Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos LBQT saa levittää tarroja Suviseuroissa niin miksi lestadiolainen ei saisi levittää tarroja Pridessä?

Vierailija
22.06.2025 |

Itse olen menossa Prideen marssimaan. Myös LBQT voi olla suvaitsevainen toisinajattelijoita kohtaan.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää?

Vierailija
62/77 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin ottaa tuohon Pride-pinssin viereen yhden Uskonnonvapauden puolesta-pinssin. Ihan näin sovinnon elkeenä. Saisiko teiltä lestadiolaisilta sellaisen?

Tuskin jos tulee pride-pinssin viereen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan Priden kulkureitillä on jotain uskovaisia polvirukoilemassa ja vastustamassa Pridea. Ja kukaan ei varmaan estäisi laittamassa omia uskistarroja pitkin Helsingin keskustaa.

Onko prideliike vuokrannut keskustan ja maksaa siitä isoa vuokraa? Onko heillä käytetty tapahtuman rakentamiseen tuhansia talkootyötunteja? Onko heillä vastuu tapahtuman turvallisuudesta kaikille eri viranomaistahoille? Ovatko he rakentaneet koko infran, ruokahuollon, saniteettisysteemit ja terveyden huollon alueelle? 

Niinpä.

Jospa jokainen järjestäisi omat mielenilmauksensa itse eikä tunkisi siivellä, vastoin kieltoa, toisten tapahtumaan

Edelleen, lestadiolaiset saavat tulla lestadiolaisten tapahtumaan

Väärin. KAIKKI saavat tulla, mutta kaikilta on kielletty kaikenlainen mainonta, mielenosoitukset ja markkinointi.

Vierailija
64/77 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*LGBTQ

Toisaalta se pitäisi olla LBT ilman TQ

Eikö se ole aivan saatanan sama miten nämä kirjaimet luettelee, kuka edes miettii mitä kirjaimia litaniaan lisää. Itse lautan: LGBTXÖW

Vierailija
65/77 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on itsekin lestadiolaisia jotka niitä tarroja siellä levittää.

No eivät todellakaan ole vamppı. Oikea uskossa oleva lestadiolainen ei todellakaan niin tekisi. Liikkeestä lähteneet on asia erikseen, mutta he eivät ole enää missään muodoin lestadiolaisia. Se on pitkälti sama kuin jos joku henkilö eroaa esim kirkosta, ei hän silloin kuulu enää ev.lut.kirkkoon.

Vierailija
66/77 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan Priden kulkureitillä on jotain uskovaisia polvirukoilemassa ja vastustamassa Pridea. Ja kukaan ei varmaan estäisi laittamassa omia uskistarroja pitkin Helsingin keskustaa.

Onko prideliike vuokrannut keskustan ja maksaa siitä isoa vuokraa? Onko heillä käytetty tapahtuman rakentamiseen tuhansia talkootyötunteja? Onko heillä vastuu tapahtuman turvallisuudesta kaikille eri viranomaistahoille? Ovatko he rakentaneet koko infran, ruokahuollon, saniteettisysteemit ja terveyden huollon alueelle? 

Niinpä.

Jospa jokainen järjestäisi omat mielenilmauksensa itse eikä tunkisi siivellä, vastoin kieltoa, toisten tapahtumaan

Edelleen, lestadiolaiset saavat tulla lestadiolaisten tapahtumaan

Väärin. KAIKKI saavat t

😂 Eikös tyhmimmät yrityksetkin itseään mainosta sateenkaarihörhöilyllä, niin että jauhat kyllä paskaa että mainonta olisi kielletty saati mielenilmaus. Siellähän ne vaatii yhtä ja roista sairasta, hormoni"hoitoja" lapsille ja muuta sairasta. 

Vierailija
67/77 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride on ns. valtamedian ja vihervasemmiston tukema ideologinen operaatio, siksi, ap.

Vierailija
68/77 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No saanko mä uskovaisena biseksuaalina sitten mennä levittämään uskontoaiheisia tarroja Prideen?

Kirkkohan osallistuu Prideen ja veikkaan, että heillä on jaossa uskontoaiheisia tarroja tai muuta uskontoaiheista materiaalia. Joten siitä päätellen eipä suakaan taitaisi kukaan estää.

Vierailija
69/77 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää?

No kun en mä jaksa enkä osaa. Olen vain tällainen mitätön ihmispelkoinen somesoturi. Voi voi.

Vierailija
70/77 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito avioliitto.

Vierailija
71/77 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito avioliitto.

Hohhoijaa, tuo juna meni jo.

Vierailija
72/77 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät todellakaan ole vamppı. Oikea uskossa oleva lestadiolainen ei todellakaan niin tekisi. Liikkeestä lähteneet on asia erikseen, mutta he eivät ole enää missään muodoin lestadiolaisia. Se on pitkälti sama kuin jos joku henkilö eroaa esim kirkosta, ei hän silloin kuulu enää ev.lut.kirkkoon.

Tämä! Minun vaimoni on lestadiolaisesta perheestä syntyjään, mutta on lähtenyt liikkeestä jo ajat sitten. Häntä vetuttaa yli kaiken se, kun monilla tuntuu olevan ajatus, että olet aina lesta, jos olet kerran sellaiseen perheeseen syntynyt. Kerran juuri nostikin sen esille, että se on jännä, että jos joku eroaa evankelisluterilaisesta kirkosta, niin hänet myös ymmärretään kirkosta eronneeksi. Sitä vastoin jostain syystä suurella osalla ihmisistä tuntuu olevan se kummallinen käsitys, että lestadiolaisesta liikkeestä et voi erota ja ruveta elämään "normaalia" elämää.

Vierailija
73/77 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito avioliitto.

Hohhoijaa, tuo juna meni jo.

Ei suinkaan. 

-Valtuustoaloite: Aito avioliitto -banderolli halutaan alas junaradan varrelta

VANTAAN kaupunginvaltuusto käsittelee  valtuustoaloitetta, joka pyrkii kieltämään Hiekkaharjun asemalla radan varrella esiintyvän Aito avioliitto ry:n mainoksen.

Viime vuonna vasemmistoliiton Funda Demiri jätti banderollista valtuustoaloitteen, jota nyt käsitellään. HS 

Vierailija
74/77 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että seksuaalivähemmistöjen oikeudet ei ole mielipideasia. 

Vierailija
75/77 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lestadiolaiset voi olla nykyään homoja. Körtit ei ole.

Kokemuksen rintaäänellä; mikä oli otoksesi?

Vierailija
76/77 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että seksuaalivähemmistöjen oikeudet ei ole mielipideasia. 

Ne ovat mielipidekysymyksiä. Eivät suinkaan mikään ehdottomien ja mustavalkoisten sanelua.

Vierailija
77/77 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Lestaadion esitteet kertoo että se on syntiä ja joudut kadotukseen siinä on se PIENI ero.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi