Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän johtuu?

Vierailija
18.05.2008 |

Onkohan jotain vialla kun nykyisin näläntunnen iskee heti ilmestyessään niin ankarana, että vatsa kouristelee, kuvottaa ja välillä voin ihan pahoin? Olen kuin auto, josta loppuu bensa ihan yllättäin.

Äskenkin olin ihan rauhassa laittamassa pyykkiä kaappeihin kun nälkä iski, vatsaa alkoi kouristaa heti ja yökkäilin vessassa ennen kuin pääsin alakertaan jääkaapille. Ennen sentään nälkä on tullut asteittain ja olen ihan hyvin voinut odottaa ruokaa puolisen tuntia ruoanlaiton ajan. Nyt ei onnistukaan enää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viime viikolla minulla oli kuukautiset. Mutta olet oikeassa siinä, että tunne on samanlainen.

ap

Vierailija
2/6 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos urheilen paljon ja en kerkeä syömään, niin pökrääminen on lähellä seuraavana päivänä... Siksi aina huolehdin edes juoda palautumisjuomaa rankkojen treenien jälkeen ellen kerkeä syömään muutaman tunnin sisällä, ettei heikotus seuraavana päivänä yllättäisi.

Eli kysymys kuuluu: oletko lisännyt liikunnan määrää lähiaikoina? :)

edellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minusta mikään ei ole muuttunut entiseen verrattuna. Ihmeellinen juttu ja häiritsee paljon työkuvioita. Joudun aika paljon ajamaan eikä ole mitenkään miellyttävää saada tämä nälkäkohtaus tuolla kehiillä tai motarilla.

Vierailija
4/6 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä mukana koko ajan jotain pientä purtavaa esim suklaapatukkaa tms. Ja syömisestä pitäisi huolehtia suht tiheään.

Kilpirauhaskokeet kannattaa myös otattaa.

edellinen

Vierailija
5/6 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sitä aika monella suvun naisella ja myös omalla äidilläni. Kyse on tietysti heillä vajaatoiminnasta, joten lihovat hyvin herkästi. Hiton hienoa, jos siitä on kyse!

Vierailija
6/6 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nälkä ei kyllä kuulu niihin...

Mutta kilpirauhanen on "outo" rauhanen ja voi aiheuttaa ihan mitä vaan. Siksi sen toiminta aina ensimmäisenä kannattaa tarkistaa poissulku mielessä.

edellinen