Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä wc pytyn harja puhtaaksi?

Vierailija
20.09.2008 |

Osta uus ja muista huuhdella pideellä aina käytön jälkeen

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lurauta päälle Tolua ja huuhtele tulikuumalla vedellä bideesuihkulla. Tai osta tosiaan uusi. Hyi, älä vaan laita astianpesukoneeseen!

Vierailija
2/9 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis..apua..kukakohan kohta mua neuvois millä kusen voi putsata pehmustetulta jakkaralta, naurattaa niin etten ehdi vessaan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko pestä astianpesukoneessa jos en laita astioita sekaan vaan pesen pelkän harjan?

Vierailija
4/9 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni Ikealta saa noita aika halpaan hintaan...

Vierailija
5/9 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin pessyt sillä wc lavuaarin ja sillä samalla harjalla olen pessyt tinkapaikassa pyttyäkin eikä meillä ole kukaan vielä kuollut!

Vierailija
6/9 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen desinfioinut kloritilla aina astiaharjan kun pesen koiran kupit samalla harjalla eikä kukaan meidän vieraistakaan ole kuollut mihinkään pöpöihin, samalla harjalla mukit pestään.

Vierailija
7/9 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen desinfioinut kloritilla aina astiaharjan kun pesen koiran kupit samalla harjalla eikä kukaan meidän vieraistakaan ole kuollut mihinkään pöpöihin, samalla harjalla mukit pestään.

Mulla on koiran kupeille oma harja kodinhoitohuoneessa. ei tulisi mieleenkään käyttää samaa tiskiharjaa koiralle ja ihmisille.

Vierailija
8/9 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä pestään niin vessat kuin astiat ja hampaat. Miksi pitäisi olla monta harjaa, vievät vaan turhaa tilaa.

Vierailija
9/9 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne nuolaisee teitä naamasta,voishan siinäkin pöpöt tarttua..miksei samalla harjalla sit voi pestä? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän