Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riikka Purran salattu CV julki!

Vierailija
21.06.2025 |

Hän ei ole tehnyt päivääkään töitä. Riikka valmistui maisteriksi 2004, jonka jälkeen hän toimi väitöskirjatutkijana. Ensimmäisen lapsensa Riikka sai 2006, toisen 2010. Riikka on kertonut olleensa kotiäiti. Ensimmäisen työpaikkansa Riikka sai puoluetoimistolta 2016.

"Lapset ovat Riikka Purralle kaikki kaikessa, ja heidän ollessaan pieniä hän viihtyi kotiäitinä."

https://seura.fi/viihde/julkkikset/riikka-purra-kasvoi-suorittajaksi-jo…

Kommentit (365)

Vierailija
361/365 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä salattu Cv.? Hänhän on itse kertonut työurastaan...

Vierailija
362/365 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännää. Kasvoi suorittajaksi, joka ei ole suoriutunut mistään.  Tulee mieleen hölmölä, jossa rehkittiin kovasti kantamalla säkillä valoa sisään eikä tullut valmista. Purran tekemiset on samanlaista hullun hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/365 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä salattu Cv.? Hänhän on itse kertonut työurastaan...

Hän on valehdellut moneen kertaan.

Vierailija
364/365 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsiparat.

Vierailija
365/365 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallistun itse enemmän vasemmalle, eivätkä Purran toimet hallituksessa tai puolueensa kanssa edusta millään tavalla arvojani. Pidän silti pääosin tarpeettomana tällaiset henkilöhistorioiden kaivelut. Marinistakin muistettiin hokea Sokoksen kassaa, ja moni kyseenalaisti hänen pätevyytensä kokonaisuudessaan. Näille monille taisi jäädä pimentoon tai tulla yllätyksenä se, että Marin nyt kuitenkin on valtiotieteiden maisteri.

Petteri Orpo on juristi ja Jussi Halla-aho filosofian tohtori pääaineenaan venäjän kieli ja kirjallisuus. Pekka Haavisto on valtiotieteiden  ylioppilas (tahtoo sanoa, että opiskeli vuoden yliopistolla ennen opintojen keskeyttämistä).

Pääasia kuitenkin on se, miten nykyisissä tehtävissään onnistuvat. Ja näytöt näemme nyt sitten työttömyystilastoista ja valtionlainan määrästä. 

Lähinnä ehkä hämmästyttää näiden perussuomalaisten poliitikkojen kyky täydellisiin kaksoisstandardeihin: Muita huudetaan menemään töihin ja lopettamaan loisiminen, mutta itse on elelty varakkaan kumppanin siivellä ja jätetty päivätyöt "heikommalle ainekselle". Vahvuutena näkyisi olevan lähinnä vastuun siirtely muille kuin itselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan