Riikka Purran salattu CV julki!
Hän ei ole tehnyt päivääkään töitä. Riikka valmistui maisteriksi 2004, jonka jälkeen hän toimi väitöskirjatutkijana. Ensimmäisen lapsensa Riikka sai 2006, toisen 2010. Riikka on kertonut olleensa kotiäiti. Ensimmäisen työpaikkansa Riikka sai puoluetoimistolta 2016.
"Lapset ovat Riikka Purralle kaikki kaikessa, ja heidän ollessaan pieniä hän viihtyi kotiäitinä."
https://seura.fi/viihde/julkkikset/riikka-purra-kasvoi-suorittajaksi-jo…
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
Ja hän huuteli kansalle, että menkää töihin? Jos jokin asia on itselle arka paikka, sen projisoi toisiin vahvistaakseen omaa itsetuntoa.
Eli itse aiheuttanut työttömyyden ihmisille ja sitten huutelee, että menkää töihin?
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tätä ketjua seuratessa todeta muuta kuin ihmeen paljon löytyy kateudesta vihreitä ihmisiä. Riikka Purra on raivannut tiensä omilla ansioillaan Suomen valtiovarainministeriksi. Ja sehän näemmä kaivertaa tukitolloja pahasti. Kun omat näytöt ovat mitä ovat.
Millä ansioilla? Sehän tämän ketjun aihe onkin, kun ei niitä ansioita ole. Palkkaisitko itse merkittävään asemaan melkein viisikymppisen ihmisen, joka ei ole ikinä tehnyt muuta kuin paistanut teini-ikäisenä hampurilaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tätä ketjua seuratessa todeta muuta kuin ihmeen paljon löytyy kateudesta vihreitä ihmisiä. Riikka Purra on raivannut tiensä omilla ansioillaan Suomen valtiovarainministeriksi. Ja sehän näemmä kaivertaa tukitolloja pahasti. Kun omat näytöt ovat mitä ovat.
Millä ansioilla? Sehän tämän ketjun aihe onkin, kun ei niitä ansioita ole. Palkkaisitko itse merkittävään asemaan melkein viisikymppisen ihmisen, joka ei ole ikinä tehnyt muuta kuin paistanut teini-ikäisenä hampurilaisia?
Koitappa itse päästä aluksi kansanedustajaksi. Ja sen jälkeen valtiovarainministeriksi. Tosi helppo nakki eiks vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitappa itse päästä aluksi kansanedustajaksi. Ja sen jälkeen valtiovarainministeriksi. Tosi helppo nakki eiks vaan.
Huijaamalla, kuten koko muukin ura. Kaikki vaalilupaukset petetty. 7,8,7,8,7,6% kolmissa vaaleissa. Ek-gallup 10% Tähän ei moni pystyisi puoleissatoista vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Lasten saamisten välillä Purra vaihtoi lennosta miestä. Muutaman vuoden välein lapset eri miehille. Hyi!
Purran miehellä on myös lapsi edellisestä suhteesta. Eipä tuossa ole mitään erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Pieni muistutus, että jos hän itse olisi mennyt töihin niin hän ei olisi valtiotieteilijä eikä yliopistossa tutkimusavustaja eikä välttämättä eduskunnassa ollenkaan vaan ehkä Mäkkärin kassalla tai siivoojana tällä hetkellä. Koska jos olisi mennyt itse töihin niin ei hänellä olisi oölut aikaa lukea pääsykokeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan oma ura, kiitos vaan. Mutta mietipä sinä tätä: olisiko Purra päässyt eduskuntaan ja sitä kautta ministeriksi ilman Halla-ahon tukea? Ja millä hinnalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten saamisten välillä Purra vaihtoi lennosta miestä. Muutaman vuoden välein lapset eri miehille. Hyi!
Purran miehellä on myös lapsi edellisestä suhteesta. Eipä tuossa ole mitään erikoista.
Kelan lapsilisää kuitenkin saanut, mammalomaakin ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon se oli siellä mäkkärissä sitten? Ja oliko siis 10 vuotta kotiäitinä ja kenen rahoilla?
"Lukion jälkeen Purra piti välivuosia opiskelusta. Hän teki töitä Tampereella McDonalds-ravintolassa kouluttajana ja vuoropäällikkönä."
Välivuosia? Riikkuli on tainnut pitää välivuosikymmeniä.
Kyllä kyse on välivuosista. Sinun kohdallasi toki ei voida puhua työhistoriassa edes kesätöistä, tulee sen verran häiriintynyttä kommenttia että tuskin kukaan on tuollaista ottanur riesakseen edes määräaikaisesti.
Kerropa se työhistoria siis. Riikkulin ja minun.
Juuri kerroin että sinulla se on nolla. Luetunymmärtäminenkin on näköjään olematonta.
Vierailija kirjoitti:
Luetaanko populismi ansioksi? Tiedäthän että politiikassa ei edetä ansioilla vaan tyhjillä lupauksilla? Kansanedustajat äänestetään eikä heiltä kysellä ansioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan oma ura, kiitos vaan. Mutta mietipä sinä tätä: olisiko Purra päässyt eduskuntaan ja sitä kautta mini
Tai ehkä olisiko Purralle ollenkaan tullut mieleenkään pyrkiä eduskuntaan jos ei olisi yliopistoonkaan päässyt?
Öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh öyh Riikka öyh Petteri öyh öyh juhannusöyhäys öyh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetaanko populismi ansioksi? Tiedäthän että politiikassa ei edetä ansioilla vaan tyhjillä lupauksilla? Kansanedustajat äänestetään eikä heiltä kysellä ansioista.
Kyllähän siihen populismiin saa aikaa kulumaan. Ei ainakaan ole itse missään töissä ollut jos netissä on elänyt päivät pitkät kirjoitellen juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin paheksuja voi laittaa oman edustajansa CV.n tänne. Kiitos!
Älähän pidätä hengitystä sitä odotellessa. :)
Juu, en. Alapeukkuja vain tuli, ilman oman edustajansa CV.tä. :D
En yllättynyt...
Eli ensin viedään työläisiltä työtunnit ja sitten huudellaan, että menkää töihin. Sitten jos yrittää mennä töihin niin lähetetään jotain turkkilaisia miehiä työmatkoille perään ahdistelemaan ja sitten kirjoitellaan nettiin kuinka se on naisen oma vika kun turkkilaiset miehet ahdistelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin paheksuja voi laittaa oman edustajansa CV.n tänne. Kiitos!
Kukin paheksuja täällä ole valtionvarainministeri. Aika iso ero.
Luetun ymmärtäminen? Ei puhuttu paheksujien CV.stä, vaan EDUSTAJANSA.
Tällaiset ovat nimimerkki riikan 185 Scripta-viestiä.
https://web.archive.org/web/20230721085440/https://www.iltalehti.fi/pol…
Kyllähän noilla ansioilla varapääministeriksi ansaitsee päästä.
Riikkka on kokoomuslaisen Sannin kanssa laittamassa toimeentulotukiasiakkaita pakkotöihin. Tai siis uudistavat sosiaaliturvaa kannustavammaksi.
Riikalla ei ole mitään ansioita.