Antti Tuisku loi ison omaisuuden, Jani Wickholm ei
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Sen lisäksi, mitä tulee kassaan, pitää katsoa myös, mitä menee ulos. Luin juuri juttua Kaisa Mäkäräisen uranjälkeisestä elämästä. Mäkäräinen on käytännössä yhtiöittänyt itsensä. Kun kysyntää on ja hän ottaa ulos yhtiöstä rahaa osinkoina eikä palkkana, lienee se edullisinta.
Silti valtio tukee näitä urheilijoita joilla on sponssit.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen lisäksi, mitä tulee kassaan, pitää katsoa myös, mitä menee ulos. Luin juuri juttua Kaisa Mäkäräisen uranjälkeisestä elämästä. Mäkäräinen on käytännössä yhtiöittänyt itsensä. Kun kysyntää on ja hän ottaa ulos yhtiöstä rahaa osinkoina eikä palkkana, lienee se edullisinta.
Silti valtio tukee näitä urheilijoita joilla on sponssit.
Miksi?
No eihän Kaisa Mäkäräistä mikään taho enää tukemalla tue. Hän on itse solminut yhteistyökuvionsa niiden toimijoiden kanssa, jotka katsovat Kaisan tuovan myönteistä näkyvyyttä brändilleen. Onhan hän yksi viime vuosikymmenten menestyneimmistä ja valovoimaisimmista urheilijoista.
Rahaa pitää osata hallita silloin kun sitä tulee. Ei se mihinkään katoa itsestään tililtä.
Antti on tehnyt rahaa koska on hyvin kilpailuhenkinen ihminen ja ihan itse halunnut menestyä myös taloudellisesti. Peruslähtökohta on aina se että artisti on köyhä.
Jani Wickholmilla on oikeasti hyviä kappaleita ja hieno ääni. Tuisku laulaa autotunetettuja kaksimielisyyksiä ja tyhjänpäiväisyyksiä. En ole oikeasti ymmärtänyt hänen suosiotaan lainkaan.
Suomalaisten maku on p*ska kun täällä fanitetaan jotain Tuiskua. Itse en voi sietää, kuten en myöskään JVG:tä ja muita vastaavia "suosikkiartisteja".
Jossainhan sanottiin, että Tuiskuclopetti musabisneksessä, kun ei kestänyt omia biisejään.
"Mun on pakko twerkkaa jotta saisin fyrkkaa" - niinpä niin...
Antti on superhuman. Ei noin kuulukaan menestyä. Kuuluu palaa loppuun, eikä kilpaurheilla siinä sivussa, kun rokkaa stadionin. Pitää vetää viinaa, kuten Jani.
Vierailija kirjoitti:
Jossainhan sanottiin, että Tuiskuclopetti musabisneksessä, kun ei kestänyt omia biisejään.
"Mun on pakko twerkkaa jotta saisin fyrkkaa" - niinpä niin...
Hänellä oli mahtavaa itseironiaa tuossa. Teki loistavan uran ja lopetti ajoissa.