Söin kuulemma liian eroottisesti grillimakkaraa
Mies kilahti kesken mun makkaran syönnin. Ei sais syödä makkaraa kuin veitsellä ja haarukalla jos on kavereita kylässä :(
Omituinen ukko!
Kommentit (37)
Sun pitäisi mennä makkaranssyöntikouluun.
Voiko kaunis nainen syödä jädetuuttia muuten kuin eroottisesti?
Imurit niin kovaa, että kuori irtosi makkaran päästä ja juustotäyte purskahti suuhun
Olisiko ukolla mennyt sanat "eroottinen" ja "irvokas" sekaisin? Kyllä se aika irvokkaan näköistä on, kun 160kg 150cm "nainen" syö rasvaista makkaraa kasvot rasvasta kiiluen.
Vierailija kirjoitti:
Ai tälläkö tavalla?
😂😂😂
Jaahas, matkit minun ketjujani 🤨 olen mm laskenut vesiliukumäkeä eroottisesti ja pelannut lentopalloa eroottisesti
wt-juhannus, kun känninen akka alkaa flirttailla mökkivieraille makkaralla
siinä meni gangbangit totaalisen vituiksi
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, matkit minun ketjujani 🤨 olen mm laskenut vesiliukumäkeä eroottisesti ja pelannut lentopalloa eroottisesti
Eihän makkaran syönti liity noihin mitenkään.
Sano että mies itse söi makkaraa homoeroottisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa sana "eroottisesti", sinä vesipää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko eroottisesti sanana vain sinun oikeus täällä? Huh huh!
Liutitko kieltä makkaran vartta pitkin ja sitten pyörittelit sitä kärjen ympärillä samalla kun otit katsekontaktia kavereihin?
Painu helvettiin näiden typerien "mies teki ja sanoi tätä" idioottialoitustesi kanssa. Olet tämän palstan väsynein trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko eroottisesti sanana vain sinun oikeus täällä? Huh huh!
Kyllä on
:D Jaaha.