Soiko teillä nyt musiikki? Millaista ja mistä tulee?
Täällä jonkun tekemä Tidal-soittolista. Rouheaa rockia, nyt soi Iron Maiden.
Kommentit (67)
Oma soittolista spotifysta. Nyt kuuluu-RAKKAUS ON LUMIVALKOINEN,, sitten tuleeKESÄN VIHREÄT LEHVÄT JA paljon muuta hyvää.
oon melankolian ystävä ja kasarisoundifanittaja
Vierailija kirjoitti:
oon melankolian ystävä ja kasarisoundifanittaja
Nettiradiosta tuli Italo Dancea ja piti sama etsiä YouTubesta siispä tässä:
Fun Fun - Happy Station (Extended)
Tänään ei soi. Eilen pappa humppaukko soitti Matin & Tepon biisejä. Minä soitin Creamia ja Thin Lizzya.
- n69v -
Tää YouTube jos löytyy vielä Starman Bowie
Juhannusero ja tunnen samalla haikeutta ja kupin täyttävää autuutta.
Jotenkin helpottunut olo, mutta samalla välillä itkettää ihan kauheasti. Kissat vierellä ja kuppi lämmintä minttuteetä hiirestä 5 cm oikealla kirjan päällä, joka on ollut kesken jo parisen vuotta. Kirjamerkki lepattaa välistä provosoivasti, mutta en lue sitä tänään. Jos olisin teini, niin toivoisin että kuolisi, mutta toivon meille molemmille pelkkää hyvää. Meillä oli mahtavat neljä vuotta. Suhteissa se yleensä jää aina neljään vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Tää YouTube jos löytyy vielä Starman Bowie
Tässä ole hyvä. David Bowie - Starman
Radio Nostalgiaa olen kuunnellut koko päivän puolella korvalla... juutuupin puolelle voisin nyt siirtyä ja sieltä ehdottomasti The Hu tai Huun Huur Tu, mongolialaista kurkkulaulua, kovaa ja kuulokkeilla etteivät naapurit häiriinny ;) Tosin omat "örinät" voivat vähän häiritä...
Words (don't come easy) haluan samanlaiset rillit kuin F.R.Davisilla on.
Kauhean surullinen, Udo Jürgensin jäämistöstä löytynyt Als ich fortging.
Vierailija kirjoitti:
Tänään ei soi. Eilen pappa humppaukko soitti Matin & Tepon biisejä. Minä soitin Creamia ja Thin Lizzya.
- n69v -
elikä kunnon satanisti meininkiä käynnissä
sopii hyvin ihannukseen
Toto Cotungan Soli.