Söin kuulemma liian eroottisesti grillimakkaraa
Mies kilahti kesken mun makkaran syönnin. Ei sais syödä makkaraa kuin veitsellä ja haarukalla jos on kavereita kylässä :(
Omituinen ukko!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Liutitko kieltä makkaran vartta pitkin ja sitten pyörittelit sitä kärjen ympärillä samalla kun otit katsekontaktia kavereihin?
Usein tulee hangattua reisiä kontrolloimattomasti vastakkain makkararaa syödessä.
Vierailija kirjoitti:
Painu helvettiin näiden typerien "mies teki ja sanoi tätä" idioottialoitustesi kanssa. Olet tämän palstan väsynein trolli.
Ai sulla on TAAS huono päivä. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu helvettiin näiden typerien "mies teki ja sanoi tätä" idioottialoitustesi kanssa. Olet tämän palstan väsynein trolli.
Mene sinä paskatrolli syömään sitä makkaraasi eroottisesti ja jätä tämä palsta aikuisten keskusteluille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä paskatrolli syömään sitä makkaraasi eroottisesti ja jätä tämä palsta aikuisten keskusteluille.
Olin siis oikeassa.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liutitko kieltä makkaran vartta pitkin ja sitten pyörittelit sitä kärjen ympärillä samalla kun otit katsekontaktia kavereihin?
Usein tulee hangattua reisiä kontrolloimattomasti vastakkain makkararaa syödessä.
Mä en käsitä tätä reisien hankaamista. Olen siis aiemminkin kuullut, että joku tuottaa itselleen mielihyvää hinkkaamalla reisiään vastakkain. Siis hä, mikä siinä tuottaa seksuaalista mielihyvää? Vai pitääkö olla jotenkin tosi tukevat reidet, että läski hieroo klitorista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin siis oikeassa.😂
Öhöhöö söin makkaraa eroottisesti öhöhöö! Mies suuttui öhöhöö!
0/5
Surkea trolli. Mene nukkumaan, sinä olet väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin siis oikeassa.😂
Öhöhöö söin makkaraa eroottisesti öhöhöö! Mies suuttui öhöhöö!
Helpottiko?😂
Itsellä tulee usein syötyä makkaraa alateitse kun on vieraita kyläilemässä. Viime viikonloppuna mies alkoi huutamaan kun olin työntänyt useita grillereitä sisään ja vaati että otan ne ulos että vieraatkin saa grillata.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, matkit minun ketjujani 🤨 olen mm laskenut vesiliukumäkeä eroottisesti ja pelannut lentopalloa eroottisesti
Puuttuu miehet teltat pystyssä ja aina mulle käy näin
Tapailumies valitti, kun oltiin seurueessa grillaamassa ja nuolin ja imeskelin sinapin kabanossin päältä. Kuulemma ei saa syödä niin, ja on härskiä. Tykkään, että ensin tulee sinapista vähän potkua ja sitten tirisevä lihapala sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Voiko kaunis nainen syödä jädetuuttia muuten kuin eroottisesti?
Eilen oli metrossa mies, joka todellakin antoi kunnon suuhoitoa tuutille.
Voihan siitä kyrsästä puraista ennen kuin tunkee puolet siitä kurkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi sama banaanin kanssa.
Niinpä joku jopa syö näitä.
Just joo.