Akku tyhjä eikä päästä meidän sähköautolla kotiin täältä
Kommentit (44)
Ota lääkkeesi ja mene takaisin nukkumaan 😴💤
Pysykää siellä. Näin on kaikkien kannalta paras.
Kuinka sanoa, ettei ole koskaan edes istunut sähköauton kyydissä sanomatta, ettei ole koskaan istunut sähköauton kyydissä.
Liftaa lähimmälle bussipysäkille.
Työntäkää autoa, niin se samalla kerää energiaa talteen ja pian jo matka taittuukin ajaen.
Lopeta Persu se ryyppääminen juhannus meni jo.
Eikö sukulaisen pistokkeesta saanutkaan trolli ladata?
Käykää ostamassa aurinkopaneeli auton katolle ja otatte siitä virtaa kotimatkalle.
Kun pysytte siellä, kaikki hyötyvät.
Älä huoli Sebbe ! Pääsette meidän Fiestalla .terv Teppo
Tämä nyt oli provo, mutta tiedoksi sähköauto-faktaa niille, jotka eivät tiedä (ap mukaanlukien).
Sähköauto kertoo itse näytöllään kun lataus on loppumassa ja ehdottaa paikkoja missä voi ladata. Jos olet laittanut navigaattorin päälle niin nuo latauspaikat luinnollisesti katsotaan tuon reitin varrelta. Toki jo jättää täysin huomioimatta latauksen loppumisen niin voisi käydä kuten tässä provossa. Samalla tapaa tietysti loppuisi bensa tai dieselkin jos ei huomioisi polttoainetankin tilaa.
Sähköauton lataus on kotioloissa hyvin halpaa. Ja sitä se on myös jos lataa vaikka siellä kyläpaikassa. Tosin tavallisesta pistorasiasta lataus kestää niin kauan ettei se ole järkevää. Tietty riippuu sähkösopimuksesta että mitä lataus maksaa, mutta vaikkapa nyt juhannuksena latasin pörssisähköllä sähköautoni 20%>80% ja kulut olivat noin 90 senttiä. Olin kyläpaikassa ja tarjouduin maksamaan tämän moninkertaisesti, mutta isäntäväki ei huolinut rahaa (sähköautoilijoita itsekin).
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt oli provo, mutta tiedoksi sähköauto-faktaa niille, jotka eivät tiedä (ap mukaanlukien).
Sähköauto kertoo itse näytöllään kun lataus on loppumassa ja ehdottaa paikkoja missä voi ladata. Jos olet laittanut navigaattorin päälle niin nuo latauspaikat luinnollisesti katsotaan tuon reitin varrelta. Toki jo jättää täysin huomioimatta latauksen loppumisen niin voisi käydä kuten tässä provossa. Samalla tapaa tietysti loppuisi bensa tai dieselkin jos ei huomioisi polttoainetankin tilaa.
Sähköauton lataus on kotioloissa hyvin halpaa. Ja sitä se on myös jos lataa vaikka siellä kyläpaikassa. Tosin tavallisesta pistorasiasta lataus kestää niin kauan ettei se ole järkevää. Tietty riippuu sähkösopimuksesta että mitä lataus maksaa, mutta vaikkapa nyt juhannuksena latasin pörssisähköllä sähköautoni 20%>80% ja kulut olivat noin 90 senttiä. Olin kyläpaikassa ja tarjouduin maksamaan tämän moninkertaisesti, mutta isäntäväk
Laskitko mukaan sähkön siirtomaksun vai huijasitko kyläpaikan väkeä? :D
Hinausauto