"Mihin sulla on kiire" ja "kyllä sinä vielä ehdit" on typerimmät neuvot mitä nuorelle miehelle voi antaa seuranhaussa
Minä nimittäin uskoin noita nuorena ja lopputuloksena olen samassa tilanteessa tuon HS:n "Riston" kanssa mutta olen häntä vanhempi, 39-vuotias. Lukiossa lohdutettiin että tytöt aikuistuu ja kiinnostuu sitten yliopistossa, yliopistossa ihmeteltiin mihin on kiire ja sanottiin että rakkaus tulee kun sitä vähiten odottaa. No ei tullut. Baareissa jaksoin roikkua jonkin verran ja joitakin deittipalstoja käytin mutta varsinkin maksulliset palvelut jäi pois hyvin nopeasti. Noin 30 vuoden iässä tavallaan luovutin. Että ei ne naiset kiinnostuneet eikä rakkaus ole tullut odottamatta ja yllättäen. Pariutuminen edellyttää miehiltä oikeasti armotonta ja pitkäjänteistä työtä.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pariutuminen edellyttää miehiltä oikeasti armotonta ja pitkäjänteistä työtä."
Tai sitten tyytymistä siihen mitä saa ja sen hyväksymistä. Ujommilla miehillä se on usein se reteämmän puoleinen puhelias tyttö joka ottaa aloitteen.
Ei ole. Ujolla tavismiehellä se ei ole kukaan.
No jos on niin ujo että ei saa oikeassa paikassa ja oikeassa hetkessä suutaan auki niin mistä sen parisuhteen pitäisi oikein putkahtaa?
Olen itse ujo mies ja jostain ne rohkeuden rippeet on pitänyt niihin aloitteisiin kuitenkin tiristää että jotain on saanut aikaan. Ja ihan uskomattoman kömpelöillä yrityksilläkin on päässyt eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teit sen virheen, että odotit löytäväsi naisen.
Työtä se vaatii naisiltakin. Huonoja miehiä on aina tyrkyllä, mutta hyvät pitää itse etsiä. Eikä se etsiminen helppoa ole. 100% miehistä valehtelee vain päästäkseen housuihin ja totuus paljastuu vasta myöhemmin. Siellä on tarjolla pettäjiä, alkoholisteja, sovinisteja, autistin kirjolla olevia, tyytyjiä ja muita no no miehiä. Ja kriteerit on kaikilla katossa. Pitäisi olla mallin mitoissa ja iässä, vaikka itse olisi jo 50v. Ja iso osa etsii myös elättämään. Kyllä nainen saa ihan hartiavoimin tehdä työtä seuloessaan kultaa p a s k.a kasasta.
Mistä lähtien kirjolla oleminen on alkoholismiin verrattavissa?
Voi olla jopa pahempaa. Alkoholisti on hyvin rasittava, mutta kirjolla oleva on väkivaltainen. Vähintään henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten tyytymistä siihen mitä saa ja sen hyväksymistä. Ujommilla miehillä se on usein se reteämmän puoleinen puhelias tyttö joka ottaa aloitteen.
Miksi pitäisi huomioida naisia joista itse ei ole kiinnostunut?
Ei todellakaan tarvitse! Ei siitä mitään tule!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim siksi jos haluaa sen parisuhteen? Kyseessä on suurimman osan kohdalla tyytyminen. Ei unelmien täyttymys.
Kyllä useimmat rakastuvat kumppaniinsa. Eivät tyydy. Olin 10 vuotta ihmisen kanssa josta tykkäsin ja hän musta. Mitään fyysistä vetovoimaa ei ollut eikä rakkautta. Erottiin kun hän löysi rakkauden. Itse olen yksin, se ei haittaa, mutta tuhlatut vuodet menivät hukkaan.
39-vuotiaana kannattaa keskittyä siihen, että elämä on miellyttävää. Ei naisten etsimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Valitettava fakta on, että miehiä, jotka jäävät ilman naista yhdistävät seuraavat seikat:
- Vartalo on hyvin löysä, en ole koskaan nähnyt erittäin hyväkuntoista miestä, jolla ei olisi vientiä, ellei satu olemaan aivan lyhyt eli reilusti alle 170cm. Selityksiä ei ole olemassa, on vain lähdettävä lenkille ja salille.
- Tulotaso on huono
- Vaatetus ja hygienia ovat mitä ovat. Surkeat lenkkarit, huonosti istuvat farkut, hienhaju. Kaikista pahin on rumat vanhahtavat rillit.
- Kaljuuntuva pää on vaan parempi vetästä kaljuksi. Jos on tukka päässä niin suurempaa osaa naisia viehättää lyhyt siisti kampaus. Valitse aina mieluummin trendikkäämpi kuin perusvarma. Älä kasvata partaa jos se ei kasva kunnolla.
Voin kertoa näin kolmikymppisen miehen kokemuksesta, että sain ekan kerran itse naista 25-vuotiaana. Olin lukion jälkeen voimaton plösö ja leukalinja ei ollut hyvä. Aloitin kuntoilemaan
Lääkärilehdessä oli juttua siitä kuinka ylipainoisuus vaikuttaa miesten testosteronitasoihin laskien sitä jopa 30%. Lisätään vielä iän tuoma luonnollinen testosteronin lasku niin eipä ole kovin hedelmällistä porukkaa tarjolla tietyn ikäryhmän puitteissa.
Miehet valitettavan usein haisevat pahalle. Hengitys haisee ientulehdukselle ja kainalot hielle. Mitä vanhempi mies sen kitkerämpi tuoksu. Nuoremmat miehet ovat toki kiinnostuneempia ulkonäöstä ja hygieniasta.
Kolmas aspekti joka vie kiinnostusta miehiin on seksiriippuvuus. Miehillä parisuhde perustuu pitkälti seksin saamiseen ja jos seksi loppuu vaikka synnytyksen jälkitilan (repeämät, kivut tms) tai sairauden vuoksi mies pettää tai eroaa.
Lopuksi. "Naiset kiinnostuvat vain top 1% miehistä" on oikeasti defenssi olla tekemättä mitään kiloille, tyylittömyydelle ja hygienian puutteelle. Jopa rumankin naisen hygienian ja siisteyden taso on usein miestä kehittyneempi.
Miten nuo muka ovat typeriä neuvoja? Miehen kannattaa naisseikkailujen sijaan keskittyä nuorena itsensä kehittämiseen ja uran luontiin. Ihan jo biologia määrittelee, että miehellä on aikaa pariutua ja lisääntyä myöhemminkin. Puheet jonkinlaisesta kiireestä nuoruudessa ovat puhtaasti naisten projisointia. Naisella saattaa olla "kiire", miehellä ei. Sanoisin myös, että miehen on parempi pariutua vasta myöhemmällä iällä selvästi nuoremman naisen kanssa, jotta ei synny mahdollista turhautumista myöhemmin kun nainen väistämättä yleensä rupsahtaa miestään nuorempana. Mutta toki jokainen mies tehköön miten haluaa, ja jos löytyy jo nuorena sopiva nainen, hieno juttu.
Itse olen 34-vuotias mies ja vientiä riittää vaikka jopa 15 vuotta nuorempien naisten keskuudessa. En ainakaan itse vieläkään koe mitään kiirettä, vaan keskityn uraani. Enköhän minäkin halua asettua aloilleni viimeistään 40-vuotiaana, mutta katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo muka ovat typeriä neuvoja? Miehen kannattaa naisseikkailujen sijaan keskittyä nuorena itsensä kehittämiseen ja uran luontiin. Ihan jo biologia määrittelee, että miehellä on aikaa pariutua ja lisääntyä myöhemminkin. Puheet jonkinlaisesta kiireestä nuoruudessa ovat puhtaasti naisten projisointia. Naisella saattaa olla "kiire", miehellä ei. Sanoisin myös, että miehen on parempi pariutua vasta myöhemmällä iällä selvästi nuoremman naisen kanssa, jotta ei synny mahdollista turhautumista myöhemmin kun nainen väistämättä yleensä rupsahtaa miestään nuorempana. Mutta toki jokainen mies tehköön miten haluaa, ja jos löytyy jo nuorena sopiva nainen, hieno juttu.
Itse olen 34-vuotias mies ja vientiä riittää vaikka jopa 15 vuotta nuorempien naisten keskuudessa. En ainakaan itse vieläkään koe mitään kiirettä, vaan keskityn uraani. Enköhän minäkin halua asettua aloilleni viimeistään 40-vuotiaana, mutta katsotaan.
Itse vanhempana miehenä sanoisin, että vaikka löytäisit paljon nuorempaa naisseuraa, varsinkin jos sinulla on varaa tarjota heille asioita tai he olettavat, että tulet tarjoamaan jatkossa, niin et välttämättä sitten halutessasi enää löydä paljon nuorempaa hyvää naista vaimoksi ja lastesi äidiksi. Itse pyörin aiemmin selvästi nuorempien naisten kanssa ja heistä - mitä elämistään tiedän - moni on nyt äitejä, mutta isätkin ovat yhtä poikkeusta lukuunottamatta lähempänä heidän ikiään.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ikä ei ole samalla tavalla ongelma kuin naisilla.
Totta, ja mummot alapeukuttaa 😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ujolla tavismiehellä se ei ole kukaan.
No jos on niin ujo että ei saa oikeassa paikassa ja oikeassa hetkessä suutaan auki niin mistä sen parisuhteen pitäisi oikein putkahtaa?
Olen itse ujo mies ja jostain ne rohkeuden rippeet on pitänyt niihin aloitteisiin kuitenkin tiristää että jotain on saanut aikaan. Ja ihan uskomattoman kömpelöillä yrityksilläkin on päässyt eteenpäin.
siis ulkonäöllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim siksi jos haluaa sen parisuhteen? Kyseessä on suurimman osan kohdalla tyytyminen. Ei unelmien täyttymys.
Kyllä useimmat rakastuvat kumppaniinsa. Eivät tyydy. Olin 10 vuotta ihmisen kanssa josta tykkäsin ja hän musta. Mitään fyysistä vetovoimaa ei ollut eikä rakkautta. Erottiin kun hän löysi rakkauden. Itse olen yksin, se ei haittaa, mutta tuhlatut vuodet menivät hukkaan.
Voi rakastaa vaikka on tyytynyt. Lähes kaikki miehet tyytyy. Naiset eivät rakasta aidosti. Naisen rakkaus loppuu vaikka siihen että mies paljastuu persuksi.
Vierailija kirjoitti:
Tautitilastot kertovat että suuri osa nuorista naisista parittelee hyvin pienen miesjoukon kanssa- eli "karuselli" on täyttä totta.
Jos ette usko niin tingatkaa niiden tilastojen kanssa, minä vain kerron lukemani asian.
Tilastoitu tosiasia ei kelpaa vastaukseksi. No olkoon sitten vaikka joku että enkelit pierevät vastatuuleen. Pah teitä.
mullekin sanottiin parikymppisenä aina että "kyllä sinäkin vielä löydät jonkun" samoin sanottiin että mieleni muuttuu lapsihaaveiden suhteen kun sanoin etten ikinä halua lapsia. no nyt ikää 36 eikä miestä ole vieläkään ja lapsia en edelleenkään halua. N36
Vierailija kirjoitti:
mullekin sanottiin parikymppisenä aina että "kyllä sinäkin vielä löydät jonkun" samoin sanottiin että mieleni muuttuu lapsihaaveiden suhteen kun sanoin etten ikinä halua lapsia. no nyt ikää 36 eikä miestä ole vieläkään ja lapsia en edelleenkään halua. N36
Et siis ikinä ole ollut pojan/miehen kanssa millään tavalla tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SItten haukutaan miksi pilaat toisen elämän kun et sitä oikeasti halua. Ja miksi tyydyit tuollaiseen kun halusit parempaa.
Etkö ole koskaan rakastunut? Vaan pyörität sen sijaan jotain pistetaulukkoa?
Mitä se liittyy tähän?
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Aina sanottiin miten tytöt/naiset kiinnostuvat sitten seuraavassa vaiheessa, kun ovat fiksumpia. Nyt kun maisterinpaperit on kourassa ja työelämää valmistuneena takana sen viitisen vuotta, niin kaikki ovat hiljaa kuin yhteisestä sopimuksesta.
😭😭😭🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Ulos, siitä lähdetään.
Mun ystävän veli sai joululahjaksi tanssikurssin. Opettajakin sanoi 2 vasenta jalkaa. Niin jaksoi treenata, sitten tanssilavoille. Haki sinnikkäästi tanssimaan. Käytännössä kaikki olivat naimisissa, mutta sai itsevarmuutta.
Mun työkaveri avaa appeja, ei tuu mätsejä ja lopettaa siihen
Auttoiko tanssikurssi tai lisääntynyt itsevarmuus saamaan naista?
Haluaako avioliiton, aviovaimon, perheen ja lapsia?
Ja kuinka monta kirjolla olevaa tunnet, että päädyit tähän?