Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua on petetty. Nyt tekisi itseni mieli pettää täysin viatonta kumppania.

Vierailija
21.06.2025 |

Erosin pettäjästä yli 8 vuotta sitten. Silloin pidin pettäjän toimintaa todella epäkypsänä ja analysoin suhdettamme paljon.

Olen ollut nykyisen kumppanin kanssa pian 7 vuotta. Nyt itsellä sama tilanne kuin exälläni. Työkaveri on osoittautunut kiinnostusta ja mietin, että miksei... Tämä on täysin aiemman luonteeni ja moraalini vastausta. Nykyinen kumppani on täysin syytön. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku päivä saatat katua.

Vierailija
2/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä ja yleinen vastaus, mutta tosi. Mitä saat tuolta ihastukselta, mitä et kotoa saa? Onko se huomiota, flirttiä, uskomuksen että hänen kanssaan olisit onnellisempi (mitkä asiat viittaavat tähän, tunnetko edes tyyppiä kunnolla vai onko se vain toiveajattelua)? 

Itse ihastuin työpaikalla ja sen kautta huomasin, etten saa kotona enää huomiota ja sellaisia katseita, emme enää halailleet, ei ollut läheisyyttä. Ihastukselta uskoin näitä saavani, jos hyppään kelkkaan. Mutten hypännyt. Aloin kotona toteuttaa niitä asioits, joista koin jääneeni vaille: aloin halailla, vilkuilla jne. Jonkin ajan kuluttua kumppanini lähti tähän peliin mukaan ja suhteemme muuttui sellaiseksi, jota kaipasinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä ja yleinen vastaus, mutta tosi. Mitä saat tuolta ihastukselta, mitä et kotoa saa? Onko se huomiota, flirttiä, uskomuksen että hänen kanssaan olisit onnellisempi (mitkä asiat viittaavat tähän, tunnetko edes tyyppiä kunnolla vai onko se vain toiveajattelua)? 

Itse ihastuin työpaikalla ja sen kautta huomasin, etten saa kotona enää huomiota ja sellaisia katseita, emme enää halailleet, ei ollut läheisyyttä. Ihastukselta uskoin näitä saavani, jos hyppään kelkkaan. Mutten hypännyt. Aloin kotona toteuttaa niitä asioits, joista koin jääneeni vaille: aloin halailla, vilkuilla jne. Jonkin ajan kuluttua kumppanini lähti tähän peliin mukaan ja suhteemme muuttui sellaiseksi, jota kaipasinkin.

Saan kepeyttä ja huumoria. Saan olla huomion kohteena. Kotona joudun huomioimaan toista ja hänen tunteitaan koko ajan. Jotenkin huolehtimaan hänen huolistaan. Työkaveri kantaa itse murheensa (joita hänellä varmasti on) eikä kaada minun niskaani. Saan olla seksikäs, kun taas huolia kuunnellessa kotona haihtuu viimeisetkin halut. Jos yritän keventää tunnelmaa kotona, siitäkin loukkaannutaan kun hänellä on niin vaikeaa.

Saan vain uskomuksen onnesta, koska en tunne syvemmin ja tunnen vain työroolissa. 

Vierailija
4/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä kannata pettää omaa kumppania.

Ellei halua olla luottamuksen arvoinen, on erottava. Petturuus rikkoo paljon ja haavoittaa pahasti ja sellaista ei rakastava ja kumppaniaan arvostava toiselle tee. Eroa ellet enää halua olla hänen kanssaan.

Petturuus mädättää ihmisen pikkuhiljaa sisäisesti - ja epäluotettava huikentelevaisuus näkyy myös ulospäin ihmisestä vaikka toisin luullaan.

Vierailija
5/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeile 

Vierailija
6/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tommosia pitää oikein miettiä, ei parisuhde tai sitoutuminen ole sinua varten.

Vierailija
7/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua petettiin myös kahdeksan vuotta sitten. Mutta minun mielestäni se oli miehen oma ongelma ja luonto joka vaan tuli esille. Itse minua ei kiinnosta pettäminen missään olosuhteissa. 

Vierailija
8/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan kepeyttä ja huumoria. Saan olla huomion kohteena. Kotona joudun huomioimaan toista ja hänen tunteitaan koko ajan. Jotenkin huolehtimaan hänen huolistaan. Työkaveri kantaa itse murheensa (joita hänellä varmasti on) eikä kaada minun niskaani. Saan olla seksikäs, kun taas huolia kuunnellessa kotona haihtuu viimeisetkin halut. Jos yritän keventää tunnelmaa kotona, siitäkin loukkaannutaan kun hänellä on niin vaikeaa.

Saan vain uskomuksen onnesta, koska en tunne syvemmin ja tunnen vain työroolissa.

Hienosti olet jo pilkkonut asiaa! Se ero meissä on, että omassa puolisossani ei ole mitään isompaa vikaa. Tuo murheiden kippaaminen ja niissä rypeminen on tosi raskasta, varsinkin jos ei saa niistä huolimatta iloita! Olen itse hieman tuollainen rypijä, mutten kaada sitä puolisolle ja osaan heittää kyllä vitsiä vaikka joku asia painaisikin mieltäni. Omista ajatuksista pitää ottaa vastuu, eikä antaa toiselle kannettavaksi! Suhteestanne tuntuu puuttuvan keveys, ilo, luovuus ja ne ovat juuri niitä, mitä koet saavasi työpaikan ihastukselta. Jotta saisit sen nykyisestä suhteesta, kumppanisi pitäisi muuttua. Mutta haluaako hän, suostuisiko käsittelemään ne asiat? Jos ei, susta ei koskaan voi tulla onnellista, jos jatkatte yhdessä. Mutta pettämään et ala, se on rumaa ja tekee pahaa kumppanillesi samalla tavalla, miten se teki myös sulle.

Vierailija
9/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan kepeyttä ja huumoria. Saan olla huomion kohteena. Kotona joudun huomioimaan toista ja hänen tunteitaan koko ajan. Jotenkin huolehtimaan hänen huolistaan. Työ

Juu, eli siellä työpaikalla saat vain rusinat pullasta.

Vierailija
10/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä kannata pettää omaa kumppania.

Ellei halua olla luottamuksen arvoinen, on erottava. Petturuus rikkoo paljon ja haavoittaa pahasti ja sellaista ei rakastava ja kumppaniaan arvostava toiselle tee. Eroa ellet enää halua olla hänen kanssaan.

Petturuus mädättää ihmisen pikkuhiljaa sisäisesti - ja epäluotettava huikentelevaisuus näkyy myös ulospäin ihmisestä vaikka toisin luullaan.

Pettäminen ei tarkoita epäluotettavaa huikentelevaisuutta. Et taatusti esim.uskoisi minusta että olen pettänyt. Olen hiljainen, koti-ihminen, absolutisti.

Vierailija
11/23 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua petettiin myös kahdeksan vuotta sitten. Mutta minun mielestäni se oli miehen oma ongelma ja luonto joka vaan tuli esille. Itse minua ei kiinnosta pettäminen missään olosuhteissa. 

En minäkään olisi uskonut ajattelevani tällaisia. Jokin on naksahtanut päässäni ja entiset arvot ovat keikahtaneet päälaelleen.

Vierailija
12/23 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
13/23 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla iso vika kun se sijaitsee korvien välissä ... Päästä se viaton kumppani menemään ennenkuin petät ja siirrät omat kipusi ja traumasi häneen ... ei hän sinua ole pettänyt eikä loukannut ... Kerro vaikka miltä tuntuu ja katso mihin se johtaa ... 

Vierailija
14/23 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla iso vika kun se sijaitsee korvien välissä ... Päästä se viaton kumppani menemään ennenkuin petät ja siirrät omat kipusi ja traumasi häneen ... ei hän sinua ole pettänyt eikä loukannut ... Kerro vaikka miltä tuntuu ja katso mihin se johtaa ... 

Kipuun, traumaan ja eroon jo pelkästä ajatuksen kertomisesta.

Vierailija
15/23 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on sukua apinalle, ei joutsenelle. Geenipooli monipuolistuu, jos sikiää monen eri parittelukumppanin kanssa. Siksi miehiä aina kiinnostaa moni emätin. Näin tulee useampia eri geeniyhdistelmiä.

Normaali luonnon kiertokulku:

Paritellaan tytön 1 kanssa, porsitaan, erotaan.

Paritellaan tytön 2 kanssa, porsitaan, erotaan.

Paritellaan tytön 3 kanssa, porsitaan, erotaan.

Paritellaan tytön 4 kanssa, porsitaan, erotaan.

Paritellaan tytön 5 kanssa, porsitaan, erotaan.

jne.

Vierailija
16/23 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kipuun, traumaan ja eroon jo pelkästä ajatuksen kertomisesta.

Mitä hyötyä kertomisesta olisi? En minä ainakaan halua kuulla mieheni fantasioita muista.

Vierailija
17/23 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erota kun edes mietit tuota 

Vierailija
18/23 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omahan on elämäsi.

Vierailija
19/23 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole moraalisi vastaista vaan täysin sen mukaista. todellinen moraalisi vain paljastui sinulle itsellesi vasta nyt. 

Vierailija
20/23 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on sukua apinalle, ei joutsenelle. Geenipooli monipuolistuu, jos sikiää monen eri parittelukumppanin kanssa. Siksi miehiä aina kiinnostaa moni emätin. Näin tulee useampia eri geeniyhdistelmiä.

Normaali luonnon kiertokulku:

Paritellaan tytön 1 kanssa, porsitaan, erotaan.

Paritellaan tytön 2 kanssa, porsitaan, erotaan.

Paritellaan tytön 3 kanssa, porsitaan, erotaan.

Paritellaan tytön 4 kanssa, porsitaan, erotaan.

Paritellaan tytön 5 kanssa, porsitaan, erotaan.

jne.

On sinullakin onneton elämä jos aidosti uskot ettemme ole kehittyneet mihinkään. Ihmisillä on vuosituhansien sivistys ja kulttuuri erottamassa eläinten maailmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän