Appiukko sammui laiturille ja mieheni sammui ulkohuusiin
Anoppi sammui jo aamuvarhain.
Vain minä olen hereillä.
Kommentit (39)
No hyvä sentään että sinne ehti ,eikä menneet paskat housuun...
"appiukkos on hukkunna suohon..."
Vierailija kirjoitti:
Missä anoppi sijaitsee sammuneena? Olennainen tieto puuttuu!
Selällään keskellä pihaa???
Vierailija kirjoitti:
Anoppi on HeTeKalla.
Ap
Sinkkuna on paras olla. Hyvä kirja, hyvää syötävää, kaunis sisustus, on puhdasta, ihana rauha ja tietysti olen selvinpäin. Oi autuutta.
hittoako kitiset, ite olet ukkosi valinnut, kärsi kärsi, kirkkaamman kruunun saat!
Ihmisellä on vapaa tahto ja vapaa valinta, sinä valitsit väärin!
Vierailija kirjoitti:
Missä lapset on?
Huostaanotettuja. En käsitä miksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siitä viimeinen käyttöpäivä ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siitä viimeinen käyttöpäivä ohi?
Minua kiinnostaa appiukko.
M42
Tämä on hyvää luettavaa niille, jotka surkeilevat sitä, että ovat yksin kotona Juhannuksen, eivätkä pääse mökille. Tässä on realiteetit kohdallaan, Ei kadehtimista. Hyvää juhannusta vaan. Kiskaise se ukko sieltä huusista pihalle hyttysten syöäväksi, että pääset ite asioimaan. Onneksi nyt sataa, ettei appiukko pala, eikä saa auringonpistosta. Sinuna lähtisin kyllä tänään juhannustansseihin etsimään parempaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvää luettavaa niille, jotka surkeilevat sitä, että ovat yksin kotona Juhannuksen, eivätkä pääse mökille. Tässä on realiteetit kohdallaan, Ei kadehtimista. Hyvää juhannusta vaan. Kiskaise se ukko sieltä huusista pihalle hyttysten syöäväksi, että pääset ite asioimaan. Onneksi nyt sataa, ettei appiukko pala, eikä saa auringonpistosta. Sinuna lähtisin kyllä tänään juhannustansseihin etsimään parempaa seuraa.
Näiden ketjujen ansiosta mä hymyilen aina kun luen naisen tulleen raiskatuksi tai tapetuksi.
Onko tietoa palstailiko se Valkeakosken 15v likka joka pääsi nauttimaan Salmisen käsittelystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden ketjujen ansiosta mä hymyilen aina kun luen naisen tulleen raiskatuksi tai tapetuksi.
Onko tietoa palstailiko se Valkeakosken 15v likka joka pääsi nauttimaan Salmisen käsittelystä?
Salminen on vartti-ma nne.
Hankalan apen voi avittaa laiturilta alas jorpakkoon. Adios.