tavaraa roskiin ennenkuin kerkisin hätiin.
Oma tulkinta on että mies edelleen ainakin jollain tasolla kaipaa eksää ja vaalii muistoja.
Jokainenhan voi kötöstää huonekaluja itse, en ymmärrä miksi käsityö niin arvokasta. Vieläpä MÄNTYÄ käytetty eli hyvin löyhää ja tulee hetkessä jälkiä.. vieläpä terävät reunat niin avot taaperolle vaan..
Vierailija kirjoitti:
Ei tän takia nyt erota tarvi. Onko muilla ollu tällästä että mies kiintyy huonekaluun eikä anna naisen hommata uutta? Ap
Kyllä meillä sovitaan yhdessä. Näin on tehty aina. Naimisissa 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tää on miehen asunto niin en voi heittää pihalle.. ap
Eli meet sitte muuttamaan miehesi asuntoa itsellesi mieleiseksi. Oisko hyvä vaihtoehto muuttaa omaan asuntoon ja kalustat sen mieleiseksesi? Näin ei tarvi erota tai riidellä.
Vierailija kirjoitti:
Muttakun se on epäkäytännöllinen enka jaksa olla kokoajan siivoamassa sitä!!! Kyseessä 5 lankkuinen ruokapöytä. Voitte kuvitella kuinka hankala se on pitää siistinä ja mies ei ikinä luutua!!! On kyllä niin ite tehyn näköinen ja vaarallisen terävät reunat. Ja ei, kysyin lasia ja se maksaisi 200 euroa, ei varaa. Ap
Kuinka sitten olisi vara ostaa, jos ei 200 e ole varaa laittaa lasiin ?
Laita kerniliina päälle. Tai vähän kalliimpi kangasliina, jossa akryylipäällinen, näyttää kangasliinalta. Helppo siivota
Eli mulla ei ole sananvaltaa kalustrisiin koska en omista taloa? Harva vuokralainen suostuis olrmaan asunnossa jossa asunnon omistaja on valinnut hirvitys kalusteet.. maksan asumiskuluja runsaasti että silleen
Liinaa mietin mutta ei toimi koska painuurakoihin
Sen vanhan mööpelin voi viedä kellariin tai jonnekin muualle säilöön.