Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä käyttäisit uhkana / pelotteena / rangaistuksena kumppanille

Vierailija
21.06.2025 |

Huonosta käytöksestä, jos tätä ei pelota edes mahdollinen suhteen loppuminen?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavaa keskustelua

Vierailija
2/20 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksilakkoa tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin suutelu halaus kehuminen hellyys ymmärrän sinua asenteen käyttöön.  

Vierailija
4/20 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet kävelemään ja pidät lupauksesi.

Vierailija
5/20 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisoa pitää uhkailla/pelotella/rangaista, niin ehkä on parasta saman tien laittaa lusikat jakoon.

Vierailija
6/20 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo suhde ole jo taputeltu, jos toista osapuolta pitää uhata/pelotella/rangaista.

Vierailija
7/20 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon.

Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.

Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi - miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.

Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos. 

Housuihinikin olen paskonut muutamaan kertaan ja sitä ei olekaan tapahtunut aiemmin kuin joskus vuosia sitten viimeksi silloisen työporukan kanssa saunaillassa kun join sahtia, vatsa meni sekaisin ja paskoin terassilla kylpypyyhkeeseen.

Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun työtkin alkaisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä töissä käyttää aikaana vessassa ramppailuun.

Vierailija
8/20 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kumppanini äiti. Jos koen käytöksen huonoksi, kerron kumppanille että se loukkaa minua ja hän silti tahallaan jatkaa käytöstään, seuraisi ero. Onko vaihtoehtoja?

Vierailija
9/20 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko päivän miettinyt, miten osaisin olla olematta uhkaava, pelottava tai rankaiseva lapselleni. 

Sydämeni on ollut särkynyt, kun olen tullut sellaiseksi häntä kohtaan. 

#henkinenväkivalta

Vierailija
10/20 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet uhkaillut suhteen loppumisella, etkä ole toteuttanut uhkaustasi, niin mikään ei enää auta.

Et ilmeisesti ole hoksannut, että jos uhkauksen on tarkoitus toimia, niin se pitää myös toteuttaa.

Vierailija
11/20 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseytymislakolla. Kiva varmaan koittaa nukkua kun itse haisen vieressä kuin rankkitynnyri

Vierailija
12/20 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksilakkoa tietysti.

Suomalaiset mammat ovat muutenkin jo sellaisia pihtareita ettei tuo tepsi.

Vierailija
13/20 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koko päivän miettinyt, miten osaisin olla olematta uhkaava, pelottava tai rankaiseva lapselleni. 

#henkinenväkivalta

Tyypillistä naisten ajattelua. Kuvitellaan lapsen menevän rikki jos ei koko ajan ole positiivinen ja sanoittava.

Vierailija
14/20 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiska on varmaan se yleisin rangaistus mitä parisuhteissa käytetään.

Vierailija
15/20 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan suhde normaali jos toinen käyttäytyy huonosti ja toisen pitää rangaista ym.?

Vierailija
16/20 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#henkinenväkivalta

Tyypillistä naisten ajattelua. Kuvitellaan lapsen menevän rikki jos ei koko ajan ole positiivinen ja sanoittava.

Uhkailu, pelottelu ja rangaistukset ovat riitelyä. Ei ole normaalia huutaa. Ei miehelle, ei lapselle.

Vierailija
17/20 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität heti kostaa jos vähänkin tekee töitä. Miksi? Eihän se sun puoliso, kaveri, työkaveri tai seksikaveri ole. Ei tule teille töihin eikå makaa sun kanssa. Ei lähde politikkaan eikä tule teille puolueeseen. 

Vierailija
18/20 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhkailu, pelottelu ja rangaistukset ovat riitelyä. Ei ole normaalia huutaa. 

Ei ole normaalia uhkailla, pelotella tai rankaistakaan riitelynä. 

Jos jotain yhdessä sovittua rikkoo, niin siitä voi tulla seurauksia toki, mutta ei ihmisiin tule käyttää henkistä väkivaltaa.

Ero kumppanista on oikea ratkaisu, jos asioita ei saa sovittua ilman henkisen väkivallan käyttöä.

Vierailija
19/20 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en korjaa toisen käytöstä. Jos se huono käytös on sellaista mitä en oikeasti suvaitse, asiasta keskustellaan, jos siitä ei opi ja korjaa käytöstään niin opetelkoon jonkun muun kanssa. Jokainen vetää omat rajansa.

Vierailija
20/20 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#henkinenväkivalta

Uhkailu, pelottelu ja rangaistukset ovat riitelyä. Ei ole normaalia huutaa. Ei miehelle, ei lapselle.

Onko sekin riitelyä ja epänormaalia jos väärin pysäköimisestä annetaan rangaistuksena parkkisakko? Tai uhataan sellaisen antamisella?