Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiraihmisten keskellä mökillä kissan kanssa

Vierailija
21.06.2025 |

Olin sovitusti sukumökillä kissani kanssa ja pari sukulaista saspui paikalle koirineen. Tiesivät että olen mökillä ja että minulla on kissa. Kun koiraperheet saspuivat, alkoi kamala valitus kissasta, kuinka minun olisi pitänyt jättää kissa yksin kotiin kun tiesin kuulemma että he ovat tulossa koirineen paikalle. Kissa kuulemma pärjää hyvin yksin kolme vuorokautta kunhan sille jättää vettä ja ruokaa, koiria ei voi jättää yksin joten heillä on vaan oikeus siis tuoda lemmikit mukanaan. 

Kissani ei hätkähdä koiria, eikä mene niiden lähelle mutta hyökkää kyllä jos koira tulee liian lähelle. Toinen koirista pelkääkin kissaani ja uikuttaa aina sen nähdessään, häntä koipien välissä. 

Minun olisi siis pitänyt laiminlyödä kissani jotta sukulaisen koiralla/sukulaisella olisi kivempaa.

Ovatko kaikki koiranomistajat yhtä yksinkertaisen itseriittoisia vai mikä ajatusvääristymä tässä on taustalla?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajat ja koirista pitävät ihmiset ovat kyllä maailman alinta pohjasakkaa. Ne ovat niin tyhmiä ettei kukaan normo voi ymmärtää sitä lahopäisyyden määrää.

Kissa on fiksu eläin ja kissanomistajat samoin ovat fiksuja ihmisiä. Kissan omistaminen osoittaa hyvää makua ja korkeasti kehittynyttä ynnä jaloa sielua.

Kissa ja sen omistaja liitelevät niin monta kilometriä maan matosten koiranomisajien yläpuolella, etteivät nämä kaksi ihan eri tasoista ihmistyyppiä milloinkaan voi tulla keskenään toimeen.

Koira on likainen ja inhottava psskaeläin, ja koiranomistajia ovat (olleet) ainakin Vladimir Putin ja Adolf H-i-t-l-e-r: nämä ovat siis vain esimerkkejä siitä, millaiseen luonnetyyppiin koira vetoaa ja millaiset ihmiset ovat koiran kanssa samalla "aaltopituudella".

Signor Beretta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä