Minua on petetty. Nyt tekisi itseni mieli pettää täysin viatonta kumppania.
Erosin pettäjästä yli 8 vuotta sitten. Silloin pidin pettäjän toimintaa todella epäkypsänä ja analysoin suhdettamme paljon.
Olen ollut nykyisen kumppanin kanssa pian 7 vuotta. Nyt itsellä sama tilanne kuin exälläni. Työkaveri on osoittautunut kiinnostusta ja mietin, että miksei... Tämä on täysin aiemman luonteeni ja moraalini vastausta. Nykyinen kumppani on täysin syytön.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä ja yleinen vastaus, mutta tosi. Mitä saat tuolta ihastukselta, mitä et kotoa saa? Onko se huomiota, flirttiä, uskomuksen että hänen kanssaan olisit onnellisempi (mitkä asiat viittaavat tähän, tunnetko edes tyyppiä kunnolla vai onko se vain toiveajattelua)?
Itse ihastuin työpaikalla ja sen kautta huomasin, etten saa kotona enää huomiota ja sellaisia katseita, emme enää halailleet, ei ollut läheisyyttä. Ihastukselta uskoin näitä saavani, jos hyppään kelkkaan. Mutten hypännyt. Aloin kotona toteuttaa niitä asioits, joista koin jääneeni vaille: aloin halailla, vilkuilla jne. Jonkin ajan kuluttua kumppanini lähti tähän peliin mukaan ja suhteemme muuttui sellaiseksi, jota kaipasinkin.
Saan kepeyttä ja huumoria. Saan olla huomion kohteena. Kotona
Kaikki otetaan kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on sukua apinalle, ei joutsenelle. Geenipooli monipuolistuu, jos sikiää monen eri parittelukumppanin kanssa. Siksi miehiä aina kiinnostaa moni emätin. Näin tulee useampia eri geeniyhdistelmiä.
Normaali luonnon kiertokulku:
Paritellaan tytön 1 kanssa, porsitaan, erotaan.
Paritellaan tytön 2 kanssa, porsitaan, erotaan.
Paritellaan tytön 3 kanssa, porsitaan, erotaan.
Paritellaan tytön 4 kanssa, porsitaan, erotaan.
Paritellaan tytön 5 kanssa, porsitaan, erotaan.
jne.
L o r t t o miesten on turha puolustella kullinjakamisiaan