Hävettää viettää juhannus yksin
Kun katsoo somesta muiden mökkijuhannuksia ja muita missä ollaan ystävien kanssa ja kaikki viimeisen päälle niin hövettää kun itse on yksin eikä ole hyviä grillipihvejä ja muista herkkuja. En kehtaa edes ulos lähteä ettei naapurit näe että olen kotona ja vietän juhannuksen yksin. Tai enhän toki vietä olen vain yksin.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Kävin ulkoilemassa yksin ja kyllä minua katsottiin selvästi säälien. Naisystäväni tulee käymään illalla ja vietämme sitten juhannusta seksin merkeissä.
Ei taida mielenterveys olla ihan hyvällä tolalla jos kuvittelet että muut katsoo sinua säälien.
Syy? Tuohan on juhlan aihe. Saispas olla yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietän mielelläni juhannusta yksin. Tänään oli yksin olevia ihmisiä pyöräilemässä, kävelemässä ja kaupassa. Porukassa ja mökillä ei olisi minun unelma juhannus.
Olen kokenut jo niitäkin.
Moni noista yksin näkemistäsi ihmisistä oli varmasti yksinäinen. Ei se yksin oleminen ole kaikille oma valinta. Saavat he silti käydä pyöräilemässä, kävelemässä tai kaupassa.
Näin on. Minäkin olin ensin töissä, sitten menin kauppaan - pyöräillen, yksin. Kotona siivosin, kävin suihkussa, tein ruoan, otin nokoset. Olo kotona on yksinäinen ja ketuttaa, ettei ole paikkaa, missä saisi olla myös ulkona ja auringossa. Siksi huomennakin ehkä meinaan lähteä edes kaupungille, pyöräillen tietenkin, ja yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietän mielelläni juhannusta yksin. Tänään oli yksin olevia ihmisiä pyöräilemässä, kävelemässä ja kaupassa. Porukassa ja mökillä ei olisi minun unelma juhannus.
Olen kokenut jo niitäkin.
Moni noista yksin näkemistäsi ihmisistä oli varmasti yksinäinen. Ei se yksin oleminen ole kaikille oma valinta. Saavat he silti käydä pyöräilemässä, kävelemässä tai kaupassa.
Miten niin oli ? Aamulenkillä huomasin kun joku mies oli puiston kuntolaitteilla, hyvin moni oli lenkillä yksin. Minäkin olin koiran kanssa kahdestaan, kaupassakin kävin sielläkin oli monet yksin
Ja kuntolaitteella oleva mies ei voi olla yksinäinen? Tai lenkkeilevä ihminen ei voi olla yksinäinen? Sitäkö yrität sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Kävin ulkoilemassa yksin ja kyllä minua katsottiin selvästi säälien. Naisystäväni tulee käymään illalla ja vietämme sitten juhannusta seksin merkeissä.
Miksi alapeukutatte? Halusin vain kertoa, että ei yksin liikkuva ihminen ole välttämättä yksinäinen.
Ihmisten keskelläkin voi tuntea yksinäisyyttä. Tai keskellä jotain puuhaa. Jos ei ole mielekästä seuraa tai mielekästä tekemistä jne. Kuitenkin sitten menee ja tekee edes jotain, sitä yksinäistä olotilaa lievittääkseen.
Minuakin hävettää lähteä yksin toljottamaan johonkin juhannusjuhlaan.
Minä odotin koko viikon, että mies esittäisi toiveen siitä mitä tehdään. Loppuviikosta jo sen ääneen sanoinkin, että hän voi kerrankin ehdottaa. Jotain kaupunkimme tarjonnasta googlaili (muualle ei enää ehdi), mutta ei mitään ehdotusta tullut. Joten olen täällä peiton alla edelleenkin ja pysyn, ellei mitään sano.
Olen minäkin yksin kotona enkä juhli juhannusta mitenkään. Ei ole ketään kenen kanssa juhlisi. Yksinäisyys on ikävää.
Jostain syystä ei kiinnosta lähteä mihinkään, missä voisi tavata ihmisiä. Syynä ehkä.epäsososiaalisuus.
Mutta en mä nyt varsinaisesti valita. Oma valinta. Kyllähän mä voisin lähteä vaikka mihin. On auto, on rahaa ja toimivat jalat. Mutta kun ei vaan kiinnosta mikään hauskanpito.
Eniten ottaa päähän tällä hetkellä naapurissa juhliva porukka. Naisten kiljumisesta ja miesten huutamisesta päätellen alkoholin nauttiminen on jo aloitettu.
Sain kutsun kaverille juhannuksena grillaamaan ja viinille, ei huvittanut lähteä, olen tänään mieluummin kotona.
Tossa äsken kun ajelin kaupungin halki kotiin niin näin siellä muutamia ihmisiä kävelemässä yksin. En ajatellut että he ovat yksinäisiä, ajattelin vain että ovat matkalla jonnekin niinkuin minäkin.
Nolompaa on minulla. Puoliso viettää kolmatta viikkoa mykkäkoulua.
Kotona hiljaisuudessa ollaan. Ruokakaupasta tuo syömiset vain itselleen. No, eipä minulla nälkä edes ole, kun vi tut taa taas tämä ainainen puhumattomuus.
Näinköhän muakin säälittiin aamulla kun kävin yksin kaupassa?
Kyllä mulla mies on, mutta ei me läheskään aina yhdessä liikuta ihmisten ilmoilla.
Meillä oli niin hyvä juhannus että oksennan kohta
Vähän odotin ettei olisi yksinäinen juhannusaatto.Nyt olen yksin ja vähän harmittaa.
Tämä ankeuttaja iskee taas. Sulla ei ole minkäänlaista itsetuntoa eikä mielikuvitusta. Yhdellä napilla tehty, nyyh.
Somessa ihmiset valehtelee. Ihanteet on roskaväelle, sivistys järki-ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Älä suotta häpeile. Iso osa sukujuhannusta jossain korvessa viettävistä toivoisi olevansa (yksin) kotona kaupungissa.
Huh huh joku sukujuhannus 😬
Puhutko sä noin kaikille yksinäisille?