Millä wc pytyn harja puhtaaksi?
Osta uus ja muista huuhdella pideellä aina käytön jälkeen
Kommentit (9)
Siis..apua..kukakohan kohta mua neuvois millä kusen voi putsata pehmustetulta jakkaralta, naurattaa niin etten ehdi vessaan!!
Voiko pestä astianpesukoneessa jos en laita astioita sekaan vaan pesen pelkän harjan?
muistaakseni Ikealta saa noita aika halpaan hintaan...
kun olin pessyt sillä wc lavuaarin ja sillä samalla harjalla olen pessyt tinkapaikassa pyttyäkin eikä meillä ole kukaan vielä kuollut!
mutta olen desinfioinut kloritilla aina astiaharjan kun pesen koiran kupit samalla harjalla eikä kukaan meidän vieraistakaan ole kuollut mihinkään pöpöihin, samalla harjalla mukit pestään.
mutta olen desinfioinut kloritilla aina astiaharjan kun pesen koiran kupit samalla harjalla eikä kukaan meidän vieraistakaan ole kuollut mihinkään pöpöihin, samalla harjalla mukit pestään.
Mulla on koiran kupeille oma harja kodinhoitohuoneessa. ei tulisi mieleenkään käyttää samaa tiskiharjaa koiralle ja ihmisille.
Sillä pestään niin vessat kuin astiat ja hampaat. Miksi pitäisi olla monta harjaa, vievät vaan turhaa tilaa.
ne nuolaisee teitä naamasta,voishan siinäkin pöpöt tarttua..miksei samalla harjalla sit voi pestä? :)
Lurauta päälle Tolua ja huuhtele tulikuumalla vedellä bideesuihkulla. Tai osta tosiaan uusi. Hyi, älä vaan laita astianpesukoneeseen!